مجله خبری 22 شرقی
مقالات فنی

راهنمای خرید خودروی صفر | ۵ نکته برای خرید وانت یا پیکاپ جدید

راهنمای خرید خودروی صفر | ۵ نکته برای خرید وانت یا پیکاپ جدید فوت و فن خرید ماشین | مشاوره خرید ماشین | نکات مهم قبل از خرید ماشین | نکته مهم در خرید خودرو

 وانت ها یا پیکاپ ها یکی از مدل خودروهای محبوب بین افرادی هستند که سبک زندگی متفاوتی دارند و بیشتر از یک ماشین سواری معمولی از خودروی خود توقع دارند، اگر به وسیله نقلیه ای نیاز دارید که به شما در حمل تجهیزات مهم برای کسب و کارتان کمک کند، از برندتان حمایت کند، و حتی در مواقعی که باید از مسیر ناهموار جاده های سخت عبور کنید و یا اینکه قصد تفریح در صحراها و مسیرهای آفرودی را دارید می توانید به خرید یک پیکاپ صفر فکر کنید. اما اگر دقیقا ندانید که چه می خواهید ممکن است کمی سردرگمی و چالش را برای شما ایجاد کند و انتخاب هایتان را سخت تر کند، ما با یکی دیگر از مطالب عمومی خودرو در سایت خبرگزاری خودرو ۲۲ شرقی همراه شما هستیم تا مهمترین و رایج ترین نکات در مورد خرید ماشین را ذکر کنیم…

نکات مهم قبل از خرید ماشین پیکاپ یا وانت

طبیعتا هیچ فردی بدون اطلاعات قبلی اقدام به خرید یک وسیله نقلیه نخواهد کرد چرا که این مدل از خریدها با دنیای از سوال و نکات برجسته همراه است که نادیده گرفتن هریک می تواند کمی مشکل آفرین باشد، چرا که بعد از خرید دیگر جای پشیمانی نیست و اگر بخواهد برگشت داده شود قطعا با ضرر و زیان هایی همراه است. راهنمای خرید خودروی صفر و در مورد وانت پیکاپ ها را در ادامه شرح خواهیم داد.

شماره ۱) به یاد داشته باشید که کامیون های وانت با اتومبیل ها متفاوت هستند

ممکن است گفتن این یک چیز بدیهی به نظر برسد، اما رانندگی با وانت یک تجربه کاملاً متفاوت در مقابل استفاده از ماشین است. پیکاپ ها سنگین تر هستند و مانند سدان استاندارد شما کار نمی کنند. حتی پارک کردن هم می تواند چالش برانگیزتر باشد. جالب ترین آپشن های خودرو | حالت Eco Mode چگونه کار می کند؟

مطالعه بیشتر  ضریب درگ خودرو و اهمیت آن در شیوه عملکرد رانندگان

ممکن است متوجه شوید که باید روی لوازم جانبی اضافی سرمایه گذاری کنید تا هنگام عادت کردن به شکل جدید، اعتماد به نفس بیشتری به شما بدهد، مانند دوربین پشتیبان و ویژگی های ایمنی اضافی.

شماره ۲) بدانید که چه استفاده ای از کامیون خود خواهید داشت….

بسیاری از دارندگان وسایل نقلیه متعجب می شوند وقتی میفهمند که وانت ها در انواع بسیار بیشتری نسبت به خودروهای استاندارد عرضه می شوند، با تعداد درهای مختلف، طول تخت های مختلف و همچنین طیف وسیعی از پیشرانه ها.

پیکربندی که انتخاب می‌کنید به نحوه استفاده از پیکاپ شما بستگی دارد، و مهم است که این موضوع را از قبل مشخص کنید زیرا انتخاب شما می‌تواند تأثیر زیادی بر هندلینگ، مصرف سوخت، قیمت و موارد دیگر داشته باشد.

