مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

بازگشت فراری به جایگاه های بالا به زودی…

چارلز لکلرک راننده فرمول یک که در تیم فراری رقابت ها را شرکت میکند گفته است که این تیم در فصل ۲۰۲۱ فرمول یک به زودی خود را نشان خواهد داد و به جایگاه های قبلی خود باز میگردد.

تازه ترین خبرهای فرمول یک در سایت خبر خودرویی  ۲۲ شرقی قرار داده می شود که علاوه بر آن می توانید انواع خودروهای جدید ۲۰۲۱ را شناخته و اطلاعات بسیار مفید و فنی را در مورد هریک به دست آورید.

در فصل گذشته تیم فرمول یک فراری نتوانست آن چیزی که میخواهد را نشان دهد و البته موارد مختلفی را در این امر دخیل می داند که یکی از دلایل آن ضعیف بودن خودرو مسابقه ای فرمول یک می باشد و البته در فصل جدید تغییرات بسیار زیادی انجام شده است و خودرو بسیار بهبود پیدا کرده است.

صحبت های چارلز لکلرک در مورد عملکرد تیم فراری در فصل های پیش رو

اگر سوالی از من بشود آنهم در زمانی که پروژه ای جدید برای خودرو در دست داریم، اطلاع از اوضاع بسیار سخت خواهد شد تا وقتی که امتحان شده و تست شود.

از ابتدای سال جلسات زیادی داشتیم که می دانیم چیزهای بسیار مثبتی در خودرو وجود دارد و حجم زیادی از کارها برای بهبود آن انجام شده است که باید ببینیم چطور پیش می رود و در این مورد بسیار امیدوارم که به رده های جلو بتوانیم برسیم.

چارلز لکلرک، کارلوس ساینز، تیم فراری 2021، تیم فرمول یک
تازه ترین خبرهای فرمول یک |  کارلوس ساینز و چارلز لکلرک راننده فرمول یک

اظهار نظر لکلرک راننده فرمول یک در مورد کارلوس ساینز

من در تیم فراری حضور دارم تا بتوانم دیگران را شکست دهم و این را می دانم که هم تیمی من تنها راننده ای است که در مسابقات حضور دارد و خودرویی شبیه من دارد که نشان دهنده آن است که همیشه راننده ای برای چالش وجود دارد.

مطالعه بیشتر  ماشین مرسدس در اختیار رومن گروژان

چه بسا که این چالش بزگی است برای من و همین موضوعات است که ورزش را چالش برانگیز می کند چرا که ما یکدیگر را تحت فشار قرار می دهیم و تا بتوانیم همیشه کارهای بیشتری را انجام داده و در نهایت تنها پیروزی فراری مهم است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

حواشی و اخبار فرمول یک | میک شوماخر و جوویناتزی نیروی ذخیره فراری در فصل جدید!

mortazavi

خبر رانندگان تیم مک لارن | ریکاردو: امیدوارم خودروهای جدید خوش دست باشند!

mortazavi

اف یک ۲۰۲۳ | سوزی ولف به عنوان مدیر عامل آکادمی F1 منصوب شد…

mortazavi

نظر دهید.