مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

گرندپری استرالیا ۲۰۲۱ به خاطر کرونا برگزار نخواهد شد!!

گرندپری استرالیا ۲۰۲۱ به خاطر محدودیت های کرونا لغو شد و این اتفاق بار دیگر در سال گذشته نیز رخ داد که به خاطر شیوع این ویروس برگزار نشد.

عدم برگزاری گرندپری استرالیا به خاطر محدودیت های کرونا در فصل ۲۰۲۱

با توجه به لغو مسابقات در فصل ۲۰۲۰ استرالیا امسال نیز مجددا این کشور عدم برگزاری مسابقات اف یک ۲۰۲۱ را اعلام کرده است، گفته شده که افراد دو هفته قبل از شروع مسابقات باید در هتل با هزینه خود اقامت داشته باشند که این روش همخوانی با شرایط مسابقات فرمو یک ندارد.

اخبار فرمول یک: اولین پیست فرمول یک در ایران (زرندیه)

لازم به ذکر است که بدانید پیست بزرگ گرندپری استرالیا با تغییرات بسیار زیادی همراه بوده و این تغییر تحول از سال ۱۹۹۶ بسیار زیاد بوده که می توان به حذف شدن برخی پیچ ها اشاره کرد. براساس صحبت های یکی از مقامات فرمول یک:

بسیاری از افراد و مسئولین فرمول یک از برگزاری فرمول یک ناامید شده اند اما از طرفی دیگر مطمئن هستند که می توانند ۲۳ مسابقه را در فصل ۲۰۲۱ برگزار کنند و امکان جابه جایی برخی مسابقات به جای گرندپری استرالیا ۲۰۲۱ نیز وجود دارد.

مسابقات فرمول یک گرندپری استرالیا ۲۰۲۱ قرار بود از تاریخ ۱۹ الی ۲۱ نوامبر برگزار شود که عنوان مسابقه ۲۱ ام از ۲۳ ام تمامی مسابقات بوده است. ضمن اینکه برای اینکه بتوانند این ترتیب ۲۳امی را رعایت کنند باید مسئولین اف یک خیلی فوری یک پیست دیگر را جایگزین کرده و برگزاری مسابقات را انجام دهد.

مطالعه بیشتر  تغییرات بزرگ فنی و استراتژی های آلفارومئو برای فصل 2023

اما ممکن است که این جایگزینی دوبار در یک کشور میزبان برگزار شود و اگر این اتفاق نیفتد مسابقات فصل ۲۰۲۱ فرمول یک با ترتیبی کمتر از ۲۳ به اتمام خواهد رسید.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

خبر جدید تیم فرمول یک استون مارتین | خودروی جدید AMR22 برای فصل ۲۰۲۲

mortazavi

دلایل تاخیر در قرارداد جدید ۲۰۲۱ لوئیس همیلتون

mortazavi

نتایج تمرینات فرمول یک در عربستان فصل ۲۰۲۲

mortazavi

نظر دهید.