مجله خبری 22 شرقی
نقد و بررسی خودروها

داج چارجر اس آر تی هلکت واید بادی ۲۰۲۰

داج چارجر اس آر تی هلکت واید بادی | دوج چارجر اس آر تی هلکت واید بادی | خودروهای ۲۰۲۰ | مشخصات فنی دوچ چارجر | طراحی کابین و مشخصات ظاهری 

بررسی مشخصات خودروی داچ چارجر اس آر تی هلکت واید بادی ۲۰۲۰

این مدل یکی از موفق ترین نمونه خودروها می باشد که از گروه کرایسلر می باشد و طی پیشرفتی که در نسل های مختلف خود داشته است اکنون با جدیدترین و بهبود یافته ترین مدل خود قدم به بازار گذاشته است.

مشخصات ظاهری و طراحی کابین داچ چارجر اس آر تی هلکت واید بادی ۲۰۲۰

نام هلکت یا گربه جهنمی را به مدل داچ چارجر اس آر تی اختصاص داده اند که برای طراحی این مدل در مقایسه با مدلی که ۵ سال قبل به بازار آمد در ابتدا میتوان گفت که از نظر ظاهری بسیار زیبا و جذاب تر شده است و ضمن اینکه این مدل دارای گلگیر های پیشرفته، درپوش موتور یا هود اسکوپ و دارای دو ورودی هوای معکوس می باشد که در کنار چراغ های اصلی مجموع آنها بسیار زیبا به نظر می رسد.

از نمای کناری رینگ های آلومینیومی ۲۰ اینچی پره ای، لوگوی هلکت و شیب مناسبی که از اولین ستون تا آخرین ستون بر روی درب های صندوق عقب خودنمایی می کند و در قسمت عقبی خودرو نیز الگوی اختصاصی چراغ های اصلی، حروف کرومی بزرگ برند داچ بین چراغ ها خودنمایی می کند.

برای طراحی داخلی کابین این مدل از پارچه آلکانتارا استفاده شده است که کیفیت بسیار بالایی دارد و همچنین نشانگرهای آمپر نور پس زمینه قرمز دارند که یک نمایشگر دیجیتال نیز در فاصله بین آنها قرار گرفته است و اطلاعات فنی مورد نیاز را به راننده نشان میدهد.

مطالعه بیشتر  بررسی بی ام و X4
داج چارجر اس آر تی هلکت واید بادی | دوج چارجر اس آر تی هلکت واید بادی | خودروهای 2020 | مشخصات فنی دوچ چارجر | طراحی کابین و مشخصات ظاهری 
داج چارجر اس آر تی هلکت واید بادی | دوج چارجر اس آر تی هلکت واید بادی | خودروهای ۲۰۲۰ | مشخصات فنی دوچ چارجر | طراحی کابین و مشخصات ظاهری

در اطراف آمپر و بخش های دیگری از کنسول بافت فیبرکربن واقعی کار شده است که در خودروهای اسپرت یک پای ثابت می باشد. نمایشگر لمسی ۸٫۴ اینچ در این مدل برای سرگرمی و با پشتیبانی از اپل و اندروید، رادیو ماهواره ای، سیستم صوتی ۱۹ اسپیکر، تهویه هوشمند، پاور سانروف، تنظیم ۴ جهت صندلی راننده و همینطور سرنشینان، شارژ بی سیم، پورت یو اس جزء امکانات داخلی این مدل می باشد.

مشخصات فنی داج چارجر اس آر تی هلکت واید بادی ۲۰۲۰ 

این مدل دارای یک موتور سوپرشارز ۶٫۲ لیتری ۸ سیلندر با ۷۰۷ اسب بخار می باشد که گشتاور برابر با ۶۵۰ پوند فوت است که تصور رانندگی با یک سدان اسپرت ۷۰۷ اسب بخاری در این مدل نشان می دهد که می تواند قدرت بسیاری را در آن مشاهده کرد و البته در مدل خودروهای دیگر نیز کمتر دیده می شود.

همچنین این سدان ۷۰۷ اسب بخاری دارای یک جعبه دنده ۸ سرعته اتومات می باشد که در آزمایش ها ثابت شده است که در مدت زمان ۳٫۶ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می رسد و نهایت سرعت آن نیز برابر با ۳۱۵ کیلومتر بر ساعت می باشد. مصرف سوخت در این مدل برای هر ۱۰۰ کیلومتر برابر با ۱۹٫۶ لیتر است.

از دیگر سوپراسپرتهای معروف کمپانی های دیگر می توان به شورولت کوروت C8 اشاره کرد که بوگاتی دیوو ۲۰۲۱ نیز با ورود خود به بازار سروصدای زیادی به پا کرده است و نمی توان هر یک از این خودروها را به دلیل مشخصات فنی بالا و ظاهر بسیار زیبایی که هریک از آنها دارند مقایسه کرد چرا که هر مدل از این خودروهای جدید طرفداران بسیار زیادی دارند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

سمند ef7 دوگانه سوز و xu7 دوگانه سوز: تست، مقایسه و هرآنچه باید بدانید

نیما شیرازی

جایگاه وانت های ایرانی در بین هفت پیکاپ برتر سال ۲۰۲۰

نویسنده ارشد

بررسی خودروی مک لارن McLaren 720S Spider

mortazavi

نظر دهید.