مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

طرح جدید سایپا برای پیش فروش این محصولات (۱۱ اردیبهشت ماه)

طرح جدید سایپا برای پیش فروش این محصولات (11 اردیبهشت ماه) به اطلاع نمايندگان و متقاضيان حائز شرايط می‌رساند که بر اساس اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، اقداماتی برای ثبت نام دریافت خودروهای ساینا S با استاندارد ۸۵ گانه، شاهین G، شاهین با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX و کوییک GXR در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ صورت گرفته است. متقاضیان می‌توانند با واریز وجه خودرو و مطابق شرایط معین شده، ثبت نام کنند.

طرح جدید سایپا برای پیش فروش این محصولات (۱۱ اردیبهشت ماه)

به اطلاع نمايندگان و متقاضيان حائز شرايط می‌رساند که بر اساس اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، اقداماتی برای ثبت نام دریافت خودروهای ساینا S با استاندارد ۸۵ گانه، شاهین G، شاهین با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX و کوییک GXR در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ صورت گرفته است. متقاضیان می‌توانند با واریز وجه خودرو و مطابق شرایط معین شده، ثبت نام کنند.

طرح جدید سایپا برای پیش فروش این محصولات (11 اردیبهشت ماه)  به اطلاع نمايندگان و متقاضيان حائز شرايط می‌رساند که بر اساس اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، اقداماتی برای ثبت نام دریافت خودروهای ساینا S با استاندارد ۸۵ گانه، شاهین G، شاهین با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX و کوییک GXR در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ صورت گرفته است. متقاضیان می‌توانند با واریز وجه خودرو و مطابق شرایط معین شده، ثبت نام کنند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  درج قیمت خودرو ممنوع شد .

مطالب مرتبط

ثبت نام جدید ایران خودرو برای ۲۰۷، رانا، تارا و سورن اعلام شد

mortazavi

افزایش تولید به رغم تحریم صنعت خودرو

سجاد ناجی

توقیف خودرویی با بیش از ۴۳ میلیون تومان جریمه و ۶۴ نمره منفی

سجاد ناجی

نظر دهید.