به خاطر داشته باشید که یک وانت پیکاپ با کابین طولانی با چهار در ممکن است برای خانواده عالی به نظر برسد، علاوه بر این، طول و وزن اضافی، مصرف سوخت کمتر و برچسب قیمت بالاتر را به همراه دارد.

شماره ۳) خرید از یک فروشنده مطمئن را در نظر بگیرید

در حالی که بسیاری از گزینه های وانت های دست دوم عالی از فروشندگان خصوصی وجود دارد، خرید از یک فروشنده مطمئن و با سابقه مزایای خود را دارد.

علاوه بر این، خرید از یک فروشنده به این معنا نیست که نمی‌توانید وانت خود را آنطور که دوست دارید سفارشی کنید. پس از خرید، همچنان می توانید به جای دیگری برای کالاهای پس از فروش رفته پیکاپ خود را با امکانات بیشتری مجهز کنید.

مطالعه بیشتر  چرا باد نیتروژن برای لاستیک خودروها انتخاب می شود؟

شماره ۴) از لوازم جانبی بیش از حد استفاده نکنید و خرید اضافی نداشته باشید.

با بسیاری از لوازم جانبی های مختلف که می بینید را ممکن است دلتان بخواهد خرید کنید، اما به یاد داشته باشید که نباید برای چیزی خرج کنید که قرار نیست از آن استفاده کنید. ترفندهای رانندگی با خودروهای هیبریدی

فقط برای اینکه وانتی بزرگتر و چشمگیرتر از دیگران داشته باشید نباید برای خود هزینه های غیر ضروری ایجاد کنید. مطمئن شوید که چیزی را انتخاب می کنید که برای شما مناسب است.

راهنمای خرید خودروی صفر | 5 نکته برای خرید وانت یا پیکاپ جدید فوت و فن خرید ماشین | مشاوره خرید ماشین | نکات مهم قبل از خرید ماشین | نکته مهم در خرید خودرو
راهنمای خرید خودروی صفر | ۵ نکته برای خرید وانت یا پیکاپ جدید فوت و فن خرید ماشین | مشاوره خرید ماشین | نکات مهم قبل از خرید ماشین | نکته مهم در خرید خودرو

فقط به این دلیل که موتور همی (hemi engine: منظور موتورهای بزرگ و پرقدرت) نیرو، قدرت بالا و صدای شگفت انگیزی دارد، دلیلی وجود ندارد که تغییرات موتور ۶ سیلندر برای سبک رانندگی شما خوب نباشد.

شماره ۵) در مورد گزینه ها با دقت فکر کنید

در نهایت، یک کامیون وانت می‌تواند «گزینه‌های» اضافی بیشتری نسبت به خودرو داشته باشد. بسته‌های ارتقا یافته برای افزودنی‌های کاربردی و اصلاح‌شده شما می‌توانند به سرعت هزینه‌های زیادی را به همراه داشته باشند.

در حالی که فناوری هد آپ نمایشگر یا کمک پارک، عالی به نظر می رسد، آیا واقعا ارزش هزینه اضافی را دارد؟ هر گزینه کوچک، ارتقاء و سفارشی‌سازی اضافه می‌شود در نهایت تبدیل می شود به یک قیمت نجومی که باید برای یک خودرو پرداخت کنید.  فوت و فن دنیای خودرو | ۵ نکته مهم هنگام فروش خودرو

فقط به یاد داشته باشید که به دقت به آنچه نیاز دارید فکر کنید و از قبل در مورد موارد اضافی که می توانید بدون آن رانندگی کنید تصمیم بگیرید. اگر می‌دانید که بیشتر از بسته‌بندی استاندارد می‌خواهید، ممکن است ایده خوبی باشد که قبل از خرید، فهرستی از مواردی که مهم‌تر هستند تهیه کنید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

سرویس های ضروری خودرو کدام سرویس ها هستند؟

mortazavi

قطعات مهم خودرو | انواع مختلف کلاچ و نحوه عملکرد آنها

mortazavi

معرفی بهترین سیستم های امنیتی در خودرو | سیستم امنیتی Lojack

mortazavi

نظر دهید.