مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

فروش فوق العاده ساینا S ویژه طرح جوانی جمعیت)

فروش فوق العاده ساینا S (ویژه طرح جوانی جمعیت)  پس از اعلام نتایج دومین طرح سامانه یکپارچه توزیع خودرو داخلی، نمایندگی ها و متقاضیان با مفاد طرح قانون حمایت از خانواده و جوانان اعلام کردند که در خردادماه امسال در سامانه یکپارچه توزیع خودروهای داخلی انتخاب شدند. ماشین ساینا اس و اولویت. این موضوع در تابستان 1402 تایید شد و در تاریخ 04/10/1402 پیامی مبنی بر امکان واریز خودرو و ثبت نام با شرایط زیر برای ایشان ارسال شد.

فروش فوق العاده ساینا S (ویژه طرح جوانی جمعیت) 

پس از اعلام نتایج دومین طرح سامانه یکپارچه توزیع خودرو داخلی، نمایندگی ها و متقاضیان با مفاد طرح قانون حمایت از خانواده و جوانان اعلام کردند که در خردادماه امسال در سامانه یکپارچه توزیع خودروهای داخلی انتخاب شدند. ماشین ساینا اس و اولویت. این موضوع در تابستان ۱۴۰۲ تایید شد و در تاریخ ۰۴/۱۰/۱۴۰۲ پیامی مبنی بر امکان واریز خودرو و ثبت نام با شرایط زیر برای ایشان ارسال شد.

فروش فوق العاده ساینا S ویژه طرح جوانی جمعیت)

فروش فوق العاده ساینا S (ویژه طرح جوانی جمعیت)   پس از اعلام نتایج دومین طرح سامانه یکپارچه توزیع خودرو داخلی، نمایندگی ها و متقاضیان با مفاد طرح قانون حمایت از خانواده و جوانان اعلام کردند که در خردادماه امسال در سامانه یکپارچه توزیع خودروهای داخلی انتخاب شدند. ماشین ساینا اس و اولویت. این موضوع در تابستان 1402 تایید شد و در تاریخ 04/10/1402 پیامی مبنی بر امکان واریز خودرو و ثبت نام با شرایط زیر برای ایشان ارسال شد.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  مزایده خودروهای وارداتی دپویی در گمرک

مطالب مرتبط

خبر داغ خودروها ! این مدل لاکچری ۱۸ میلیارد قیمت گرفت! (۲۹ آذرماه)

mortazavi

قیمت محصولات ایران خودرو ۲۶ تیر ۱۴۰۲

mortazavi

نمایشگاه خودروی تهران بالاخره برگزار خواهد شد

نویسنده ارشد

نظر دهید.