مجله خبری 22 شرقی
مقالات فنی

کمپرسور باد فندکی خودرو چه ویژگی هایی دارد؟

کمپرسور باد فندکی خودرو | کمپروسور باد فندکی فشار قوی | قیمت پمپ باد ماشین |  پمپ باد دستی خودرو | پمپ باد فندکی ایرانی | مجله خبری خودروها

کمپرسور باد فندکی خودرو چه ویژگی هایی دارد؟

کمپروسور باد فندکی خودرو در بسیاری از موارد لازم است. کمپرسور باد فندکی باد فشار قوی برای هر خودرویی لازم است. پمپ باد دستی خودرو و یا پمپ باد فندکی ایرانی نیز می تواند به عنوان یک جایگزین بسیار مناسب برای این موضوع باشد. قیمت پمپ باد ماشین مناسب می باشد.

یکی از انواع کوچک کمپرسورهای باد موجود در بازار کمپرسور فندکی باد فشار قوی است. کمپرسور فندکی فشار قوی با استفاده از موتور الکتریکی کوچکی که دارد کمک می تواند هوا را در داخل سیلندر فشرده سازی کند که این یکی از مهمترین مراحل در ساختار کمپرسور بادی فندک خودرو بشمار می آید.

پمپ باد فندکی برای کار کردن خود را به درگاه فندکی متصل می‌کند و این عمل باعث کار کردن آن می‌شود. شما به را حتی می‌توانید از این دستگاه برای دوچرخه، چرخ ماشین و لوازم دیگر مورد استفاده در سفر مانند تشک های بادی و قایق ها به کار بگیرید.

کمپرسورباد فندکی ایرانی و یا هر کشور دیگری این قابلیت را دارد که فشار هوای خروجی را با دقت نشان دهد زیرا این کار را برای اطلاع داشتن راننده به شدت مفید است. معمولا این شیوه از اطلاع دادن به وسیله یک صفحه نمایشگر انجام می شود.

کمپرسور باد فندکی خودرو چراغ هم می تواند داشته باشد و همچنین به برق شهری نیز متصل شود. پمپ باد دستی خودرو نیز ممکن است چراغ داشته باشد اما از نظر ساختار تفاوت هایی اساسی با این مدل کمپرسور دارد. دقت داشته باشید که همه این موارد می تواند در قیمت پمپ باد ماشین تاثیر گذار باشند.

پمپ های باد فندکی به طور معمول با بدنه ای فلزی ساخته می شوند که باعث جلوگیری از آسیب رسیدن به موتور شوند. داشتن سیلندر و پیستون قوی در این موتور باعث می شود پمپ ها قدرت بیشتری پیدا کنند در نهایت لاتستیک خودرو در زمان کمتری باد شود. جنس سیلندر و پیستون می تواند در قیمت پمپ باد ماشین خودرو تاثیر گذار باشد.

ناک زدن موتور خودرو

در شزایطی که باد لاستیک اتومبیل کم می‌شود شما می‌توانید با استفاده از این پمپ ها هوای لاستیک خودرو را تا میزان مورد نیاز باد کنید. بهتر است بدانید که در کنار کمپرسور فندکی فشار قوی خودرو می توانید با در نظر گرفتن کیفی مناسب سر سوزن ها، فیش فندگی، شیلنگ تفنگی فشار بالا را در آنجا دهید.

مطالعه بیشتر  جلو آمپر خودرو چیست؟ و چه کاربردهایی دارد؟

سیستم حفاظتی و همچنین فیوز کنترل کننده نوسانات الکتریکی از مواردی هستد که باعث می شوند پمپ باد فندکی ایرانی با دیگر مینی کمپرسورها در دسته بندی هایی مشابه قرار گیرند. این محصول دارای این قابلیت است که به سر باتری خودرو به وسیله ۲ انبرک اتصال پیدا کند. بهتر در هنگام خرید به بودن این دو انبرک در پمپ باد فندکی ایرانی توجه کنید زیرا کاربردی اساسی دارد.

بیشترین میزان فشار هوا ۱۵۰ پاسکال و حجم باد خروجی ۶۰ لیتر بر دقیقه می باشد که به کاربر خود این اجازه را می دهد تا هر وسیله ای را مورد نظرش است باد کند. همنی موضوع باعث شده است که برای استفاده بهتر است از این وسیله شرکت های تولید کننده دو عدد نازل و یک سوزن را در بسته بندی قرار دارد تا شما عزیزان بتوانید از توپ فوتبال تا بادکنک و حتی تایر ماشین های بزرگ مانند وانت  را نیز با این دستگاه باد کنید.

