مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

چانه زنی های لوئیس هملیتون برای قرداد جدیدش در مرسدس

مخالفت هایی مرسدس برای قرارداد جدید همیلتون | رئیس تیم فرمول یک مرسدس | راننده تیم مرسدس | مسابقات فرمول یک ۲۰۲۱ 

ادی جوردن نمی تواند با چانه زنی همیلتون برای قرارداد جدید کنار بیاید!

ادی جوردن؛رئیس تیم مرسدس که بیشتر از ۱۴ سال است این ریاست را به عهده گرفته در مورد قرارداد جدیدی که قرار است با لوئیس همیلتون بسته شود گفته است که این راننده بسیار چانه زنی می کند و این برای مرسدس قابل فبول نیست اگر چنین روندی ادامه داشته باشد مجبور است او را از تیم مرسدس برکنار کند.

رئیس این تیم که تا به حال قرارداد و مذاکرات بسیاری را با رانندگان انجام داده و درگیری هایی در مورد کارهای تلویزیونی نیز دارد هنوز هم به طور کامل از فرمول یک فاصله نگرفته است و ارتباط خود را با این تیم حفظ کرده است.

مخالفت هایی مرسدس برای قرارداد جدید همیلتون | رئیس تیم فرمول یک مرسدس | راننده تیم مرسدس | مسابقات فرمول یک 2021 
مخالفت هایی مرسدس برای قرارداد جدید همیلتون | رئیس تیم فرمول یک مرسدس | راننده تیم مرسدس | مسابقات فرمول یک ۲۰۲۱ 

بررسی قرارداد جدید همیلتون توسط ادی جوردن

این طور به نظر می رسد که دو طرف قرارداد برای امضای آن کمی اختلاف نظر دارند و این موضوع را شنیده ام که لوئیس بسیار بیشتر از آنچه مرسدس گفته مبلغ قرارداد را اعلام کرده است و این از قوانین مرسدس خارج است که اگر من به جای دایملر می شدم حتما درب های خروجی را به لوئیس همیلتون نشان می دادم و قطعا می گفتم یا راننده با شرایط تعیین شده کار می کند یا اینکه از تیم برود.

و در مورد چنین برخوردهایی لوئیس همیلتون باید بداند که هر راننده ای جایگزینی خواهد داشت و به راحتی قابل تعویض نیز می باشند.

مطالعه بیشتر  اولین پیست فرمول یک در ایران (زرندیه)

ادی جوردن در مورد سباستین فتل نیز چنین اظهار نظر کرده است:

من سباستین فتل را بسیار دوست دارم اما استون مارتین در جذب او بسیار اشتباه کرده است و دوسالی که گذشت در برابر لکلرک نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد و با اینکه او چهار عنوان قهرمانی را به دست آورده است و در حال حاضر او از زمانی که در اوج خود بوده عبور کرده است ولی من در هر صورت سرجیو پرز را نگه داشته ام.

درباره لوئیس همیلتون که تا به اکنون قهرمانی های بسیاری را به دست آورده است و با مایکل شوماخر نیز قهرمانی های او برابری می کند، یک باشگاه رانندگان فرمول یک بریتانیایی در آخرین اقدامات خود نام باشگاه را به نام مسیر مستقیمی همیلتون تغییر داده است و این موضوع برای لوئیس بسیار خوشحال کننده بوده است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

پرداختی تیم ها برای شرکت در فرمول یک

mortazavi

فرمول یک و خبرهای امروز: ورشتپن به دنبال رکورد پیروزی در مکزیک است!

mortazavi

مسابقات فرمول یک هلند ۲۰۲۲ + پیروزی راننده هلندی!

mortazavi

نظر دهید.