مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

پیشرفت بالای تیم مک لارن از نگاه دنیل ریکاردو!

عضو جدید تیم مک لارن | دنیل ریکاردو راننده فرمول یک | مسابقات فرمول یک | رانندگان تیم فرمول یک 

دنیل ریکاردو عضو جدید تیم مک لارن:

بیشترین پیشرفت از آن تیم مک لارن است!!!

این راننده تیم رنو که در پایان سال ۲۰۲۰ از تیم رنو کناره گیری خواهد کرد تصمیم دارد به تیم مک لارن بپیوندد و از نظر او تیم مک لارن در بین تمامی تیم های فرمول یک  پیشرفت بسیار زیادی داشته است.

دنیل ریکاردو معتقد است با پشتکار بالایی که تیم مک لارن در مسابقات فصل ۲۰۱۹ داشته است می تواند بر روی این تیم حساب کرده و مسیر خود را انتخاب کرده است؛ همچنین اظهار نظری که در این باره داشته است گفته است که:

من این تصمیم را مسلما قبل از شروع فصل جدید گرفته ام و بر اساس پیشرفت های بسیار زیادی است که تیم مک لارن اکنون داشته است و همینطور که می دانید مک لارن قدم های اولیه خود را رانندگان جوان خود مانند کارلوس ساینز و لندو نوریس برداشت که اکنون توانسته به این موفقیت برسد در زمینه این پیشرفت من راننده حرفه ای را در این تیم ندیدم!

احساس میکنم مک لارن مسیر درست خود را انتخاب کرده است و پتانسیل این را دارد که به پیشرفت های بزرگتری نیز برسد و ضمن اینکه بار مسئولیت زیادی نیز بر روی دوش من خواهد بود تا بتوانم این تیم را به موفقیت برسانم.

عضو جدید تیم مک لارن | دنیل ریکاردو راننده فرمول یک | مسابقات فرمول یک | رانندگان تیم فرمول یک 
عضو جدید تیم مک لارن | دنیل ریکاردو راننده فرمول یک | مسابقات فرمول یک | رانندگان تیم فرمول یک 

توانایی ریکاردو و رسیدن به اهدافش در فرمول یک

ریکاردو طی صحبت هایی که همیشه داشته است گفته که بزرگترین هدفش قهرمان شدن است و با اینکه ۳۱ سال ین دارد اما باید چندین سال دیگر نیز در ماشینی که پیشرفته نمی باشد به رقابت بپردازد و البته به این معناست که به همان نسبت نیز شانس کمتری خواهد داشت.

مطالعه بیشتر  اخبار فرمول یک ردبول؛ ردبول تقاضای بررسی تصادف بریتانیا را دارد!

اما دنیل ریکاردو باور دارد تا زمانیکه توانایی دارد می تواند به هدفش رسیده و قهرمان شود

دنیل ریکاردو در این باره گفته است که:

کاملا قهرمانی من به باور من بستگی دارد که تا چه زمانی میتوانم ایمان داشته باشم که به هدفم خواهم رسید. هرکسی که در فرمول یک است احساس می کند بهترین است و اما اگر بیشتر به خودشان دقت کنند می بینند که این طور نیست اما من این را باور دارم و می توانم به هدفم برسم.

به همین دلیل تا زمانی که خودم هستم به رقابت ها ادامه خواهم داد و روزی که از این باور دست بکشم زمانی است که به طور کلی از فرمول یک کناره گیری کرده باشم اما آن زمان به زودی نیز اتفاق نخواهد افتاد و امیدوارم که زمان زیادی را منتظر نمانم و هرکاری لازم باشد در این راستا انجام خواهم داد.

هر ساله اتفاقات بسیار زیادی در فرمول یک می افتد و در فصل ۲۰۲۰ نیز با تمامی چالش ها و مشکلات پیش آمده مانند ویروس کرونا رقابت ها برگزار شد و خیلی از رانندگان تیم ها به تیم جدیدی رفته یا از فرمول یک کناره گیری کردند.

تیم مرسدس نیز همیشه جزء بهترین تیم های فرمول یک بوده است که البته تسلط زیادی نیز بر روی تیم های دیگر فرمول یک داشته اما با اعمال قوانین ۲۰۲۲ آیا میزان تسلط تیم مرسدس بر روی تیم ها کم خواهد شد؟ مکس ورشتپن طی مصاحبه ای که در این رابطه داشته است موضوعاتی را مطرح می کند با کلیک بر روی لینک خبر مورد نظر را مطالعه کنید.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

خبر تیم ردبول ۲۰۲۲ | صندلی های خالی F2 و F3 ردبول برای رانندگان جوان!

mortazavi

اولویت ردبول، هوندا و پروژه فرمول یک آن است!

mortazavi

دنیل ریکاردو باعث ناامیدی مک لارن در فصل ۲۰۲۱ شد!

mortazavi

نظر دهید.