مجله خبری 22 شرقی
نقد و بررسی خودروها

بررسی لکسوس RC 2019

خودروی لکسوس RC | مشخصات فنی RC 2019 | خودروی اسپرت لکسوس | قیمت لکسوس | Lexus RC 2019

معرفی خودروی لوکس و اسپرت Lexus RC 2019

خودروسازی لکسوس همیشه در تلاش مداوم بوده است تا بتواند اسپرت ترین و لوکس ترین خودروها را روانه بازار کند و همچنان در حال رقابت با به نام ترین خودروسازها مانند: بی ام و  مرسدس بنز است که بار دیگر با تولید خودروی لکسوس RC ثابت کرد این رقابت همچنان پابرجاست و در تلاش است تا بهترین کیفیت را مثل همیشه ارائه دهد.

این خودروسازی در طراحی مدل جدید خودرو خود که نام آن را RC 2019 انتخاب کرده است با تغییرات ظاهری مدل قبلی این خودروی جدید را تبدیل به مدل کوپه ای بسیار لوکس و زیبا کرده است. اما در عین حال که به تغییرات ظاهری آن بسیار توجه شده است در طراحی سیستم داخلی این خورو نیز تلاش بسیار زیادی کرده و اما لازم است ذکر شود که پیشرانه RC 2019 تغییری نکرده است.

خودروی لکسوس RC | مشخصات فنی RC 2019 | خودروی اسپرت لکسوس | قیمت لکسوس | Lexus RC 2019
خودروی لکسوس RC | مشخصات فنی RC 2019 | خودروی اسپرت لکسوس | قیمت لکسوس | Lexus RC 2019

مشخصات ظاهری لکسوس RC

چراغ های روشنایی روز در این خودرو به زیر چراغ های جلو انتقال پیدا کرده است و جایگزین چراغ های جلویی، چراغ های بسیار جدیدتری قرار داده شده است. در مدل چراغ های عقب این خودرو می توان گفت که از یک طراحی زاویه دار و با کمک گرفتن از فناوری LED آنها زیباتر و شیک تر جلوه داده است.

تغییرات دیگری شامل خمیده تر کردن آینه های جانبی و طراحی جدید برای سپرها و چرخ ها از جمله اقداماتی است که برای تولید این سری خودروی لکسوس در نظر گرفته شده است.

مطالعه بیشتر  تجربه رانندگی با فولکس‌واگن تیگوان R

برای طراحی کردن شاسی این خودرو از IS سدان و IS کانورتیبل الگو گرفته شده است و البته وزن لکسوس RC  تقریبا ۷۰ کیلوگرم بیشتر از IS است و عملکرد بسیار خوب در سیستم تعلیق و همچنین سیستم فرمان برقی این خودرو باعث شده تا وزن آن احساس نشود و حتی در مقابله با پیچ ها بسیار نرم تر و مطمئن تر هم عمل میکند.

تغییرات دیگری در ظاهر آن که شامل شده و آن را به خودرویی اسپرت تبدیل کرده است که رینگ های ۱۹ اینچی آن جذابیت زیادی به این خودرو بخشیده است. این خودرو در دو مدل RC 300 که از یک پیشرانه دو لیتری چهار سیلندری خطی که از توربو شارژر با توان تولیدی ۲۴۱ اسب بخار است و در مدل RC 350  دارای پیشرانه ۶ سیلندر V6 با ۳۱۱ اسب بخار است.

در کنار مدل RC 300 دو دیفرانسیل عرضه می شود که از یک پیشرانه ۳٫۵ لیتری V6 با قدرت ۲۶۰ اسب بخار برخوردار است. همچنین دارای جعبه دنده ۶ سرعته خودکار و در مدل های دیگر جعبه دنده ۸ سرعته خودکار را دارد.

لکسوس پیش بینی کرده است که مدل ۴ سیلندری این خودرو می تواند تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در مدت زمان ۷٫۳ ثانیه طی کند و برای مدل ۶ سیلندری ۵٫۸ ثاینه زمان لازم است.

اما در نهایت با اینکه این خودرو در مدل RC 350 توانسته است سرعت و شتاب بسیار خوبی را برای رانندگان فراهم کند اما بازهم در مقایسه با بی ام و ۴۴۰ با ۳۲۰ اسب بخار و سرعتی با زمان ۴٫۸ ثانیه، هنوز هم ضعیف تر است و جای کار بسیاری دارد.

مطالعه بیشتر  نسل جدید مرسدس بنز CLA

همچنین برای مطالعه دیگر خودروهای لوکس دنیا در برندهای مختلف به عنوان مثال: مشخصات خودروی هوندا CR-V2020 می توانید با کلیک بر روی لینک مطلب مورد نظر را مطالعه کنید و از مشخصات فنی خودروهای لوکس و ابرخودروهای دیگر نیز اطلاعات مفیدی به دست آورید.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

بررسی GT3 R 911

mortazavi

تویوتا یاریس GR ، خودرویی برای رالی!!

سجاد ناجی

ارزان ترین خودروی آمریکایی “شورولت اسپارک”

mortazavi

نظر دهید.