مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

مجید باقری: فروش فوق العاده خودرو به زودی شروع می شود!

آغاز فروش فوق العاده خودروهای سایپا به زودی…

۱۳۹۹/۰۸/۱۴

مجبد باقری که به عنوان قائم مقام مدیرعامل در قسمت فروش خودروسازی سایپا مسئول است ذکر کرده است که: برای کنترل کردن قیمت خودروها در بازار، طرح هایی به روی کار می آیند که فروش فوق العاده خودروها را دارند و پیش فروش آنها ادامه دار نیز خواهد بود.

قائم مقام مدیرعامل شرکت سایپا، در مراسمی که قرعه کشی ۹ محصول سایپا و همچنین استقبال بی نظیر مردم برای ثبت نام ها، اینگونه اظهار نظر کرد که:

بیشتر از ۴۵۰ هزار نفر در این ظرح ثبت نام کرده اند و این استقبال و میزان ثبت نام مردم تشکر بسیار دارد که دو مسئولیت بزرگی را بر روی دوش ما می گذارد:

  1. اول اینکه شرکت خودروسازی سایپا تمام تلاش خود را برای تولید و عرضه محصولات جدید به مردم را به کار بگیرد.
  2. دومین مسئولیت ما این است که بتوانیم خودروها را در زمان تعیین شده به مردم تحویل دهیم.

مجید باقری در ادامه گفته است که برای طرح پیش فروش محصولات سایپا نکته مهمی وجود دارد و این ست که ثبت نام ۱۰۰ هزار نفر برای خودروی شاهین که قرار بر این بود زمستان ۹۹ وارد بازار شود، نشان دهنده این است که مردم به مدل جدید سایپا اعتماد دارند و این اطمینان وجود دارد که خودروی شاهین بر اساس سلیقه مردم است.

قائم مقام مدیرعامل سایپا | مجید باقری قائم مقام مدیرعامل خودروسازی سایپا | شرکت خودروسازی سایپا | طرح فروش فوق العاده خودرو | محصولات سایپا 
قائم مقام مدیرعامل سایپا | مجید باقری قائم مقام مدیرعامل خودروسازی سایپا | شرکت خودروسازی سایپا | طرح فروش فوق العاده خودرو | محصولات سایپا 

همچنین در ادامه گفته است که تحویل خودروها در تابستان ۱۴۰۰ اتفاق خواهد افتاد و با توجه به این موضوع مسئولیت سایپا نیز سنگین تر شده است و این با تلاش و همت بسیار بالا است که بهترین و با کیفیت ترین خودروها را به مردم ارائه دهد. ضمن اینکه بعد از خودروی شاهین دومین خودرویی که بسیار با استقبال مردم روبه رو شده است تیبا دو می باشد که برنامه ریزی های ما به این صورت است که در صورت ثبت نام مردم تحویل آنها نیز سریعتر انجا شود تا مردم نیز در آسایش قرار بگیرند.

مطالعه بیشتر  تحول در خودروسازی با افزایش قیمت؟

در حال حاضر شرایطی که با توجه به ویروس کرونا و تحریم های شدید وجود دارد این است که بتوانیم تولیدات خود را افزایش داده و تمام تلاش خود را در این راستا به کار گرفته ایم.

در دو هفته آخر آبان ماه ۹۹ مراسم قرعه کشی این طرح انجام خوادهد شد و در این طرح پیش فروش فوق العاده خودرو ۳۱ هزار خودرو عرضه می شود که این طرح به این دلیل است که قیمت های بازار کنترل شوند. این اطمینان را می دهم که این طرح ادامه دار خواهد بود.

وی در صحبت های پایانی خود گفته است که در مورد واریز وجه از سوی افراد انتخاب شده این طرح پیش فروش خودرو: اگر تعدادی از متقاضیان نتوانستند در موعد اعلام شده بعد از اسامی قرعه کشی واریز وجه انجام دهند تا ۱۲۰ ساعت فرصت دارند که واریز وجه خود را تکمیل کنند.

از جمله تازه ترین خبرهای منتشر شده داخلی می توان به کاهش قیمت در بازار خودرو اشاره کرد که حزئیات این خبر را می توانید در لینک قرار داده شده مطالعه کنید.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

شرایط و عرضه استثنایی دو مدل بهمن موتور

mortazavi

خبر جدید امروز خودرو: قیمت این خودرو به پایین تر از قیمت کارخانه رسید.

mortazavi

نگاهی به عملکرد سایپا در یک سال اخیر

سجاد ناجی

نظر دهید.