مجله خبری 22 شرقی
نقد و بررسی خودروها

معرفی سیتروئن C3-XR SUV

معرفی سیتروئن C3-XR SUV | مشخصات فنی سیتروئن C3-XR SUV | مشخصات ظاهری و کابین سیتروئن C3-XR SUV | خودروی Citroen C3-XR SUV | خودروهای لوکس 

معرفی مدل جدید از سیتروئن با نام C3-XR SUV

این خودرو ضمن اینکه توانسته طراحی باب میل جوان ها و ادامه دهنده نسل قبلی خود را داشته باشد سریعا نیز به مرحله تولید رسیده است و لذت رانندگی را برای دارندگان این ماشین چند برابر کرده است.

سیتروئن C3-XR SUV که بر مبنای زبان طراحی کلاس جدید B-SUV این خودروسازی می باشد و در اصل دو شاسی بلن نسل های جدید را کامل کند و سه شاسی بلندی که این شرکت ارائه می دهد مجهز شده به آخرین تکنولوژی ها هستند و در طراحی بدنه C3-XR نشانه هایی مانند حفاظ برای بدنه، موتور بلند و عضلانی، جلو پنجره های عمودی، فاصله مناسب کف خودرو از کف، چرخ های بزرگ، باربند سقف شاسی بلند را بسیار مجهز تر و زیباتر کرده است.

معرفی سیتروئن C3-XR SUV | مشخصات فنی سیتروئن C3-XR SUV | مشخصات ظاهری و کابین سیتروئن C3-XR SUV | خودروی Citroen C3-XR SUV | خودروهای لوکس 
معرفی سیتروئن C3-XR SUV | مشخصات فنی سیتروئن C3-XR SUV | مشخصات ظاهری و کابین سیتروئن C3-XR SUV | خودروی Citroen C3-XR SUV | خودروهای لوکس 

مشخصات ظاهری و کابین سیتروئن C3-XR SUV 

این شرکت تمامی تلاش خود را برای طراحی خودروی سیتروئن C3-XR SUV به کار گرفته است و سعی کرده تمامی نیازهای مشتری مانند یک کابین، ایمنی بالای خودرو، کیفیت را به مشتریان ارائه دهد. همچنین در این خودرو سعی شده امکان اتصال به اینترنت برای مشتریان را فراهم کند.

در نمای ظاهری قسمت جلوی این ماشین که به نظر می رسد ظاهری خشن دارد اما جلو پنجره های عمودی  در موتور محدب و عضلانی C3-XR باعث شده که هم ظاهری جدی و هم اسپرت داشته باشد.

برای طراحی وسط سپر جلویی این خودرو پنجره ای شش گوش با ظاهری لانه زنبوری ویژه سیتروئن استفاده شده است که البته بیشتر نقش دریچه برای ورود هوا را دارد و در قسمت بالای آن، لوگوی اختصاصی این شرکت به شکل افقی به سمت چراغ های جلو به کار گرفته است.

مطالعه بیشتر  تاریخچه برند خودروسازی سیتروئن

برای چراغ های جلو که با اقتباس از خودروی کانسپت این شرکت الگو برداری شده است که در راستای افقی جلو پنجره باریک به لوگوی شرکت سیتروئن وصل می شود.

چراغ های برای روشنایی این خودرو با تکنولوژی LED به شکل شش لامپ عمودی در لبه و دریچه های ورود هوا در دو طرف سپر جلو جای گرفته است.

برای طراحی قسمت انتهایی سپر جلو، یک دریچه ذوزنقه ای شکل برای ورود کردن هوا به سمت موتور قرار داده شده که یک صفحه پلیمری نقره ای رنگ در زیر سپر نصب شده است.

در اطراف بدنه سیتروئن C3-XR SUV نوارهای کرومی رنگ با میله های نقره ای به خوبی ترکیب شده است که ماهیت شاسی بلند خودرو را به رخ می کشد. این خودرو با آلیاژهای دو رنگ مشکی و نقره ای ۱۶ اینچی در دسترس است که از ویژگی های منحصر به فرد این خودرو می باشد. 

مشخصات فنی سیتروئن C3-XR SUV

شرکت فرانسوی خودروسازی سیتروئن برای تولید کردن قدرت در این خودرو از C3 Aircross استفاده کرده است. یکی از پیشرانه های آن بنزینی و دیزلی می باشد.

در پیشرانه های بنزینی که در اصل همان پیشرانه ی PureTeci 3 سیلندر بوده که در سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ می باشد و به عنوان پیشرانه بین المللی سال را از آن خود کرده است.

در سایت خبری ۲۲ شرقی می توانید آخرین خبرها از خودروهای داخلی، خارجی، خبرهای مسابقات ماشین سواری را مورد بررسی و مطالعه قرار دهید که یکی از مطالب مفید در نقد و بررسی خودروها: بررسی BMW i8 Coupe است که موضوعات مفیدی در این باره مطرح شده است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

معرفی کادیلاک CTV6-Sport

mortazavi

معرفی آلفا رومئو جولیتا

mortazavi

تجربه رانندگی با فولکس‌واگن تیگوان R

سجاد ناجی

نظر دهید.