مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

فاز اجرایی خودروی مشترک ایران و چین

فاز اجرایی خودروی مشترک ایران و چین رئیس سازمان توسعه تجارت با اشاره به نتایج سفر ابراهیم رئیسی به چین گفت: بر اساس تاکید رئیس جمهور، توافقات و قراردادهای این سفر تا 2 ماه آینده وارد فاز اجرایی می شود و آثار مثبت آن در اقتصاد کشور مشهود خواهد بود. رئیس سازمان توسعه تجارت خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات این تفاهم نامه ها ارتقای کیفیت موتورها و تجهیزات خودرو با همکاری مشترک برندهای بزرگ و مدرن چینی است.
فاز اجرایی خودروی مشترک ایران و چین
رئیس سازمان توسعه تجارت با اشاره به نتایج سفر ابراهیم رئیسی به چین گفت: بر اساس تاکید رئیس جمهور، توافقات و قراردادهای این سفر تا ۲ ماه آینده وارد فاز اجرایی می شود و آثار مثبت آن در اقتصاد کشور مشهود خواهد بود. رئیس سازمان توسعه تجارت خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات این تفاهم نامه ها ارتقای کیفیت موتورها و تجهیزات خودرو با همکاری مشترک برندهای بزرگ و مدرن چینی است.

وی گفت: در خصوص تولید مشترک خودرو با شرکت های چینی، مقرر شد تا دو ماه آینده شرکت های خودروسازی داخلی و چینی برنامه ریزی و طراحی فرآیندهای همکاری گسترده و مشخصی را در تولید مشترک خودرو انجام دهند. در ایران. بنابراین در آینده نزدیک می توانیم از محصولات با کیفیت و با تکنولوژی بالا در کشور استفاده کنیم.

وی افزود: بیشتر قراردادهای خودرو در مرحله اجراست. اما این مذاکرات تا حدی محرمانه است و از آنجایی که این مذاکرات و مذاکرات تحت کنترل غرب بوده است، مفاد این مذاکرات محرمانه است تا روند اجرایی آن ادامه داشته باشد و در چهار ماه آینده به اطلاع عموم خواهد رسید.
خبر پیشنهادی: چرا نوسانات قیمت های خودرویی پایان ندارد….
همچنین پیمان پاک در ادامه گفت: تلاش غربی ها این است که هر جا ایران قصد ورود دارد، هدفشان این است که با تهدید و مشکل برای شرکت ها فضای رشد بین المللی ایران را ببندند و باید در این مورد هوشمندانه عمل کرد تا دستاوردهای این سفر به خوبی خود را نشان دهد و زمانیکه این دستاوردها به بار نشست می توان جزئیات بیشتری را مشاهده کرد.
ابراهیم رئیسی چهارم بهمن ماه به دعوت رسمی رئیس جمهور چین و برای رایزنی با همتای چینی خود و امضای ۲۰ تفاهم نامه در زمینه های مختلف اقتصادی و دیدار با مقامات سیاسی در سفری رسمی به این کشور رفت و استاد افتخاری کشور پکن را گرفت.
از دیگر برنامه های این سفر سه روزه می توان به حضور نمازگزاران در مسجد تاریخی دونگ سی پکن، دیدار با روشنفکران و اقتصاددانان چینی در این کشور و دیدار با ایرانیان مقیم چین اشاره کرد.
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  خرید پژو پارس صفر با قیمت باور نکردنی !!!

مطالب مرتبط

شرایط ویژه فروش دو محصول از زامیاد در دی ماه

mortazavi

وضعیت پورشه های توقیفی نوشهر چه شد !

سجاد ناجی

فروش خودروهای برقی از هفته آینده در سامانه یکپارچه

mortazavi

نظر دهید.