مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

پیر گسلی شایستگی برنده شدن در فصل ۲۰۲۰ را دارد

برندگان فصل ۲۰۲۰ فرمول یک ایتالیا | رانندگان تیم های فرمول یک | مسابقات ماشین سواری | خبرهای فرمول یک | اتومبیلرانی مسابقات 

برندگان فصل ۲۰۲۰ فرمول یک ایتالیا

راننده کانادایی تیم ریسینگ پوینت توانست برای دومین بار در فرمول یک به قهرمانی برسد و اولین سکوی این تیم از مسابقات قرار بگیرد.

شانس بزرگی که لنس استرول به دست آورد درست در زمانی بود که در دور ۲۶ مسابقه بعد از برخورد کردن چارلز لکرک با دیواره پیست در پارابولیکا بود که پرچم قرمز نشان داده شد و لنس را به پیروزی رساند. در زمانی که پرچم قرمز نشان داده شد لنس تایرهایش را تعویض کرد و با قرار دادن تایرهای نو مدیوم روی خودرو ادامه مسابقه را انجام داد.

زمانی که مسابقه مجددا شروع شد لنس توانست شروع خوبی داشته باشد اما توانست خودش را به کارلوس ساینز و پیر گسلی برساند که یکی از پیشتازان مسابقه بودند و با قدرت توانست تا آخرین دور مسابقه در این رده بماند و سومی مسابقه را از آن خود کند. چکو که قبل تر از پیت استاپش و با اتفاقی که برای مکس ورشتپن رخ داد و تحت تاثیر قرار گرفت و توانست در رده دهم مسابقه را به اتمام برساند.

لنس استرول درباره این مسابقات اینطور می گوید: 

از زمانی که من روی پودیوم قرار گرفته بودم مدت زیادی می گذرد اما این صبر کردن ارزش داشت، برگشتن به سکو ارزش خیلی زیادی برای من دارد و در ابتدا می خواهم به پیر گسلی تبریک بگویم . مسابقه بسیار حساسی بود که البته پیر گسلی توانست با شایسنگی بالا برنده شود.

مطالعه بیشتر  جدایی مکس ورشتپن از ردبول بعد از 2021

زمانی که شروع مجدد مسابقه اعلام شد پیر توانست شروع خوبی را نشان بدهد که آن را به طور پیوسته نیز ادامه داد و البته کمی حس بد را به من منتقل کرد چون که ما می توانستیم این مسابقه را ببریم.

در زمانی که پرچم قرمز نشان داده شد خوش شانسی داشتیم اما این هم قسمتی از فرمول یک است و در زمانی که در اختیار باشد می توانم آن را به دست بیاورم.

برندگان فصل 2020 فرمول یک ایتالیا | رانندگان تیم های فرمول یک | مسابقات ماشین سواری | خبرهای فرمول یک | اتومبیلرانی مسابقات 
 برندگان فصل ۲۰۲۰ فرمول یک ایتالیا | رانندگان تیم های فرمول یک | مسابقات ماشین سواری | خبرهای فرمول یک | اتومبیلرانی مسابقات 

همچنین در ادامه این صحبت ها سرجیو پرز نیز این چنین در مورد لنس استرول اظهار نظر میکند: 

از نظر من روز بدی بود چون هر چیزی که باعث می شد بد پیش برود اتفاق افتاد ولی آفرین به لنس و تیمش برای موفقیت و رسیدن به سکو که نتیجه فوق العاده ای را نشان داد.

من تنها نکته مثبتی که در این مسابقات دیدم این بود که توانستم به رده دهم برگردم و امتیازی را کسب کنم که البته این روز برای لنس و تیم اش روز بسیار خوبی بود.

مدیر تیم فرمول یک ریسینگ پوینت، اوتمار سافنور درباره این مسابقات چنین می گوید: 

اولین سکوی دوران ریسینگ پوینت به دست آمد! آفرین به لنس استرول و کل تیم ریسینگ پوینت…

در کل این مسابقه برای این بود که فرصت های بسیار زیادی را به دست آوردم و به این تیم خیلی افتخار میکنم…

لنس استرول بسیار سخت به رقابت پرداخت و مانورهای بسیار عالی را از خود نشان داد که شایستگی آن را هم داشت و در مقابل شانس با سرجیو یاز نبود و با ورود خودروی ایمنی شانس خود را از دست داد. این روز، جشن بزرگی برای ریسینگ پوینت خواهد بود.

مطالعه بیشتر  تاثیرات چالش درون تیمی بر روی عملکرد فرناندو آلونسو

در روند مسابقات فرمول یک ۲۰۲۰ ایتالیا اتفاقاتی رخ داد که نشان می دهد هر راننده به چه شرایطی به رقابت پرداخته است. اتفاقات مسابقات فرمول یک ۲۰۲۰ را با یک کلیک در همین سایت بخوانید.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

تمرینات و تعیین خط فرمول یک مجارستان ۲۰۲۲

mortazavi

لوئیس همیلتون بسیار خوشحال از اقدام سیلورسیتون…

mortazavi

بیوگرافی لوئیس همیلتون اسطوره فرمول یک دنیا

mortazavi

نظر دهید.