مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

ناامیدی چارلز لکرک از نبود ثبات عملکرد SF1000

اتفاقات فرمول یک ۲۰۲۰ | ناامیدی چارلز لکرک | رانندگان تیم فرمول یک فراری | مسابقات فرمول یک ۲۰۲۰ | ماشین SF1000 فراری 

علت ناامیدی چارلز لکرک راننده فرمول یک فراری در فصل ۲۰۲۰ چیست؟

کلافه شدن چارلز لکرک در گرندپری توسکان ۲۰۲۰ که هزارمین مسابقه فراری در فرمول یک می باشد و علت آن عملکرد بد خودروی SF1000  است.

لکرک در مرحله تعیین خط توانست با نتیجه امیدوار کننده در رده پنجم برای شروع مسابقه قرار بگیرد و راننده موناکویی توانست با استارتی که در ایتدای مسابقه داشت به رده سوم برسد. اما بعدها متوجه شد که فراری سرعت لازم برای حفظ آن رده را ندارد.

پیست موجلو امسال یکی از هیجان انگیز ترین مسابقات فرمول یک را به خود دیده است و این در حالی بود که شاهد دو پرچم قرمز به علت برخورد بین رانندگان بودیم اما با همه این اتفاقات بازهم چارلز لکرک توانست در بین دوازده ماشین باقی مانده به رده هشتم برسد.

چارلز لکرک در تعیین خط عملکرد خوبی داشت اما در مسابقه ناامید بود!

انتظار می رفت که تیم ایتالیایی نتواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد اما تعیین خطی که لکرک در پیست موجلو داشت به این تیم و طرفدارانش این نوید را داد که ممکن است نتایج بسیار خوبی نیز حاصل شود اما SF1000  نیز یک ماشین غیرقابل پیش بینی می باشد و چارلز لکرک در این باره صبرش را از دست داده است و به درستی نمی تواند بگوید که در چه موقعیت و چه زمانی ماشین می تواند عملکرد خوبی داشته باشد.

او در این باره گفته است:

مطالعه بیشتر  درآمد فرمول یک نسبت به سال گذشته 96 درصد کاهش داشته است!

ما در مسابقات کند عمل کردیم و سرعت لازم را نیز نداشتیم من در ابتدا استارت خوبی داشتم و فکر میکنم با تمام تلاش خودم را در بهترین موقعیت قرار دادم.

دو ماشین مرسدس که در جلوی من بودند از من فاصله گرفتند و من فقط با ماشین در تقلا بودم باید صادقانه کار کرده و مشکل خودرو را زودتر بفهمیم.

به دلیل اینکه در بعضی از مسابقات ما در تعیین خط خیلی رقابتی نبودیم و در مسابقه نیز عملکرد بهتری نشان دادیم که در ابتدای فصل به این شکل بود اما الان به نظر می رسد که در تعیین خط کارمان را خیلی بهتر انجام داده ایم ولی باز هم در مسابقه باعث شد تا با ماشین درگیر باشم که لحظات بسیار سختی بود.

اتفاقات فرمول یک 2020 | ناامیدی چارلز لکرک | رانندگان تیم فرمول یک فراری | مسابقات فرمول یک 2020 | ماشین SF1000 فراری 
اتفاقات فرمول یک ۲۰۲۰ | ناامیدی چارلز لکرک | رانندگان تیم فرمول یک فراری | مسابقات فرمول یک ۲۰۲۰ | ماشین SF1000 فراری

سباستین فتل نیز از نحوه شروع دوباره مسابقه بعد از پرچم قرمز گله مند است!

یکی از رانندگان تیم فراری و هم تیمی چارلز لکرک، سباستین فتل که توانست در رده دهم مسابقه را به پایان برساند استفاده کردن از استارت با ترتیب قبل پرچم قرمز را برای شروع دوباره مسابقه مورد نقد و بررسی قرار داد که این روشتنها به بخشی از رانندگان کمک می کند و او گفت که این ورزش باید بیشتر بر روی سبقت گرفتن رانندگان تمرکز بیشتری داشته باشد تا آنها هم بتوانند سبقت لازم را بگیرند.

سباستین فتل بعد از مسابقه گفته است:

تا به حال به خاطر ندارم که این تعداد استارت را انجام داده باشم و به صورتیکه معمولا یک استارت وجوددارد و باید بگوییم که من جزء طرفداران این قانون نیستم (منظور همان استارت بر اساس رده بندی بعد از پرچم قرمز) به دلیل اینکه اگر شما در سمت درست پیست باشید در نتیجه یک برتری بزرگ نسبت به آنهایی دارید که در سمت بدتر پیست قرار دارند.

مطالعه بیشتر  نتایج امیدوارکننده فراری از نگاه متیا بینوتو

در مسابقات مونزای ایتالیا ۲۰۲۰ زمانی که نیمی از زمان مسابقه گذشته در پیست و در خارج از خط مسابقه ای شما تیکه لاستیکی های زیادی دارید و من فکر نمیکنم این عادلانه باشد.

یکی از اتفاقات بحث برانگیزی که در فصل ۲۰۲۰ افتا تغییر نام تیم رنو به نام آلپین می باشد که مطلب تغییر نام تیم فرمول یک رنو! را می توانید با جزئیات بیشتر در همین سایت مطالعه کنید.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

خبر فرمول یک ۲۰۲۱ | جایزه جدید اف یک برای حرکت خلاقانه و جسورانه رانندگان در این فصل!

mortazavi

رالف شوماخر از عملکرد برادرزاده اش، مایک در ژاپن انتقاد کرد!

mortazavi

جورج راسل با تعریف و تمجیدهای هملتون همچنان به تمرینات خود ادامه می دهد!

mortazavi

نظر دهید.