مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

شروع چهارمین مرحله فروش خودروهای وارداتی از ۱۶ آبان ماه

شروع چهارمین مرحله فروش خودروهای وارداتی از 16 آبان ماه سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: افرادی که در مرحله اول ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند از فردا تا ساعت ۲۳:۵۹ روز پنج‌شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲، اقدام به انتخاب خودروها کنند. به اطلاع می‌رساند که سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اعلام کرده است که افرادی که در مرحله اول ثبت‌نام کرده و اولویت آن‌ها مشخص شده است، می‌توانند برای انتخاب خودروها از فردا تا ساعت ۲۳:۵۹ روز پنج‌شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲، اقدام کنند.

شروع چهارمین مرحله فروش خودروهای وارداتی از ۱۶ آبان ماه

سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: افرادی که در مرحله اول ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند از فردا تا ساعت ۲۳:۵۹ روز پنج‌شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲، اقدام به انتخاب خودروها کنند.

به اطلاع می‌رساند که سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اعلام کرده است که افرادی که در مرحله اول ثبت‌نام کرده و اولویت آن‌ها مشخص شده است، می‌توانند برای انتخاب خودروها از فردا تا ساعت ۲۳:۵۹ روز پنج‌شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲، اقدام کنند.

شروع چهارمین مرحله فروش خودروهای وارداتی از 16 آبان ماه  سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: افرادی که در مرحله اول ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند از فردا تا ساعت ۲۳:۵۹ روز پنج‌شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲، اقدام به انتخاب خودروها کنند.  به اطلاع می‌رساند که سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اعلام کرده است که افرادی که در مرحله اول ثبت‌نام کرده و اولویت آن‌ها مشخص شده است، می‌توانند برای انتخاب خودروها از فردا تا ساعت ۲۳:۵۹ روز پنج‌شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲، اقدام کنند.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  ابطال شدن مصوبه شورای رقابت در مورد قیمت گذاری خودرو

مطالب مرتبط

ارز غیردولتی برای واردات خودرو می تواند کمک کننده باشد یا خیر!؟

mortazavi

توسعه همکاری بین بانک رفاه کارگران و کرمان‌موتور

سجاد ناجی

بازدید مدیرعامل سایپا از مرکز تحقیقات و نوآوری

سجاد ناجی

نظر دهید.