مجله خبری 22 شرقی
نقد و بررسی خودروها

بررسی GT3 R 911

بررسی GT3 R 911 | خودروهای اسپرت پورشه |  مشخصات فنی خودروی GT3 R 911 | نسل پورشه ۹۱۱ اسپرت | خودروهای پرسرعت پورشه 

معرفی خودرو اسپرت پورشه GT3 R 911

یکی از تولیدات بسیار زیبا و جذابی که این شرکت ارائه کرده است خودرو اسپرت پورشه GT3 R 911 می باشد که در نوع خود یک طراحی هوشمندانه و پرسرعت می باشد.

پورشه ۹۱۱ GT3 R دارای ۲۰ اسب بخار تقویت شده می باشد که پیشرانه ۴۰ لیتری ۶ سیلندر با تنفس طبیعی می باشد که در حال حاضر ۵۲۰ اسب بخار در ۸۲۵۰ اسب بخار دور بر دقیقه تولید میکند.

در تولیدات قبلی این مدل از خودروهای پورشه بدون RS  پیشرانه ۴ لیتری با قدرت اسب بخار تولید کرده است، همچنین در نسخه کوچکتر این خودرو RS توانایی تولید ۴۶۰ نیوتن متر را دارد. در این خودرو از جعبه دنده استاندارد ۷ سرعته و جعبه دنده اتوماتیک دو کلاچه اختیاری با همان تعداد دنده استفاده می شود.

خودروی Porsche ۹۱۱ GT3 R را با کمی تغییرات می توان به یک مدل کلاب اسپرت تبدیل کرد که دارای کمربندهای ۶ نقطه ای، قفس غلط گیر آلومینیومی، کپسول خاموش کننده آتش می باشد و در قسمت پانل های باز شونده نایلونی استفاده می شود که صندلی مسابقه ای با بدنه فیبر کربنی ارائه شده است.

مواد جذب کننده صوت در برخی بخش های این خودرو به کار رفته است و صندلی های این مدل ماشین مسابقه ای با بدنه فیبر کربن است و باعث می شود که کاهش بیشتر وزن خودرو مشاهده شود، برای پیشرانه نیز همین هدف در نظر گرفته شده است و از مواد سبک وزن استفاده می شود.

مطالعه بیشتر  تجربه رانندگی با سئات لئون 2020
بررسی GT3 R 911 | خودروهای اسپرت پورشه |  مشخصات فنی خودروی GT3 R 911 | نسل پورشه 911 اسپرت | خودروهای پرسرعت پورشه 
بررسی GT3 R 911 | خودروهای اسپرت پورشه |  مشخصات فنی خودروی GT3 R 911 | نسل پورشه ۹۱۱ اسپرت | خودروهای پرسرعت پورشه

  مشخصات ظاهری پورشه GT3 R 911

از نظر ظاهر پورشه GT3 R 911  می توان به باله های بزرگ آن اشاره کرد که یکی از ویژگی های منحصر به فرد این خودرو می باشد و از جمله شکاف های دیگری که بر روی گلگیرها، کاپوت، سپر اسپرت، خروجی بزرگ اگزوز که در قسمت وسط این خودرو قرار داده شده، هم اشاره کرد.

در این مدل که مصرف آن بر اساس گاز می باشد و علت آن وجود ۶ ورودی هوا می باشد. وزن خودرو نیز که عدد دقیق آن مشخص نشده اما از تجهیزات با وزن کمتر تشکیل شده است و شیشه های آن از جنس پلی کربنات می باشد که سقف، کاپوت جلو، گلگیرها، درها و قسمتی از بدنه و کابین خودرو از جنس فیبرکربن کامپوزیت می باشد که نقش چسباندن خودرو به زمین در بخش جلویی را بر عهده دارد و بر عهده چند ورودی هوای دیفیوزر است که همانند یک سپر عمل میکند.

Porsche ۹۱۱ GT3 R از تایرهایی برخوردار است که برای این مدل ۳۰ میلی متر افزایش سایز نیز داشته است و برای ترمزهای جلویی این مدل از کلیپرهای ۶ پیستون آلومینیومی و دیسک استیل ۳۹۰ میلی متری استفاده می شود که در بخش زیر بدنه از سیستم با چندین نقطه اتصال استفاده شده و کلیپرهای ترمز عقب از نوع ۴ پیستون با دیسک های ۳۷۰ میلی متری است.

خودروسازی پورشه در کنار مدل های لوکس و جاده ای خود مدتی است که به تولید خودروهای اسپرت نیز مشغول است و البته تمامی تلاش خود را به کار گرفته است تا این مدل ها را به شکل بسیار هوشمندانه ای طراحی کند.

مطالعه بیشتر  نقد و بررسی محصول مشکل پسند نیسان ، نیسان جوک 2020

یکی از مدل های اسپرت پورشه از همین نسل خودروی پورشه GT2 RS Clubsport 911 می باشد که با ظاهری بسیار زیبا یکی از خودروهای بسیار قدرتمند و پرسرعت مناسب برای پیست های مسابقه ای می باشد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

معرفی هیوندا i30

mortazavi

معرفی خودروی کیا e-Niro

mortazavi

یادی از اسطوره آمریکایی ، شورولت مونت کارلو

Sajjad Amanian

نظر دهید.