مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک مطلب ویژه

نتایج فرمول یک اتریش ۲۰۲۴ شانس بزرگ همراه این راننده مرسدس شد

نتایج فرمول یک اتریش 2024 شانس بزرگ همراه این راننده مرسدس شد راننده جوان مرسدس بنز همزمان با دیدن تصادف دو راننده ردبول و مک لارن توانست رقابت را به بهترین شکل به اتمام برساند و برنده این رده از مسابقات شود یک پیروزی غیر منتظره برای این راننده بود. جورج راسل در طول دوران حرفه‌ای خود در فرمول در سال 2022 اولین پیروزی خود در مسابقه با مرسدس را به دست آورد.

نتایج فرمول یک اتریش ۲۰۲۴ شانس بزرگ همراه این راننده مرسدس شد

راننده جوان مرسدس بنز همزمان با دیدن تصادف دو راننده ردبول و مک لارن توانست رقابت را به بهترین شکل به اتمام برساند و برنده این رده از نتایج فرمول یک اتریش شود یک پیروزی غیر منتظره برای این راننده بود. جورج راسل در طول دوران حرفه‌ای خود در فرمول در سال ۲۰۲۲ اولین پیروزی خود در مسابقه با مرسدس را به دست آورد.

مرسدس قهرمان جهان با مشاهده پتانسیل او، در سال ۲۰۱۷، زمانی که راسل قبلاً قرارداد DTM روی میز داشت، او را به برنامه نوجوانان خود جذب کرد. او تجربه بیشتری را در جلسات تمرینی با فورس ایندیا و تست‌های پیکان نقره‌ای، قبل از اینکه در مسابقه ویلیامز با موتور مرسدس بنز خود به زمین بنشیند، به دست آورد. خلاصه ای کوتاه از استعداد فوق العاده جورج راسل به عنوان یک راننده فرمول یک بود.

در زمان مسابقه کاملا واضح بود که باز هم صدر نشین این دوره از مسابقات مکس خواهد بود اما تصادف نوریس باعث شد که چالش بین این راننده بسیار بیشتر شود و این دو راننده ردبول و مک لارن در پیچ سوم در سربالایی رینگ با یکدیگر تصادف کردند این در حالی بود که تنها هفت دور از مسابقه باقی مانده بود.

هر دو این راننده مجبور به پیت شدند که نوریس به علت آسیب کف عقب ماشینش از مسابقه خارج شد و راننده تیم مرسدس بنز جورج راسل که در جایگاه سوم پشت سر این دو راننده قرار داشت توانست به پایان خط برسد و در جایگاه اول قرار بگیرد.

مطالعه بیشتر  جدیدترین قیمت محصولات مدیران خودرو 17 مرداد 1402

لوئیس همیلتون نیز در رتبه چهارم قرار گرفت که در این دوره رقابت او با ۵ پنالتی ۵ ثانیه ای برای عبور از خط ورودی پیت در اولین شروع مسابقه اش بود.

راننده پر افتخار ردبول مکس ورشتپن با اضافه کردن ۱۰ ثانیه به زمان خود برای برخورد با نوریس جایگاه ۵ام را به دست اورد.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

طرح جدید سایپا در پیش فروش محصولات (اردیبهشت ماه ۱۴۰۳)

mortazavi

تست و بررسی کیا اپتیما TF مدل ۲۰۱۳

سردبیر

ایران خودرو قیمت محصولات امروز ۶ دی ماه

mortazavi

نظر دهید.