مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

جایگاه مرسدس در گرندپری ایتالیا ۲۰۲۲

جایگاه مرسدس در گرندپری ایتالیا ۲۰۲۲ | نتایج فرمول یک ۲۰۲۲ با کیلومتر ۲۲ شرقی

به گفته جورج راسل مرسدس باید در جایگاه بهتری برای رقابت های اصلی قرار بگیرد و این حق تیم مرسدس نیست به این خاطر که ماشین تیم ردبول قوی تر و عملکرد بسیار بهتری دارد.

بعد از اینکه رانندگان تیم مرسدس در تعیین خط نتوانستند رتبه های خوبی بگیرند و جورج راسل معتقد است که لیاقت این تیم چنین جایگاه هایی نیست و باید اساسا برای رفع هرگونه مشکلی که در این تیم احساس می شود برنامه ریزی صورت بگیرد تا بتوانیم جبران فرصت های از دست رفته را داشته باشیم.

مرسدس در تمام طول این فصل از رقابت های فرمول ۱ ۲۰۲۲ مشکلات زیادی داشت چه از نوع خودرو گرفته تا چالش هایی که در پیست برای او به وجود می آمد. اما این در حالی است که همیلتون به علت جریمه هایی که دریافت میکند در جایگاه عقب تری قرار میگیرد و دلیل دریافت جریمه ها نیز به خاطر مشکلات ماشین و موتور خودرو است. راسل قرار است در روز مسابقات پشت سر چارلز لکلرک قرار بگیرد و بعد از اینکه این راننده توانست در مجارستان بهترین خود را نشان دهد، اما بعد از آن رقابت از عملکردهای خود و به طور کلی تیم راضی نیست و می گوید باید بسیار بهتر از اینها باشد.

او به رسانه ها در ادامه صحبت هایش همچنین اضافه کرد و گفت که به نظر می رسد این فصل بسیار خسته کننده بوده است و آنطور که ما از ماشین انتظار داشتیم عملکرد قوی و خوبی ندیدم به همین خاطر باز هم چالش هایی را با این خودرو خواهیم داشت و نمی دانیم که چه اتفاقی قرار است بیفتد.

تعیین خط ایتالیا ۲۰۲۲

ما انتظار داشتیم که در این فصل یک ماشین خوب داشته باشیم تا بتوانیم با تیم های قوی تری مانند ردبول رقابت داشته باشیم اما در واقع ماشین اینقدر سریع نیست که بتوانیم با رانندگان قوی ردبول رقابت قوی ای داشته باشیم.

مطالعه بیشتر  نتایج تمرینات فرمول یک در عربستان فصل 2022

این از نظر من بسیار احمقانه است که اگر در بخواهم با همین وضعیت با تیم ردبول رقابت کنم چرا که ماشین ها بسیار قوی تر است و نمی توان بر روی همچین رقابتی شرط بندی کرد.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

کریستین هورنر می گوید سرعت هر ماشین بستگی به توانایی راننده دارد!

mortazavi

لوئیس همیلتون حق وتو ندارد!!!

mortazavi

همیلتون دارای بیشترین برد در فرمول یک پرتغال ۲۰۲۰

mortazavi

نظر دهید.