مجله خبری 22 شرقی
نقد و بررسی خودروها

معرفی کادیلاک CTV6-Sport

معرفی کادیلاک CT6 V-Sport | مشخصات کادیلاک CT6 V | مشخصات فنی کادیلاک CT6 V | کابین کادیلاک CT6 V | خودروسازی کادیلاک 

معرفی مدل اسپرت کادیلاک: Cadillac CT6 V-Sport

مدل کادیلاک CT6 v اسپرت اولین خودرو از این شرکت می باشد که استراتژی های جدیدی را دارد و البته ممکن است در نگاه اول تغییرات زیادی در بخش جلویی این خودرو دیده نشود ولی برای دیدن تغییراتی که در آن به کار رفته است باید خودرو را از تمامی زوایا مورد بررسی قرار داد.

در نگاه اول چراغ های جلو و سپری که بسیار باریک تر شده است و در قسمت بالای ورودی هوای جلو قرار گرفته است روزنه های دریچه را در جلوی چشم بیننده قرار می دهد.

مشخصات ظاهری و فنی کادیلاک CT6 v- Sport

چراغ هایی که به صورت افقی LED DRL هستند تاثیرات بسیار بیشتری به نسبت مدل های قبلی روی بیننده می گذارند که این به دلیل استفاده از چراغ های خطی باریک تر می باشد. در این مدل سعی شده همه واحدهای اصلی به قسمت عقب خودرو برده شود و با این کار طراحان برای تغییرات ظاهری قسمت جلو و زیباتر کردن آن می توانند تلاش بیشتری داشته باشند. تغییرات زیادی که در بخش جلویی ماشین اعمال شده است اما به طور کلی خودرو تنها به اندازه یک دهم اینچ به اندازه آن اضافه شده است و طول این خودرو به ۲۰۴٫۱ اینچ رسیده است.

موتوری که برای این خودرو در نظر گرفته شده است حجم ۴٫۲ لیتری V8 با توربو دوگانه DOHC است و در این مدل اسپرت، موتور قدرتی برابر با ۵۵۰ اسب بخار  و گشتاور ۶۲۷ پوند بر فوت می باشد که شبیه خودروهای بنتلی است.

مطالعه بیشتر  معرفی هیوندای i20

این خودرو دارای جعبه دنده ۱۰ سرعته اتوماتیک می باشد که از دیفرانسیل عقب ضد لغزش برای ایجاد چسبندگی و ثبات بیشتر استفاده میکند که همچنین دمپرهای کنترل کننده مفناطیسی فرمان پذیری و سواری تیزتری دارند و ترمزهای ۱۹ اینچی برند برمبو هم توقف این خودرو را عهده دار هستند.

معرفی کادیلاک CT6 V-Sport | مشخصات کادیلاک CT6 V | مشخصات فنی کادیلاک CT6 V | کابین کادیلاک CT6 V | خودروسازی کادیلاک 
معرفی کادیلاک CT6 V-Sport | مشخصات کادیلاک CT6 V | مشخصات فنی کادیلاک CT6 V | کابین کادیلاک CT6 V | خودروسازی کادیلاک 

مشخصات داخلی و کابین کادیلاک CT6 v-Sport

در داخل کابین این خودرو از یک رابط کاربری اختصاصی کادیلاک استفاده شده است که قبل تر از آن در سدان های این خودروساز مورد استفاده قرار گرفته است و از جمله فوایدی که این رابط کاربری دارد شامل کنترلر و دکمه های چرخشی است. اسکرول صفحه نمایش، فرمان ها، کم و زیاد کردن صدا و انتخاب نوع جاده بر عهده کنترل می باشد که دکمه های خانه، تلفن و ناوبری از طریق دکمه ها انتخاب خواهند شد. تکنولوژی های تشخیص صدا نیز در این خودرو مورد استفاده قرار میگیرند. جایگاه شارژر بی سیم که در این مدل کمی بزرگتر شده است تا گوشی هایی با سایز بزرگتر نیز در آن قرار بگیرند.

خودروی کادیلاک CT6 v- Sport  از جمله خودروهایی است که با ظاهری بسیار کلاسیک و لوکس می تواند به راحتی لقب یک خودروی اسپرت را نیز از آن خود کند.

این خودرو در زمان رونمایی و ورود آن به بازار بسیار مورد توجه قرار گرفت و طرفداران زیادی را جذب خود کرد. از جمله خودروهای دیگری که ظاهری بسیار اسپرت دارند و جزء ابرخودروها می باشند خودروی بوگاتی شیرون اسپرت می باشد که در ۲۲ شرقی مشخصات فنی و ظاهری این خودرو قرار داده شده است.

مطالعه بیشتر   بررسی BMW Z4 2019

برای دریافت جزئیات اطلاعات از خودروی بوگاتی شیرون اسپرت بر روی لینک کلیک کنید ضمن اینکه اخرین خبرها از خودروهای داخلی و ایرانی را نیز می توانید مطالعه کنید.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

رونمایی و معرفی سدان پرفروش اشکودا ، اشکودا اکتیویا ۲۰۲۰

Sajjad Amanian

نگاهی بر وانت های موجود در بازار ایران

مجتبی امیری

بررسی تویوتا آوالون TRD

mortazavi

نظر دهید.