مجله خبری 22 شرقی
نقد و بررسی خودروها

معرفی خودرو کیا کادنزا Kia Cadenza

معرفی خودرو کیا کادنزا | مشخصات فنی خودرو کیا کادنزا | مشخصات ظاهری و کابین خودرو کیا کادنزا | خودروهای سواری لوکس | خودروهای ۲۰۱۹ شرکت کیا 

Kia Cadenza  مدل جدید از خودروهای کیا

این خودرو بعد از گذشت حدودا ۳ سال از مدل K7  به بازار آمد و اولین تغییرات ظاهری در جلو و عقب این خودرو به طور کامل نمایان بود که از جمله واضح ترین تغییراتی که در این خودرو به چشم می آمد چراغ های جلویی کیا کادنزا است که از المان های ظریف و چراغ های LED جدید روشنایی روز و چراغ های راهنما برخوردار بود و در لبه های جلو پنجره باز طراحی شده و چراغ ها تا روی سپر به سمت پایین امتداد داده می شود و شکل Z نمایان می شود.

چراغ های مه شکن کادنزا که در این مدل کنونی خودرو وجود دارد در نسخه فیس لیفت حذف شده است و برای کامل کردن تغییرات در جلو باید به بخش پایینی سپر اشاره شود که در حال حاضر دارای لبه های برجسته و تریم تمام عرضی کرومی است.

در قسمت عقب این خودرو چراغ های آن روی صندوق عقب نصب شده است و با نواری قرمز رنگ ترکیبات چند متوازی الاضلاع را شکل می دهند که تا رسیدن به دوربین نصب شده در مرکز روشن و باریک تر می شوند.

اما در خودروی کیا کادنزا موردی که ممکن است خیلی جالب به نظر نرسد خروجی های اگزوز می باشد که خیلی باب میل نمی باشد و بیشتر جنبه دکوری دارند به دلیل اینکه اگزوزهای اصلی در زیر سپر قرار دارند.

مطالعه بیشتر  طراحی با الهام از طبیعت و مواد بازیافتی در کیا نیرو 2023، دستاورد جدید خودروساز خارجی

سپر عقبی در این مدل از خودروهای کیا از نوار تمام عرضی کرومی تشکیل شده است و خروجی های اگزوز را نیز در بر میگیرد که نوار تا امتداد پایین چراغ های عقب جدید خواهد بود.

معرفی خودرو کیا کادنزا | مشخصات فنی خودرو کیا کادنزا | مشخصات ظاهری و کابین خودرو کیا کادنزا | خودروهای سواری لوکس | خودروهای 2019 شرکت کیا 
معرفی خودرو کیا کادنزا | مشخصات فنی خودرو کیا کادنزا | مشخصات ظاهری و کابین خودرو کیا کادنزا | خودروهای سواری لوکس | خودروهای ۲۰۱۹ شرکت کیا 

مشخصات کابین خودروی کیا کادنزا

برای طراحی کابین این خودرو طراحی های زیادی استفاده شده است و یک صفحه نمایش لمسی برای سرگرمی که دریچه های هوای مرکزی در زیر صفحه نمایش قرار دارند و هر یک از صفحه نمایش ها ۱۲/۳ اینچ می باشند.

برای داشبورد نیز طراحی بسیار جالبی در نظر گرفته شده است و دکمه های کنترلی در کنسول مرکزی بسیار پیشرفته تر از مدل های قبلی این خودرو شده اند.

دسته دنده از فرم ارگونومیک تری برخوردار است و در زیر دسته دنده دکمه های مواردی مانند گرم کن، سرد کن صندلی، گرم کن فرمان و ترمز پارک برقی و همچنین دستگیره جدید برای انتخاب حالت رانندگی وجود دارد.

مشخصات فنی خودروی کیا کادنزا

Kia Cadenza دارای سیستم پیشرفته کمک راننده ADAS می باشد و پیشرانه های بنزینی ۲٫۵ لیتری و ۳ لیتری، همچنین پیشرانه ۲٫۲ لیتری توربو دیزل در نسخه ۳ لیتری سازگار با LPG و یک نسخه هیبریدی را دارا می باشد. در نسخه های ۳ لیتری و ۲٫۲ لیتری به ترتیب قدرت ۲۶۱ و ۱۹۸ اسب بخار است.

یکی از خودروهای کراس اور بسیار زیبا و جادار شرکت خودروسازی کیا بررسی و معرفی خودروی کیا e-Niro می باشد که مشخصات فنی بسیار خوب در عین حال کابین جادار و با طراحی بسیار زیبا است.

در سایت خبری ۲۲ شرقی میتوانید آخرین خبرها در مورد خودروهای داخلی، خودروهای خارجی و خبرهای فرمول یک را مطالعه و مورد بررسی قرار دهید.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

مشخصات خودروی هوندا CR-V2020

mortazavi

معرفی پورشه پانامرا GTS Sport Turismo

mortazavi

پشت فرمان مزدا Mx-5 _ خودرویی با فروش ۱ میلیونی !

سجاد ناجی

نظر دهید.