مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

متقاضیان عادی برای فروش فوری ریسپکت ۲ می توانند اقدام کنند! (۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت ماه)

متقاضیان عادی برای فروش فوری ریسپکت 2 می توانند اقدام کنند! (18 تا 20 اردیبهشت ماه) شرکت بهمن موتور، به منظور ثبت نام نقدی محصولات خود با قیمت قطعی و ظرفیت محدود، اقدام به ارائه فرصت آنلاین نموده است. ثبت نام از ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه مورخ 1403/02/18 آغاز و تا ساعت 24 روز پنج‌شنبه مورخ 1403/02/20 یا تا زمانی که ظرفیت محصولات به پایان برسد، امکان‌پذیر است.

متقاضیان عادی برای فروش فوری ریسپکت ۲ می توانند اقدام کنند! (۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت ماه)

شرکت بهمن موتور، به منظور ثبت نام نقدی محصولات خود با قیمت قطعی و ظرفیت محدود، اقدام به ارائه فرصت آنلاین نموده است. ثبت نام از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ آغاز و تا ساعت ۲۴ روز پنج‌شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ یا تا زمانی که ظرفیت محصولات به پایان برسد، امکان‌پذیر است.

ضمن ارائه این فرصت، شرکت بهمن موتور شروط معینی را به‌طور دقیق در قوانین و مقررات خود تبیین نموده است. در صورتی که ثبت نامی با شرایط مشخص شده در قوانین و مقررات شرکت منطبق نباشد یا متقاضی به شرایط مشخص شده اشتباهاً عمل نماید، شرکت حق دارد ثبت نام را لغو نموده و مبلغ پرداختی را به حساب اصلی برگشت دهد.

ثبت نام صرفاً از طریق وب‌سایت جامع ایرانی کار به آدرس bahman.iranecar.com انجام می‌شود. رنگ محصولات بر اساس اولویت درخواست و اولویت واریز وجه توسط متقاضیان تعیین می‌شود. ظرفیت انتخاب محصول محدود است و واریز وجه نیز بر اساس این ظرفیت و اولویت درخواست‌ها انجام می‌شود.

متقاضیان عادی برای فروش فوری ریسپکت 2 می توانند اقدام کنند! (18 تا 20 اردیبهشت ماه)  شرکت بهمن موتور، به منظور ثبت نام نقدی محصولات خود با قیمت قطعی و ظرفیت محدود، اقدام به ارائه فرصت آنلاین نموده است. ثبت نام از ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه مورخ 1403/02/18 آغاز و تا ساعت 24 روز پنج‌شنبه مورخ 1403/02/20 یا تا زمانی که ظرفیت محصولات به پایان برسد، امکان‌پذیر است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  پای محصول جدید ایران خودرو به سامانه فروش باز شد.

مطالب مرتبط

راه حل دولت به نفع خودروسازان / قیمت خودرو بالاتر می رود تا زیان خودروسازان جبران شود.

mortazavi

تب افزایش قیمت خودرو همچنان ادامه دارد

سجاد ناجی

دلیل اصلی افزایش قیمت خودرو از دید مردم پنهان است

Sajjad Amanian

نظر دهید.