مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک مطلب ویژه

خبرهای فرمول یک فراری | بینوتو: ارتقای موتور خودروی فراری برای فصل جدید!

خبرهای فرمول یک فراری

خبرهای فرمول یک فراری | بینوتو: ارتقای موتور خودروی فراری برای فصل جدید!

هنوز مسابقات زیادی در این فصل برای انجام دادن وجود دارد، اما تیم ها در حال بررسی مجموعه قوانین گسترده ای هستند که در سال ۲۰۲۲ اعمال می شود و همه اتومبیل های جدید نشان دهنده دوره جدیدی از فرمول ۱ هستند. پیشرفت فراری در تلاش برای قهرمانی بعدی خود است با ارتقاء قابل توجه موتور در آینده!!!! فصل آینده بازسازی کلی خودروی F1، تأکید بر چسبندگی بیشتر، مهندسی مجدد دماغه خودرو و بالها از مواردی است که قرار است بهبود پیدا کنند. کار روی ماشین جدید فراری در حال انجام است.

بهبود خودروی فراری در فصل ۲۰۲۲ فرمول یک

متیا بینوتو گفت: خودروی فراری در حال پیشرفت است و این زمانی است که شما به طور معمول هندسه شاسی و کل مفهوم خودرو، چیدمان سیستم تعلیق، سیستم خنک کننده را در حالت بهبود قرار می دهید، بنابراین فرض کنید که این مفهوم مطمئناً بسیار پیشرفته است. در حالی که کانسپت موجود است، شاسی در حال تولید است. زمان آن رسیده است که به کار بر روی بدنه، آیرودینامیک، بال و غیره ادامه دهیم و بدون شک ما روی واحد قدرت بسیار کار می کنیم واحد نیرو در سال آینده از نظر مفهومی و طراحی کاملاً جدید خواهد بود … همچنین در حال انجام یک ارتقاء موتور برای این فصل است که فراری امیدوار است بتواند به آنها در کسب قدرت کمک کند و بینوتو توضیح داد که چرا این امر برای اهداف آنها برای تبدیل شدن به تیم مدعی قهرمانی بسیار مهم است.

مطالعه بیشتر  نتایج مسابقات فرمول یک اسپانیا 2023 

اخبار فرمول یک مرسدس: برنامه مرسدس برای آپدیت جدید خودروی W12 در رقابت های بعدی

وی ادامه داد: برای ما مهمترین قدم را که می توانیم برداریم مهم خواهد بود، زیرا می دانیم که به نوعی فاصله نهایی از نظر عملکرد در واحد قدرت است. هدف این است که این ضعف را بپوشانیم، آن را ببندیم. به همین دلیل است که ما روی موتور سخت کار می کنیم و این یک لحظه کلیدی است که نه تنها شما نیاز به عملکرد دارید، بلکه باید به طور کامل قابلیت اطمینان محصول را همسان سازی کنید.

“ما بسیار سخت کار می کنیم تا آنها را در اسرع وقت آماده کنیم”

 

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

کاهش قیمت کیا سراتو در شنبه ۲۰ آبان ماه

mortazavi

قیمت انواع پژو ۲۰۷ امروز ۱۵ مرداد ۱۴۰۲

mortazavi

جزئیات اولین مرحله واردات خودرو جانبازان همراه با شرایط اعلام شده

mortazavi

نظر دهید.