مجله خبری 22 شرقی
برنامه کیلومتر 22 ویدئو

تست و بررسی و تجربه رانندگی با سورن پلاس صفر

تست و بررسی و تجربه رانندگی با سورن پلاس صفر

در این ویدیو علاوه بر تست و بررسی و تجربه رانندگی با سمند سورن پلاس صفر ، مواردی از جمله معایب و مزایا و ارزش خرید سورن پلاس صفر نیز مورد بررسی قرار میگیرد.

سمند سورن پلاس یکی از خودرو هایی بود که در زمان ورود به بازار به شدت سر و صدا کرد ، این خودرو برای اولین بار اواخر سال ۱۳۹۸ به بازار معرفی شد و از اواسط سال ۱۳۹۹ راهی بازار شد.

خودرویی که نسخه قبلی آن چندان در بازار موفق نبود و از آن دست اتومبیل هایی بود که به شدت مظلوم و سر به زیر بود. این هفته سراغ نسخه جدید سمند سورن آمدیم که ببینیم آیا این خودرو به اندازه ای که سر و صدا کرده است توانایی این را دارد که چهره مظلوم نسخه قبلی را کنار بگذار و اساس ارزش خرید دارد یا خیر ؟

 

طراحی ظاهری سمند سورن پلاس صفر کیلومتر

در بخش طراحی ظاهری این خودرو باید گفت یکسری تغییراتی را می بینید که شامل : گرافیک جدید چراغ‌های جلو و عقب، اضافه شدن دی لایت، تغییر رنگ جلوپنجره مشکی براق، استفاده از طرح کروم روی نوار شیشه‌های جانبی، دستگیره‌های جدید درب‌ها، نصب اسپویلر بر روی درب صندوق عقب و رینگ‌های جدید و… هست. و شاید این تغییرات روی کاغذ زیاد به نظر برسد اما در عمل واقعا با شرایط بازار جهانی خودرو تغییری محسوسی به جساب نمی آید. و واقعا آنچنان که این در زمان ورود به بازار سر وصدا کرد حرفی برای گفتن ندارد.

حتی نصب اسپویلر عقب هم چندان نتوانسته تفاوتی ایجاد کند.

مطالعه بیشتر  اشاره رئیس پلیس به اسقاط صوری خودروهای فرسوده

تنها قسمتی که در بخش ظاهری این خودرو خودنمایی می کند وجود رینگ های ۱۵ اینچی اسپرتی است که در این خودرو بکار رفته است و در نمای جانبی ظاهری عضلانی به این خودرو عطا کرده است .

 

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سمند سورن پلاس صفر ، میتوانید به مقاله تجربه رانندگی با سمند سورن پلاس صفر مراجعه کنید

5/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

تست و بررسی کامل و تجربه رانندگی با سوناتا هیبرید ۲۰۱۷

نویسنده ارشد

تست و بررسی پارس صفر کیلومتر + ایرادات پارس صفر

نویسنده ارشد

تست و بررسی رنو ساندرو دنده ای + مزایا و معایب

نظر دهید.