مجله خبری 22 شرقی
نقد و بررسی خودروها

مشخصات هیوندای ۴۵ EV کانسپت

معرفی هیوندای ۴۵ EV کانسپت | مشخصات فنی هیوندای ۴۵ EV کانسپت | مشخصات ظاهری و کابین هیوندای ۴۵ EV کانسپت | خودروهای لوکس | بررسی خودروها 

 خودروی Hyundai ۴۵ EV Concept

شرکت خودروسازی این مدل اعلام کرده است که خودروی هیوندای ۴۵ ای وی یکی از خودروهای برقی خواهد بود که نگاه بسیار متفاوتی به آینده خواهد داشت و هدفمند تولید شده است.

این خودرو الگو برداری شده از یک مدل هیوندای پونی کوپه می باشد که در سال ۱۹۷۴ تولید شده بود و البته شباهت های زیادی نیز داشته که نام این خودرو بر اساس همان نام در سال تولید تولید پونی کوپه است  و ضمن اینکه اشاره ای دارد به زوایای ۴۵ درجه ای که در نقاط متفاوت خودرو وجود دارد. همچنین گفته شده که این خودرو می تواند از هواپیمای ۴۵ EV که در سال ۱۹۲۰ میلادی ساخته شده است نیز الگو برداری شده باشد.

این خودرو داری مهندسی بسیار جالبی است و پهنای زیاد آن باعث شده که خودرو در نمای جلویی بیشتر خودش را نمایان کند در قسمتی که چراغ ماتریسی نقطه ای به صورت نواری طولانی در قسمت زیرین کاپوت خود را نشان می دهند و در روی کاپوت لوگوی درخشان هیوندای و همینطر نشان ۴۵ که در قسمت سمت راست و بخش پایین سپر جلویی قرار دارد.

این طراحی در قسمت عقبی خودرو نیز به چشم می خورد و در قسمت های جانبی خودرو، چراغ های LED دارای سیستم هوشمند و قسمت پایینی درها شارژ باقی مانده از باتری خودروی الکتریکی نمایان است، این مدل طراحی برای این است که راننده قبل از وارد شدن به درون کابین ۴۵EV، از میزان شارژ و شعاع حرکتی اطلاعاتی را در دسترس داشته باشد.

مطالعه بیشتر  معرفی آلفا رومئو جولیتا

آینه هایی که به صورت سنتی طراحی شده اند و همچنین با دوربین های جانبی تعویض نیز شده اند که لنزهای آنها می تواند در قسمت زیرین برف پاک کن بچرخند تا در صورت احتیاج از هر گونه آلودگی تمیز باشند.

معرفی هیوندای 45 EV کانسپت | مشخصات فنی هیوندای 45 EV کانسپت | مشخصات ظاهری و کابین هیوندای 45 EV کانسپت | خودروهای لوکس | بررسی خودروها 
معرفی هیوندای ۴۵ EV کانسپت | مشخصات فنی هیوندای ۴۵ EV کانسپت | مشخصات ظاهری و کابین هیوندای ۴۵ EV کانسپت | خودروهای لوکس | بررسی خودروها 

مشخصات کابین هیوندای ۴۵ EV کانسپت

ایده طراحی داخلی این خودرو به این صورت است که اتاق نشیمن طراحی شده است تا سرنشینان در حالت خودران این مدل را هم بتوانند استفاده کنند و لحظات خوشی را سپری کنند.

سرنشینان جلو می توانند به جای اینکه صفحه نمایش لمسی را از طریق رابط کاربری پروژکتوری از سیستم سرگرمی و اطلاعاتی هم استفاده کنند.

برای صندلی های جلویی نیز می توان حالتی قرار داد که روبه روی صندلی های عقبی قرار بگیرند و یا اینکه برای راحت تر شدن ورود و خروج به قسمت داخلی کابین صندلی ها به سمت عقبی بروند تا ورود و خروج راحتتر شود. همانطور که گفته شد هدف از طراحی این خودرو این است که بتواند در آینده هدفمند شده و به محیط زیست نیز آسیب کمتری وارد کند که البته این ایده نظر بسیاری از طراحان خودرو را به خود جلب کرده است  و در آینده ای نه چندان دور می توان شاهد تعداد زیادی از این خودروها بود.

در انتهای مطلب می توان نگاهی به معرفی خودرو کیا کادنزا Kia Cadenza که یکی از خودروها با طراحی زیبا و هوشمندانه است و نظر هر خریداری را با درصد بسبار بالایی به خود جذب میکند، انداخت.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

رونمایی و معرفی سدان پرفروش اشکودا ، اشکودا اکتیویا ۲۰۲۰

Sajjad Amanian

تجربه رانندگی با مرسدس بنز GLA2020

سجاد ناجی

بررسی بوگاتی شیرون اسپرت

mortazavi

نظر دهید.