مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

گزارش فرمول ۱ | اولین تمرینات فرمول یک بریتانیا ۲۰۲۲

گزارش فرمول 1 | اولین تمرینات فرمول یک بریتانیا 2022 سریعترین راننده در تمرینات روز جمعه فرمول یک بریتانیا 2022 کارلوس ساینز از تیم فراری بود

گزارش فرمول ۱ | اولین تمرینات فرمول یک بریتانیا ۲۰۲۲

سریعترین راننده در تمرینات روز جمعه فرمول ۱ بریتانیا ۲۰۲۲، کارلوس ساینز از تیم فراری بود بعد از آن لوئیس همیلتون توانست در رده دوم قرار بگیرد. هم تیمی کارلوس ساینز؛ چارلز لکلرک اما بعد از این تمرینات گفته است که هنوز هم میتوان در این دوره به قهرمانی رسید، مسابقات بریتانیا و رقابت های آینده بسیار مهم هستند و تمامی تلاشش این است تا بتواند در بهترین رده از جدول مسابقات بنشیند!

اما مواردی هستند که باعث شدند راننده تیم فراری، چارلز نتواند تا به الان در این فصل از رقابت ها به صدرنشینی جدول برسد از جمله: مشکلات خودرو، اشتباهات استراتژی و عوامل متعدد دیگری باعث شد که این راننده از زمان گرندپری استرالیا تاکنون پیروز نشده است. اما او هنوز معتقد است که در سال ۲۰۲۲ رسیدن به پیروزی ممکن است.

اما قبل از گرندپری بریتانیا در پاسخ به این سوال که آیا هنوز معتقد است که می‌تواند با فراری در سال ۲۰۲۲ عنوان قهرمانی را کسب کند، لکلرک پاسخ داد: “بدیهی است که ما با توجه به چند مسابقه اخیر در بهترین وضعیت نیستیم. اما اگر میخواهیم به رتبه های بهتری برسیم باید استراتژی های متفاوت و عملکرد بسیار بهتری داشته باشیم.

“بنابراین، من کاملاً مطمئن هستم که تیم فراری هم به صورت صد در صدی فشار خواهد آورد و همه به شدت انگیزه دارند تا مسابقه های بهتری داشته باشند و ریتم را به دست آورده و امتیازهایی را که در آن از دست داده ایم به دست آورند.

نتایج فرمول ۱ کانادا ۲۰۲۲ 

لکلرک افزود: «به طور کلی، زمان های سختی برای تیم در این فصل بود. اما من فکر می کنم روشی که ما از ابتدای فصل کار کرده ایم بسیار خوب بوده است، بنابراین نیازی به تغییر آن نیست. اما مطمئناً، برخی از مشکلات وجود دارد که باید در سریع‌ترین زمان ممکن آن‌ها را برطرف کنیم، بنابراین، مجدداً، من کاملاً به تیم اعتماد دارم تا در سریع‌ترین زمان ممکن این موارد را انجام دهد.

مطالعه بیشتر  تیم فرمول یک مک لارن: پاسخ دنیل ریکاردو به دنبال عملکرد نامناسب او

تمرینات روز جمعه رقابت های فرمول یک بریتانیا ۲۰۲۲

گزارش فرمول 1 | اولین تمرینات فرمول یک بریتانیا 2022 سریعترین راننده در تمرینات روز جمعه فرمول یک بریتانیا 2022 کارلوس ساینز از تیم فراری بود

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

ردبول باید تمام تلاشش را بکند تا به سطح مرسدس برسد!

mortazavi

اخبار فرمول یک: مرسدس، آخرین تیم همیلتون خواهد بود!

mortazavi

جورج راسل: بهبود شرایط مرسدس در آینده از نزدیک…

mortazavi

نظر دهید.