مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

تسلا مدل ۳ بیشتر از تمام سدان های ب ام و فروش داشته است!

 باتوجه به آمارهای منتشر شده از فروش تسلا مدل ۳، می توانیم آن را پرفروش تر از تمامی سدان های ب ام و در بازار ایالات متحده آمریکا بدانیم.

 از همان ابتدای کار، خودروی سدان برقی تسلا مدل ۳ مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفت و تاکنون شرکت خودروسازی تسلا موفق به فروش تعداد چشمگیری از آن در سراسر جهان شده است، به طوری که می توانیم میزان فروش این خودروی سدان الکتریکی را بیشتر از تمامی سدان های کمپانی خودروسازی ” بی ام و” در سراسر ایالات متحده آمریکا بدانیم و این مهم نشان از محبوبیت بسیار بالای محصولات تسلا و همچنین جا افتادن وسایل نقلیه تمام الکتریکی در سطح جهانی و در بین مشتریان دارند.

باتوجه به میزان فروش تسلا مدل ۳ در بین ماه ها ی ژانویه تا ماه نوامبر سال ۲۰۱۹ میلادی، نزدیک به ۱۲۷ هزار و ۸۳۶ دستگاه خودروی تسلا مدل ۳ در ایالات متحده آمریکا فروخته شده است و این یعنی نهمین خودروی پرفروش سواری در بازار ایالات متحده آمریکا. حال مقایسه جالب آن با میزان فروش محصولات سواری بی ام و در ایالات متحده آمریکا که به رقم ۱۱۶ هزار و ۷۳ دستگاه از ماه ژانویه تا ماه نوامبر خواهد رسید، می توان دید که خودروی سدان تسلا مدل ۳ بیشتر از تمامی سواری های بی ام و از جمله سری ۲، سری ۳، سری ۴، سری ۵، سری ۶، سری ۷ یا حتی سری ۸ فروش بیشتری را تجربه کرده است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  ارزش کدام یک بیشتر است؟ خودروهای برقی معمولی یا هوشمند!!!

مطالب مرتبط

ادغام مجدد رنو و نیسان

سردبیر

چگونه جنگ روسیه با اوکراین بر صنعت خودرو تأثیر می گذارد؟!

mortazavi

رونمایی از خودروی جدید پژو ” ۳۰۸ “

mortazavi

نظر دهید.