مجله خبری 22 شرقی
نقد و بررسی خودروها

معرفی هیوندای آیونیک ۲۰۲۰ Hyundai Ioniq

بررسی هیوندای آیونیک |  مشخصات فنی هیوندای آیونیک | طراحی کابین هیوندای آیونیک | مشخصات ظاهری هیوندای آیونیک |۲۰۲۰ Hyundai Ioniq

هیوندای آیونیک چه ویژگی هایی دارد؟

شرکت خودروسازی هیوندا در چندین سال اخیر به خاطر ساخت ماشین های قابل اعتماد و همینطور قیمت های بسیار مناسب شهرت بسیار زیادی پیدا کرده است .

این شرکت امیدوار است همچنان خودروهایی با کیفیت بالا و نسل های جدیدتر هیبریدی و پلاگین هیبریدی تولید کند که البته نمونه هایی از آن هم وارد بازار شده است.

مدل هیوندای یونیک که به صورت تمام الکترونیکی در کره جنوبی معرفی شده و قیمت آن نیز اعلام شده است که البته در بسیاری از منابع ذکر شده این خودرو مخصوص بازارهای کره جنوبی می باشد و تفاوت هایی در چراغ های جلویی آن نیز مشاهده می شود.

مشخصات فنی هیوندای آیونیک

در این نسخه جدید و بسیار جذاب از مدل های هیوندا تکنولوژی و ظاهری متفاوت تر از نسل های قبلی در نظر گرفته شده است که موتور الکتریکی در خودروی هیوندای آیونیک ۳۸٫۳ کیلو وات است و از یک موتور الکتریکی با قدرت ۱۳۴ اسب بخار و گشتاور ۲۹۵ نیوتن متر استفاده می کند که شارژر جدید خود ۷۰۲ کیلووات سازگار است و با ایستگاه شارژ AC نوع ۲ ترکیب شده است.

این شرکت خودروسازی ادعا کرده است که می توان باتری در مدل فیس لیفت ۲۰۲۰ این خودروی برقی را در ۵۴ دقیقه تا ۸۰ درصد شارژ کرده  و در مدل های مجهز شده به سیستم محرکه هیبریدی و پلاگین هیبریدی بدون تغییر باقی خواهند ماند.

اما شعاع حرکتی نسخه پلاگین هیبرید به مقدار ۵۱ کیلومتر افزایش پیدا کرده است و هیوندا همچنان جدیدترین نسخه نرم افزار اتصال Blue Link  را به آیونیک اختصاص می دهد و امکان استارت زدن از راه دور، قفل دربها، بررسی وضعیت باتری و کنترل کردن آب وهوا توسط برنامه مطابق با یک گوشی هوشمند فراهم می کند.

مطالعه بیشتر  تیگو ۷ : تست و بررسی، مشخصات فنی، قیمت و هرآنچه باید بدانید

از جمله دیگر به روز رسانی های پیشرفته در این مدل شامل کمک اضطراری خودکار با نام eCall  و همچنین اشتراک رایگان ۵ ساله برای بررسی به صورت زنده امکانات ترافیکی داخل سیستم ناوبری ماهواره ای می باشد.

بررسی هیوندای آیونیک |  مشخصات فنی هیوندای آیونیک | طراحی کابین هیوندای آیونیک | مشخصات ظاهری هیوندای آیونیک |2020 Hyundai Ioniq
بررسی هیوندای آیونیک |  مشخصات فنی هیوندای آیونیک | طراحی کابین هیوندای آیونیک | مشخصات ظاهری هیوندای آیونیک |۲۰۲۰ Hyundai Ioniq

مشخصات ظاهری و طراحی داخلی هیوندای آیونیک (۲۰۲۰ Hyundai Ioniq)

ایده ای که برای طراحی این مدل در نظر گرفته شده است و به نسبت نسل گذشته خود با تغییرات ظاهری در جلو پنجره که در هر دو مدل هیبریدی و الکتریکی، سپر جلو و عقب، طراحی چراغ های جلو و عقب بسیار این مدل را خاص تر و به روز تر کرده است.

همراه تغییرات ظاهری امکاناتی مانند:

صفحه نمایش لمسی ۱۰٫۲۵ اینچی

دکمه های کنترل حرارت

نور پس زمینه آبی به صورت سراسرسی

روکش صندلی های چرم

و…

که در تمامی مدل های هیوندا سعی شده رعایت شود و خودرویی در نوع خود لوکس و اسپرت را به خریداران ارائه دهد. از دیگر مدل هایی که شرکت هیوندا تولید کرده است می توان به هیوندای i30 Wagon  اشاره کرد که یک خودرو به صورت کوپه و اسپرت را می توان مشاهده کرد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

بررسی پورشه GT2 RS Clubsport 911

mortazavi

تیگو ۷ : تست و بررسی، مشخصات فنی، قیمت و هرآنچه باید بدانید

نیما شیرازی

تجربه رانندگی با BMW iX3

سجاد ناجی

نظر دهید.