مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

مکس ورشتپن اعمال قوانین فرمول یک ۲۰۲۲ برای مرسدس را رد کرد!

تیم فرمول یک مرسدس | مکس ورشتپن راننده تیم فرمول یک | مسابقات فرمول یک | قوانین ۲۰۲۲ فرمول یک 

مکس ورشتپن راننده تیم ردبول قوانین ۲۰۲۲ برای توقف اقدامات مرسدس در فرمول یک را رد کرد!!!

این راننده هلندی در صحبت های اخیر خود اینگونه گفته است که:

قوانینی که در سال ۲۰۲۲ برای فرمول یک اعمال می شوند و خبر از آن دارد که مرسدس دیگر تسلطی بر روی فرمول یک ندارد؛ حقیقت ندارد.

در سال ۲۰۲۲ و مسابقات فصل جدید فرمول یک قوانین کاملا جدیدی رونمایی می شود و در آن خودروهای جدیدتری در پیست قرار خواهند گرفت.

در این باره مدیر تیم توتو ولف نیز اظهار نظر کرده و گفته است که:

بسیاری از موارد به طوری برنامه ریزی شده که در نهایت باعث شود تا تیم مرسدس نتواند مانند قبل اقدامات خود را انجام دهد اما این موضوع باعث می شود که انگیزه تیم مرسدس بالا برود و برای حفظ برتری خود تلاش کند.

تیم فرمول یک مرسدس | مکس ورشتپن راننده تیم فرمول یک | مسابقات فرمول یک | قوانین 2022 فرمول یک 
تیم فرمول یک مرسدس | مکس ورشتپن راننده تیم فرمول یک | مسابقات فرمول یک | قوانین ۲۰۲۲ فرمول یک 

به گفته مکس ورشتپن تغییرات فنی برای نمایش بهتر فرمول یک ضروری است

ورشتپن گفته است که:

قوانین جدید حاصل گوش دادن به تمامی صحبت های رانندگان فرمول یک و مدیران تیم می باشد که گفته شده سبقت گرفتن در مسابقات واقعا سخت می باشد و رانندگان انتظار دارند که مسابقات نزدیکتری نیز انجام شود و اگر بخواهم مثالی در این باره بزنم این است که در ایمولا؛ والتری با خودرویی که در مسابقات شرکت کرده بود و آسیبی که به او وارد شده بود باز هم ۳ یا ۴ دهم ثانیه سرعت کمتری داشت اما من با همه اینها نمی توانستم از او سبقت بگیرم و زمانی که از او سبقت گرفتم سرعت بیشتری داشتم.

مطالعه بیشتر  قهرمانی های مکس ورشتپن = کابوسی برای دیگر رانندگان!

برای این مسئله باید راه حلی پیدا شود و انتظار این وجود دارد که در مسابقات فرمول یک هیجان بیشتری باشد و رانندگان با فاصله کمی به رقابت بپردازند و طوری نباشد که تنها تعیین خط تعیین کننده یک آخر هفته مسابقه ای باشد.

به عنوان مثال: می توان به مسابقات جهان موتو جی پی نگاه کرد و اگر راننده ای در رتبه دهم تعیین خط باشد باز هم می تواند به پیروزی برسد و در مقابل این اتفاق بسیار کمتر در فرمول یک رخ خواهد دارد و دلیل این موضوع آن است که تعقیب خودروهای دیگر در پیست ها کمی سخت است و بر همین اساس قوانین جدید فرمول یک از فصل ۲۰۲۲ رقم خواهد خورد و اما موضوعی که آیا با اعمال این قوانین مرسدس سرعت کمتری پیدا خواهد کرد را نمی توان الان پاسخ داد.

در مسابقات فرمول یک ترکیه باز هم با تلاش های بسیار و سرعت عمل های عالی راننده فرمول یک توانست پیروز رقابت ها شود و بهترین نتیجه فراری در مسابقات فرمول یک ترکیه ۲۰۲۰ مشخص شد. برای آگاهی از جزئیات خبر و قهرمان این دوره از مسابقات بر روی لینک کلیک کنید.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

بازنشستگی مکس ورشتپن با فرمول یک نخواهد بود!

mortazavi

اخبار فرمول یک فراری | فرمان ماشین هاس در دستان راننده فراری، رابرت شوارتزمن

mortazavi

دنیل ریکاردو باعث ناامیدی مک لارن در فصل ۲۰۲۱ شد!

mortazavi

نظر دهید.