مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

معرفی رنجرور ولار SVAD 2020

رنجرور ولار

امروز قصد معرفی قدرتمندترین و سریع ترین نسخه SUV رنجرو ولار را داریم. این خودرو چندی پیش در بریتانیا معرفی شد و یک شاسی بلند سایز متوسط به شمار می آید.

دقت کم در طراحی

جمال حمیدی مدیر بخش عملیات خودروهای ویژه (SVO) شرکت های جگوار و لندرور ، گروه خود را الهام بخش در تولیدات  این شرکت می داند.  اگر محصولی مورد نظرتان است که  دارای خطوط اسپورت باشد بخش عملیات ویژه نسخه SVR  را در اختیار شما قرار میدهد.

اما اگر راحتی ماشین مدنظرتان باشد ، آنگاه نسخه ای تحت عنوان SV Auto biography Dynamic edition) SVAD)  به شما پشنهاد میشود

در بیشتر مواقع تفاوت نسخه SVR  و SVAD  چندان مشخص نیست ، اما قطعا اختلاف بین jaguar F type SVR و  رنجروور نسخه (SVAD) مشهود است زیرا این دو خودرو در دو بخش کاملا متفاوت قرار دارد .

بعد از رانندگی با (Range Rover Velar SVAD) تفاوت بین این دو نسخه کاملاً واضح می گردد ، و  بعد از یک روز رانندگی از مالیبو (Malibu) تا مرکز لس آنجلس (Los Angeles) به این نتیجه می رسید که نسخه SVAD می توانست بسیار لوکس تر توسط  SVO تولید شود.

رنجرور ولار

قدرت فوق العاده

با داشتن پیشرانه ۵ لیتری V8 فوق العاده ، ۵۵۰ اسب بخار نیرو و ۶۸۰ نیوتون بر متر گشتاور و  یک اگزوز که سایر رانندگان را شوکه می کند. به راحتی شتاب در Velar SVAD نشانگر فاصله بین یک SVO با کارایی بالا و یک SVAD با کارایی کمتر خواهد بود.

Velar SVAD در ۴٫۳ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد، همانند Range Rover Sport SVR و ۰٫۲ ثانیه دیرتر از Jaguar F-pace SVR . همچنین Velar یک ثانیه از همتای V6 خود سریعتر است. تمامی این اطلاعات نشانگر آن است که Velar به طرز وحشتناکی سریع است.

استفاده از سوپر شارژ در این خودرو باعث شده است که تمام قدرت موتور حتی در سرعت های بالا در دسترس باشد. این قدرت برق آسا به خوبی توانسته نبود صدای توربو ساند (turbo sound) را جبران کند.

حمیدی با عنوان یک خبر خوب اذعان دارد “این ماشین را تا زمانی که موتور آن دیگر قادر به کار کردن نبود به تعمیرگاه نبرید.”

مطالعه بیشتر  ورود دانگ فنگ T5 ایوو به زودی...

” ما همچنین در حال بررسی تکنولوژی های جدیدی هستیم که باعث طبیعی تر و زیباتر شدن صدای موتور می شود و قصد استفاده از آن را در آینده داریم.”

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

مشخصات بنتلی بنتایگا ۲۰۲۱

mortazavi

لندروور رنج روور سرینیتی ۲۰۲۲ Land Rover Range Rover SV Serenity

mortazavi

معرفی بوگاتی دیوو ۲۰۲۱

mortazavi

نظر دهید.