مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

امیدواری لوئیس همیلتون به پیروزی در فصل ۲۰۲۲

امیدواری لوئیس همیلتون به پیروزی در فصل 2022 تیم فرمول یک مرسدس که در این فصل بدشانسی های زیادی را تجربه کرده بود و بهترین راننده این تیم، لوئیس که قهرمانی

امیدواری لوئیس همیلتون به پیروزی در فصل ۲۰۲۲

تیم فرمول یک مرسدس که در این فصل بدشانسی های زیادی را تجربه کرده بود و بهترین راننده این تیم، لوئیس همیلتون که قهرمانی های زیادی را نیز به دست آورده، بسیار خوش بین است که قبل از پایان فصل ۲۰۲۲ بتواند به پیروزی برسد. لوئیس همیلتون معتقد است که اولین پیروزی مرسدس در فصل ۲۰۲۲ پس از بهبودهایی که بر روی خودروها اعمال شده را بتواند به دست آورد.

لوئیس همیلتون معتقد است که مرسدس پس از عملکرد امیدوارکننده قبل از تعطیلات تابستانی فرمول ۱، به اولین پیروزی فصل در حال نزدیک شدن است. علیرغم شروع دشوار و سختی که در ابتدای این فصل داشت اما بسیار معتقد است که بتواند فاصله خود را با ردبول و فراری ۲۰۲۲ کاهش داده و امتیازات خوبی را از این به بعد در جدول ثبت کند. در رقابت های اخیر فرمول ۱، دو راننده تیم مرسدس؛ راسل و همیلتون بسیار به امتیازات این تیم کمک کردند اما در برخی رقابت ها نیز، شانس با لوئیس همیلتون یاری نکرد. راسل در گرندپری مجارستان اولین پیروزی فصل این تیم را به دست آورد و همیلتون در هر یک از پنج رویداد اخیر یک سکو را پشت سر گذاشته است.

برای همیلتون، یک پیروزی در سال ۲۰۲۲ به حفظ رکورد خود در کسب یک پیروزی در هر فصل فرمول ۱ از زمان اولین بازی خود در سال ۲۰۰۷ کمک خواهد کرد؛ اما اگر بتواند به این پیروزی برسد می تواند رکورد خود را در فرمول یک حفظ کند.

مطالعه بیشتر  ولف: ردبول رفتار تهاجمی دارد و مرسدس نمی تواند با آن مقابله کند....

قبل از GP بلژیک، از همیلتون پرسیده شد که آیا معتقد است مرسدس به پیروزی در این فصل نزدیک است؟

همیلتون به رسانه‌ها گفت: که بسیار امیدوار هستم و احساس می کنم این اتفاق قطعی است. من فکر می کنم که ما در حال پیشرفت بوده ایم، ما این ثبات را داشتیم که در مسابقات اخیر بتوانیم رکورد خود را حفظ کنیم و پیشرفت بزرگی از تیم مرسدس مشاهده خواهد شد که همه کار تیمی بوده است و همه اعضا در تلاش هستند تا این اتفاق بیفتد. همیلتون همچنین در ادامه گفت که: خودروی W13 بالاخره به یک ماشین مسابقه ای تبدیل شد و امیدوارم که بتواند بعد از عملکرد خوبی را از خود نشان دهد. این خودرو بهبودهای بسیار خوبی داشته است و دستورات فنی اعمال شده تا فشارهایی که بر کف خودرو وارد می شد کمتر شود و به شتاب و سرعت خودرو کمک کند.

همیلتون همچنین به صحبت های خود ادامه داد و گفت: خودرو در حال حاضر بسیار بهبود پیدا کرده است و به یک ماشین مسابقه ای تبدیل شده است که این مورد را در ابتدای فصل نمی توانستیم ببینیم و این بسیار نکته مثبتی است چرا که بیشترین دغدغه ما بر روی عملکرد خودرو بود.

در رقابت اخیر از مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک ۲۰۲۲ هم تیمی من عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و به کمتر شدن فاصله با رقیبان و تیم های دیگر کمک بزرگی کرد که از نظر من بهترین نمایش در این فصل بود.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

جدایی مکس ورشتپن از ردبول بعد از ۲۰۲۱

mortazavi

فرمول یک ۲۰۲۲ امروز | نظر پیر گسلی در مورد تیمی که قرار است به آن بپیوندد!

mortazavi

آمادگی بالای مکس ورشتپن برای فصل ۲۰۲۱ فرمول یک

mortazavi

نظر دهید.