مجله خبری 22 شرقی
نقد و بررسی خودروها

معرفی آلفا رومئو جولیتا

معرفی آلفا رومئو جولیتا | بررسی Alfa Romeo Giulietta | قیمت آلفارومئو جولیتا | مشخصات فنی آلفا رومئو جولیتا | مشخصات ظاهری آلفا رومئو جولیتا 

بررسی خودروی آلفا رومئو جولیتا

این خودور از جمله با کیفیت ترین و گرانترین خودروهای وارد شده به ایران است که از طرفداران زیادی نیز برخوردار است. این خودرو کوچک در خانواده خود جزء نمونه های کوچک این خودرو می باشد و بسیار مورد علاقه نوجوانان است که بعد از سالیان سال این خودرو طراحی شده و به بازار وارد شده است.

مشخصات فنی آلفا رومئو جولیتا

این خودروی بسیار زیبا از ویژگی های فنی زیادی نیز برخوردار است و در مدل ۲۰۱۷ این خودرو، کمپانی آلفا رومئو قابلیت انتخاب پیشرانه ۱٫۴ لیتری و ۱٫۷۵ لیتری را در اختیار مشتریان خاورمیانه قرار داده است. در مدل های قبلی این خودرو که دارای پیشرانه ۱٫۴ لیتری با نام سوپر است و برای نسخه مجهز به پیشرانه ۱٫۷۵ لیتری نام ولوچه برگزیده شده است که هر دو پیشرانه چهار سیلندر و به سیستم توربوشارژ مولتی ایر آلفا رومئو مجهز می باشد.

آلفا رومئو جولیتا در نمونه ۱٫۴ لیتری قادر است قدرت ۱۷۰ اسب بخار در دور موتور ۵۵۰۰ دور در دقیقه را تولید کند و حداکثر گشتاوری که دارد ۲۵۰ نیوتن متر در دور موتور ۲۵۰۰ دور در دقیقه است. پیشرانه ۱٫۷۵ لیتری می تواند حداکثر قدرت ۲۳۷ اسب بخار در دور موتور ۵۷۵۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور ۳۴۰ نیوتن متر در دور موتور ۲۰۰۰۰ دور در دقیقه را تولید کند.

این خودروسازی پیشرانه های دیگری را نیز برای مشتریان در نظر گرفته ست و از جمله می توان به انواع دیزلی اشاره کرد که طبق نظر سنجی مشتریان بهترین پیشرانه ایی که برای این خودرو در نظر گرفته شده است نمونه ۱٫۴ لیتری توربو شارژ شده ای است که با توان ۱۷۰ اسب بخاری بهترین نسبت قدرت به وزن را ایجاد میکند.سرعت آلفارومئو جولیتا صفر تا صد کیلومتر بر ساعت است که دارای جنبه دنده اتوماتیک شش سرعته دو کلاچه ۷۰۷ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۲۱۸ کیلومتر بر ساعت می باشد.

مطالعه بیشتر  بررسی لکسوس RC 2019

از جمله نکات مثبت و قوی خودروی آلفارومئو جولیتا اشتهای کم پیشرانه به کار رفته در آن است و پیشرانه ۱٫۴ لیتری جولیتا با مصرف سوخت ترکیبی ۵٫۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر و پیشرانه ۱٫۷۵ لیتری با مصرف سوخت ترکیبی ۶٫۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است که اقتصادی بودن این خودرو را نشان می دهد. مصرف سوخت پایین در کنار حجم باک ۶۰ لیتری بسیار انتخاب مناسب و به جایی برای این خودرو می باشد که آن را از شر توقف های کوتاه خلاص کرده است.

معرفی آلفا رومئو جولیتا | بررسی Alfa Romeo Giulietta | قیمت آلفارومئو جولیتا | مشخصات فنی آلفا رومئو جولیتا | مشخصات ظاهری آلفا رومئو جولیتا 
معرفی آلفا رومئو جولیتا | بررسی Alfa Romeo Giulietta | قیمت آلفارومئو جولیتا | مشخصات فنی آلفا رومئو جولیتا | مشخصات ظاهری آلفا رومئو جولیتا 

مشخصات ظاهری آلفا رومئو جولیتا

در طراحی فضای داخلی این خودرو از الگویی اسپرت استفاده شده است و کیفیتی که برای طراحی آن به کار رفته با توجه به قیمت مناسب آن بسیار بالا است. در بخش های زیادی از داشبورد این ماشین از پلاستیک سخت استفاده شده است و این امر باعث نمی شود که حس بی کیفیت بودن آن احساس شود. نشانگر صفحه کیلومتر شمار جولیتا مثل خودروهای فراری می باشد که به صورت عمودی قرار گرفته است و همین باعث اسپرت بودن این خودرو شدهاست. نمایشگر لمسی ۵ اینچی در مدل های سفارشی تا اندازه ۶٫۵ اینچی نیز وجود دارد و دکمه های کنترلی روی کنسول مرکزی به صورتی طراحی شده است که به راحتی در دسترس قرار میگیرد.

از جمله خودروهایی که تقریبا می توان گفت در این سبک هاچ بک و اسپرت طراحی شده است و حالت نیمه شاسی خودش را دارد  فورد فوکوس اکتیو واگن ۲۰۱۹ می باشد که برای بررسی و مشخصات این خودرو میتوانید بر روی لینک کلیک کرده و مطلب موردنظر را مطالعه کنید.

مطالعه بیشتر  تجربه رانندگی با سئات لئون 2020
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

بررسی GT3 R 911

mortazavi

بررسی فورد فوکوس اکتیو واگن ۲۰۱۹

mortazavi

پریوس، نسل جدید تویوتا

mortazavi

نظر دهید.