مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

اقساط ۳۰ ماهه برای خرید خودروهای چینی

اقساط 30 ماهه برای خرید خودروهای چینی طرح فروش اقساطی خودروهای چینی کرمان موتور ویژه مرداد 1402 شروع شد که کرمان موتور اطلاعیه فروش اقساطی خودروهای چینی را به قیمت نمایندگی صادر کرد و افراد متقاضی می توانند در اقساط 18، 24، 30 ماهه قیمت خودروهای چینی را پرداخت کنند. 

اقساط ۳۰ ماهه برای خرید خودروهای چینی

طرح فروش اقساطی خودروهای چینی کرمان موتور ویژه مرداد ۱۴۰۲ شروع شد که کرمان موتور اطلاعیه فروش اقساطی خودروهای چینی را به قیمت نمایندگی صادر کرد و افراد متقاضی می توانند در اقساط ۱۸، ۲۴، ۳۰ ماهه قیمت خودروهای چینی را پرداخت کنند.

اقساط 30 ماهه برای خرید خودروهای چینی  طرح فروش اقساطی خودروهای چینی کرمان موتور ویژه مرداد 1402 شروع شد که کرمان موتور اطلاعیه فروش اقساطی خودروهای چینی را به قیمت نمایندگی صادر کرد و افراد متقاضی می توانند در اقساط 18، 24، 30 ماهه قیمت خودروهای چینی را پرداخت کنند. 

گروه خودرویی کرمان موتور فروش اقساطی شاسی بلند چینی جک اس ۳ را اعلام کرده است و همچنین جک جی ۴ به شکل اقساطی به فروش خواهد رسید که جک اس ۵ تنها به شکل نقدی عرضه شده است و در جدول زیر شرایط ثبت نام کرمان موتور ویژه مرداد ۱۴۰۲ اعلام شده است و گفتنی است که قیمت ها به شکل تومان درج شده است.

سایت ثبت نام کرمان موتور برای خرید جک

برای واریز وجه کرمان موتور به شکل انلاین باید اقدام شود و تنها از طریق سایت فروش اینترنتی کرمان موتور به آدرس https://customer.kermanmotor.ir/ امکان پذیر است.

چه کسانی می توانند برای فروش نقد و اقسازی جک اقدام کنند؟

افراد ثبت نام کننده در سامانه یکپارچه که خردادماه برای خرید محصولات کرمان موتور اقدام کرده اند و پیامک واریز وجه آنها برایشان ارسال شده است، میتوانند تا شنبه ۱۴ مردادماه با مراجعه به سایت فروش اینترنتی کرمان موتور نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  مشخصات فنی KMC J7 جدید

مطالب مرتبط

افزایش قیمت خودروهای مونتاژی در بازار

سجاد ناجی

کسب قبولی تارا در ازمون های ایمنی

سجاد ناجی

خرید لاماری ایما به مدت ۵ روز از سه شنبه ۲۵ اردیبهشت با تحویل یک ماهه!

mortazavi

نظر دهید.