مجله خبری 22 شرقی
نقد و بررسی خودروها

۱۰ شاسی بلندی لوکس و برتر سال ۲۰۱۹

 

سوپر شاسی بلندها ترکیبی از یک ظاهر زیبا، تجملات و یک رانندگی جذاب و حرفه ای را برای مخاطب خود به نمایش می گذارد.

یک سوپرشاسی بلند طراحی داخلی زیبا به شما اجازه می دهد تا بتوانید با لاکچری ترین خودروها رقابت کنید، طراحی خارجی ای که با بهترین سوپر سالن ها پا به پا حرکت کنید و ارتفاعی که دیگر از هیچ مسیری نهراسید.

۱۰ خودرویی که در زیر به شرح آنها می پردازیم هر کدام یکی از بهترین ها در مدل خودشان هستند.

 

  • Bentley Bentayga

Bentayga در مقایسه با سایر لیموزین های موجود در بازار اولین و با ارزش ترین شاسی بلند لاکچری هست. او به خوبی گنجایش و قابلیت های زیادی در Bentley  اضافه کرده.

اگرچه وقتی صحبت از سریعترین شاسی بلندها می شود اسم Bentayga کم رنگ می شود اما با کیفیت بالا این خودرو در ساخت به سادگی می توان از سرعت کم آن چشم پوشی کرد.

در عادلانه ترین شرایط Bentayga  باید یکی از کامل ترین لاکچری های دنیا نامیده شود.

 

  • Range Rover SVAutoBiography

معتبرترین مدل Range Rover بخاطر مهارت بالا در ساخت مقابل چشم شما می درخشد. ممکن است شما در مسیری پر از گل و لای سفر کنید اما محیطی زیبا و دلنواز اطراف شما را احاطه کرده است، و آن بخاطر صندلی های چرم و ریموت کنترل های زیبا این ماشین است.

SVAutoBiography بسیار منحصر به فرد است. با یک موتور سوپر شارژ ۵ لیتری V8 که ۵۵۷ اسب بخار نیرو تولید می کند. اگرچه شما هزینه یک خانه را پرداخت می کنید اما مطمئن باشید این امکانات هیچ کجا در اختیار شما قرار نمی گیرد.

 

  • Bowler Bulldog

شرکت Bowler motorsport اسم جدیدی برای مدل مجهز شده خود انتخاب کرده است.

Bulldog آخرین نسخه عرضه شده به بازار است. گول طراحی ظاهری ضعیف این خوردو را نخورید، با سیستم تعلیقی که برای این خودرو طراحی شده ، این ماشین تبدیل به یک شبح با گواهینامه رانندگی شده است.

به طرز وحشتناکی عالی در جاده ؛ موتور ۵ لیتری V8 آن به سادگی به چشم می آید. همچنین Bowler در حال ساخت نسخه لاکچری این خودرو هست و طرفداران خود را متنظر گذاشته است.

مطالعه بیشتر  آستون مارتین والکری AMR Pro قدرتمند و سریع!

 

  • Lamborghini Urus

 

Lamborghini Urus اولین خودرو این شرکت در مقیاس بزرگ است که با یک موتور ۴ لیتری twin turbo V8 در ۳٫۶ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد. و حداکثر سرعت آن ۳۰۵ کیلومتر بر ساعت می باشد.

اما خودروی شاسی بلند Lambo SUV یکی از متفاوت ترین طراحی ها در زمینه موتور سازی را دارد و از آن مهم تر ، این سؤال را ایجاد می کند که آیا می توان با ماشینی با وزن بیشتر از ۲ تن  همان حس سوار شدن بر یک لامبورگینی را داشت یا خیر؟

 

  • Mercedes – AMG G63

استفاده مجدد مرسدس از G-Wagen که اکنون رسما به کلاس G شناخته می شود ، باید موفقیت تلقی شود. شخصیت با اصالت و توانایی Off road خود را به خوبی حفظ کرده است و به لطف طراحی جدید در قسمت جلویی و فرمان جذاب آن در مقایسه با آن غول خطرناک سابق بیشتر حالت دوستانه و امروزی به خود گرفته است.

