مجله خبری 22 شرقی
نقد و بررسی خودروها

معرفی هیوندای توسان N لاین

بررسی هیوندای توسان N line |  مشخصات فنی هیوندای توسان N لاین | مشخصات ظاهری توسان N لاین | مشخصات کابین هیوندای توسان N line

کراس اور اسپرت هیوندا: توسان N line

این خودرو در نوع خود بسیار پروفروش بوده است و بسیار جوان پسند می باشد، سری خودروهای N line در مدل های مختلف به بازار معرفی می شوند که هدف از تولید این خودرو این است که تنوعی را در کالاهای خود ایجاد کند و مدل های قبلی را روز به روز بهینه تر کرده است و بهبود ببخشد.

هیوندای توسان N لاین از جمله خودروهای شرکت هیوندای می باشد که بسیار تغییرات داشته و در سیستم فرمان و تعلیق، پیشرفت هایی نسبت به مدل قبلی داشته است.

رانندگی با این خودرو حس رانندگی با ماشین های اسپرت را به فرد منتقل می کند و بنا بر اعلامی که این شرکت داشته است، این خودرو ۸ درصد در قسمت جلو و ۵ درصد در قسمت عقبی این خودرو به صورت استاندارد شده در آمده است، ضمن اینکه نرم افزار کنترل سختی فرمان ویژه این خودرو طراحی شده است.

بررسی هیوندای توسان N line |  مشخصات فنی هیوندای توسان N لاین | مشخصات ظاهری توسان N لاین | مشخصات کابین هیوندای توسان N line
بررسی هیوندای توسان N line |  مشخصات فنی هیوندای توسان N لاین | مشخصات ظاهری توسان N لاین | مشخصات کابین هیوندای توسان N line

مشخصات ظاهری توسان N Line

خودروی توسان N لاین دارای رینگ های اسپرت ۱۹ اینچی هستند که با نمای سیاه رنگی مشاهده می شوند و البته این رنگ تیره در بخش های مختلف این خودروی کراس اور مثل: سپرها، بال عقب، سقف، ریل باربند و آینه بغل وجود دارد که با نگاهی دقیق تر می توان گفت که جلو پنجره توسان N لاین کمی تاریک تر از مدل استاندارد این خودرو می باشد و فلزی که در این قسمت به کار رفته است خاکستری تیره می باشد. چراغ های LED روشنایی روز از داخل کاسه آن حذف شده و در طرفین سپر قرار گرفته است.

مطالعه بیشتر  رانا و ورنا : تست، بررسی، مقایسه، نقاط ضعف و قوت، ارزش خرید

مشخصات داخلی و کابین خودروی هیوندای توسان N Line

طراحی قسمت داخلی این خودرو که حرف N و خط های دوخته شده به رنگ قرمز بر روی صندلی ها تفاوت آن را با مدل استاندارد نمایان می کند و بر روی دسته دنده، فلز نقره ای رنگ با لوکو N لاین وجود دارد.

ویژگی های فنی خودروی توسان N لاین

توسان N Line از یک پیشرانه و قوای فنی برخوردار است که البته بالاتر از مدل استاندارد آن نمی باشد و دو دیفرانسیل و جعبه دنده اتوماتیک از جمله دیگر امکانات این خودرو می باشند. این خودرو دارای یک جعبه دنده ۶ سرعته دستی و انتقال قدرت تک محور بر روی چرخ های جلو است که با یک نوع پیشرانه دیزلی تولید می شود.

در مدل بنزینی این خودرو از پیشرانه ۱٫۶ لیتری توربو شارژ با قدرت ۱۷۴ اسب بخار و گشتاور ۲۶۵ نیوتن متر را دارا می باشد تا سرعت گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ۹ ثانیه و در نهایت سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت را بتواند به راحتی فراهم کند. مقدار سوختی که هیوندای توسان N line  مصرف می کند ۷٫۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می باشد.

از دیگر مدل های شرکت هیوندا می توان به مشخصات هیوندای ۴۵ EV کانسپت اشاره کرد که برای بررسی این مدل از خودروهای هیوندا مطلب لینک شده برای دسترسی راحت تر قرار داده شده است. 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

مقایسه جک S5 فیس لیفت با نسخه قبلی

mortazavi

نسل جدید مرسدس بنز CLA

سردبیر

دنا پلاس توربو اتوماتیک دارای چه کیفیتی است؟

mortazavi

نظر دهید.