شما می توانید با کنترل باد خروجی با یک دست تا هر میزانی که می خواهید باد را کنترل کنید. شرکت تولید کننده دسته حمل کننده کمپرسور باد را در بهترین جای ممکن قرار داده است و این دسته از مقاوم ساخته شده تا در زمانی که شما آن را برای زمان های طولانی نگه می دارید خسته نشوید.

کیفیت مناسب و کاربری آسان از دستاوردی های مهم که در این کمپرسور قابل لمس می باشد. قطر سیلندر این پمپ باد ۱۲ ولت  ۳۰ میلیمتر است و شدت جریان آن نیز ۲۰ آمپر می باشد. این میزان برای پمپ باد دستی خودرو بسیار مناسب است.

مزیت های کمپرسور باد فندکی خودرو

یکی از مزیت های مهم کمپرسور باد فندکی خودرو داشتن شلنگ ثابت ۱ متری، شلنگ فنری بلند و همچنین وجود سه نازل باد است. وجود این شلنگ‌ به همراه نازل ها باعث می شود تا کاربر بدون نیاز به جابه‌جایی دستگاه، تایر خودرو و یا هر وسیله دیگری را که مورد نظرشان است را باد کنند.
این دستگاه ابعاد بسیارکوچکی دارد تا راننده بتواند به راحتی آن را در خودرو قرار دهد. این مسئله باعث می شود فضای کمتری در ماشین به وسیله کمپرسور باد فندکی و یا پمپ باد دستی خودرو اشغال شود. برای اینکه بتوانبی این کمرپرسور را به راحتی حمل کنید شرکت تولید کننده یک دسته در قسمت بالایی آن قرار داده است تا در این زمینه مشکلی نداشته باشید. این موضوع تاثیری در قیمت پمپ باد فشاری قوی خودرو ندارد.

مطالعه بیشتر  دلایل مهم تعویض دیسک و صفحه کلاچ

این دستگاه در حین کار به هیچ عنوان لرزش نخواهد داشت. شرکت تولید کننده برای کنترل لرزش و جلوگیری آن به انتقال پیدا کردن به سطح زیرین کمپرسور از پایه‌های لاستیکی جاذب لرزش استفاده کرده است.

وزن این دستگاه زیاد نیست و جابه‌جایی آن کار بسیار آسانی است. این محصول برای اینکه بتواند تامین جریان هوای پرفشار را به خوبی انجام دهد دارای به دو سیلندر است که در گوشه‌های دستگاه قرار دارند. این دو سیلندر می توانند در مدت‌ زمان یک دقیقه، ۸۵ لیتر هوای پرفشار را تولید کنند که سرعت بسیار مناسبی برای کمپرسور باد فندکی خودرو بشمار می آید.

انواع گاز کولر خودرو

بهتر است بدانید که حداکثر فشار این جریان هوا ۱۵۰ پی اس آی است. بودن یک فشار سنج روی کمپرسور باعث می‌شود تا کاربر میزان فشار باد لاستیک را به طور واضح ببیند. این دستگاه انرژی مورد نیاز خود  از طریق برق ۱۲ ولت باتری خودرو تامین می‌کند و برای این کار به یک سری فندکی خودرو مجهز شده است.

کابل برقی که به این سری فندکی متصل است ۲ متر طول دارد و به کاربر این اجازه را می دهد که پس از اتصال کابل به فندکی کمپرسور را به خارج از اتاق خودرو منتقل کند. این موضوع آسایش قابل توجهی را برای رانندگان به وجود می آورد و در قیمت پمپ باد فشار قوی هم تاثیر گذار است.

برای اینکه این دستگاه به لاستیک خودرو اتصال پیدا کند یک شلنگ ثابت و یک شلنگ متحرک تعبیه شده است. شلنگ ثابت این کمپرسور ۱ متر طول دارد بوده که در صورت نیاز می‌توانید برای افزایش طول آن شلنگ فنری را نیز متصل کنید.

این اتصال به وسیله یک رابط فلزی که به سر شلنگ متصل است انجام می‌شود و نقش مهمی در فرایند باد زدن لاستیک خودرو دارد. بودن ۳ نازل باد در این مجموعه باعث می شود تا از این کمپرسور در کنار باد کردن لاستیک خودرو برای باد کردن بعضی از قایق‌ها و توپ‌های بادی هم استفاده کنند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

توئین توربو شارژ و معایب آن بهتر بشناسیم! (Twin-Turbocharging)

mortazavi

نشانه های کثیفی فیلتر هوای موتور خودرو

mortazavi

سیستم پارک خودکار یا اتوپارک چیست؟ نحوه عملکرد آن

mortazavi

نظر دهید.