و ، البته ، هنوز هم AMG پرزرق و برق است که دارای قیمت سنگین و قدرت بسیار بیشتری از آنچه که شما در این نوع ماشین نیاز دارید وجود دارد. در حقیقت مرسدس برای حفظ سلامت اتاق G همچنان از موتور ۴ لیتری twin turbo V8  استفاده کرده است.

 

  • Rolls-Royce Cullinan

Rolls-Royce در حالی به دسته ماشین های شاسی بلند وارد شده است که در Cullinan از نسخه به روز شده موتور ۶٫۸ لیتری V12 Phantom استفاده کرده است و یکی از قدرتمندترین خودرو های بازار است. همچنین جزو سه ماشین لاکچری است و حتی بالاتر از Bentayga قرار دارد. اما توانایی جاده ای آن به خوبی نسخه های قدیمی Rolls-Royce  نیست.

Cullinan اگرچه طراحی خوبی در محور ها دارد اما از استاندارهای Range Rover عقب مانده است. اما اگر می توانید با هزینه ۲۵۰٫۰۰۰ پوند کنار بیایید، Cullinan  قطعا انتخاب خوبی است.

 

  • BMW X7 M50i

با جلو پنجره ای خاص و همیشگی ،  BMW ورود بحث برانگیزی به بازار شاسی بلند ها داشت. X7 M50i بیشتر شبیه ماشینی است که کمترین جذابیت را در این لیست دارد و تمایل به خرید آن بسیار کم است.

مطالعه بیشتر  بررسی مرسدس بنز GLA 2021

با توجه به موتور ۴٫۴ لیتری Twin turbo  V8 و ۵۲۳ اسب بخار قدرت و همچنین سیستم تعلیق الکترنیکی M-sport ، طراحی ظاهری مشابه X7 شاید ماشینی نباشد که مورد علاقه باشد اما مطمئناً رانندگی لذت بخش و چشمگیری دارد.

 

  • Twisted T40S

انتظار نداشته باشید با پرداخت پول تمام مشکلات یک Defender حل شود، هنوز یک Defender  است ، اگرچه با استفاده از صندلی های راحت و همچنین چرخ های Momo فضای بیشتری برای زانو در نظر گرفته شده اما هنوز برای راننده فضا بسیار تنگ است و در سفر های طولانی باعث اذیت شدن راننده می شود.

نسخه آزمایشی آن ۱۱۶٫۰۰۰ پوند قیمت گذاری شده است. آیا ارزش خرید دارد؟ در وحله اول جواب خیر است. اما با توجه به اینکه دید طرفداران Defender کاملا متفاوت با آدم های معمولی است می توان جواب را بله هم داد. سیستم تعلیق و فرمان پذیری در این ماشین بسیار رشد داشته و باعث استقبال طرفداران این مدل ماشین شده است.

 

  • Mercedes-AMG GLS 63

مرسدس آن را به عنوان سری شاسی بلند S-class معرفی کرده اما ظاهر داخلی آن آنچنان جذابیتی ندارد. حتی Audi Q7 ظاهر بهتری از آن دارد. اما Q7 هرگز حریف قدرت مرسدس نمی شود.

تعداد کمی از شاسی بلند ها دارای موتوری با این قدرت هستند. موتور ۵٫۵ لیتری Twin turbo V8 که قدرت ۵۷۷ اسب بخار تولید می کند، توانسته به خوبی از پس بدنه سنگین این خودرو برآید. این خودرو در ۴٫۶ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد.

 

  • Aston Martin DBX

استون مارتین که قصد دارد از بازار SUV فوق العاده لوکس و سودمند بهره ببرد ، قرار است اولین SUV خود را در سال جاری میلادی عرضه کند. این خودرو بر اساس کانسپت معرفی شده در نمایشگاه ژنو در سال ۲۰۱۵ است.

Four wheel drive برای اولین بار به کار رفته است و قلب تپنده ۵٫۲ لیتری V12 به نظر می رسد که این ماشین موسیقی دلنوازی برای شما بنوازد.

 

 

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

معرفی و مشخصات هیوندای آوانته

سردبیر

هیوندای ولستر بررسی و معرفی مشخصات

mortazavi

هاچبک های پرطرفدار بازار ایران

سردبیر

نظر دهید.