مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

پیروزی ورشتپن در مسابقه فرمول ۱ عربستان ۲۰۲۲ + جدول نتایج

پیروزی ورشتپن در مسابقه فرمول ۱ عربستان ۲۰۲۲ + جدول نتایج

مکس ورشتپن راننده تیم ردبول در مسابقات فرمول یک عربستان ۲۰۲۲ صدرنشین این فصل شد و این راننده که با چارلز لکلرک رقابت بسیار نزدیکی داشت، توانست اولین پیروزی خود را به دست آورد.

در این دوره از مسابقات اتومبیلرانی فصل ۲۰۲۲، در ابتدای مسابقه، لندو نوریس با یک حرکت جسورانه توانست از پیر گسلی در پیچ شماره دو سبقت را بگیرد و رده دهم را از آن خود کند! کمی بعد مکس ورشتپن، از کارلوس ساینز عبور کرد و جورج راسل نیز توانست جایگاه ۵ام را به دست آورد.

اما قهرمانی هفت دوره رقابت های فرمول یک برخلاف صحبت هایی که اخیرا داشت، نتوانست درخشش خاصی را در این دوره نشان دهد و بعد از اینکه شروع خوبی را نشان داد به رده یازدهم رسید که بعد از عبور از گسلی توانست خودش را در جایگاه دهم جای دهد.

باز هم نیکولاس لطیفی با تصادف خودش باعث شد ماشین ایمنی وارد پیست شود. در زمان حضور خودروی ایمنی سه خودروی دیگر وارد پیست شدند و لکلرک به عنوان پیشتاز به مسابقه برگشت و بعد از او ورشتپن و سپس پرز در جایگاه سوم قرار گرفتند.

فرناندو آلونسو بعد از کمی دور در پیست جده به پیت رفت و از مسابقه خارج شد. همچنین دنیل ریکاردو نیز امکان ادامه دادن مسابقه را نداشت…

مکس ورشپتن و چارلز لکلرک به زیبایی در کنار یکدیگر رقابت میکردند و هر یک با ترمزگیریهای سختی که داشتند تلاش بسیار زیادی را از خود نشان دادند. در پایان مکس ورشتپن توانست به پیروزی برسد و رده اولی را از آن خود کند که بعد از او راننده تیم ردبول چارلز لکلرک و سپس هم تیمی او کارلوس ساینز جایگاه سوم را به دست آوردند.

مطالعه بیشتر  نتایج جدول فرمول 1 بریتانیا 2022 | درخشش کارلوس ساینز از فراری

مکس در این باره گفت: امروز تلاش بسیار سختی داشتم و بسیار خوشحالم که شروع فصل با موفقیت بود.

همچنین چارلز لکلرک نیز گفت: تلاش امروز برای من کافی نبود اما با روند مسابقه بسیار راحت بودم ولی در نهایت که به صدر جدول نرسیدم!

نتایج مسابقات فرمول یک عربستان ۲۰۲۲

مکس ورشتپن راننده تیم ردبول در مسابقات فرمول یک عربستان 2022 صدرنشین این فصل شد و این راننده که با چارلز لکلرک رقابت بسیار نزدیکی داشت، توانست اولین پیروزی خود را به دست آورد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

برای فصل ۲۰۲۱ از لاستیک های پیرلی استفاده می شود!

mortazavi

مکس ورشتپن در تعیین خط روسیه بالاخره توانست مرسدس را شکست دهد!

mortazavi

مشکل اصلی ماشین های مرسدس در فرمول یک ۲۰۲۲ چیست؟

mortazavi

نظر دهید.