مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

پیروزی های فراری از سال ۲۰۲۲ شروع خواهد شد!!!

فرمول یک فراری  | مسابقات اتومبیلرانی | تیم فرمول یک فراری | ماشین مسابقه ای فراری | ماشین اسپرت فراری 

همانطور که می دانید تیم فرمول یک فراری یا سکودریا فراری یکی از شاخه های مسابقات اتومبیلرانی است. این تیم در حال حاضر فقط در فرمول یک مسابقات را حضور پیدا میکند.

در ابتدا تیم فراری توسط انزو فراری تاسیس شد و برای اینکه در مسابقات شرکت کند از خودروهای آلفا رومئو استفاده کرد. البته فراری و تمامی مدل خودروهایش بسیار جذاب و پرطرفدار هستند که از رانندگان معروف تیم فرمول یک فراری می توان به میشائیل شوماخر و فرناندو آلونسو اشاره کرد.

اما در حال حاضر که در سال ۲۰۲۰ به سر میبریم جان الکان، مدیر فراری اینگونه بیان کرده است که تا سال ۲۰۲۲ تیم اسکودریا فراری پیروزی این تیم شروع خواهد شد و از طرفداران این تیم می خواهد که با صبوری منتظر نتایج درخشان خود باشند.

همچنین مدیر فراری با مصاحبه ای که با روزنامه ایتالیایی گزتا دلا اسپورت داشته بیان کرده است که تا زمانی که قوانین جدید اعلام شوند پیروزی این تیم و نزدیک شدن به رده های جلویی کمی زمانبر خواهد بود و ممکن است تا ۲۰۲۲ منتظر بمانند.

او همچنین می گوید:

ردبول به این دلیل به پیروزی رسید که از پتانسیل های ایرودینامیکی کمک گرفت و در مقابل برای پیروزی مرسدس هم قدرت بالای آن را ذکر کرد که با استفاده از موتورهای هایبریدی آن بوده که منجر به موفقیت های این تیم شده است. به خاطر خطاهایی که در پروژه به وجود آمد ما نمی توانیم امسال به رقابت بپردازیم و این به خاطر نقاط ضعف هایی است که در قسمت ایرودینامیک و دینامیک خودروها وجود دارد.

مطالعه بیشتر  دایملر به شرط کاهش هزینه ها در فرمول یک می ماند!
فرمول یک فراری  | مسابقات اتومبیلرانی | تیم فرمول یک فراری | ماشین مسابقه ای فراری | ماشین اسپرت فراری 
فرمول یک فراری  | مسابقات اتومبیلرانی | تیم فرمول یک فراری | ماشین مسابقه ای فراری | ماشین اسپرت فراری

ضمن اینکه ما قدرت موتور خودروهایمان را هم از دست دادیم و باید بگوئیم در حال حاضر نمی توانیم در مسابقات شرکت کرده و قادر به رقابت نیستیم. اما هم اکنون ما سعی داریم تا با قدرت بیشتری در مسابقات ۲۰۲۲ حضور پیدا کنیم.

همچنین الکان گفته است که به دلیل اینکه ما نتوانستیم شاسی را توسعه و بهبود ببخشیم و به همین علت باعث شد نتوانیم به ردیف های جلویی مسابقه برسیم. با شروع ضعیفی که داشتیم که همان عدم توسعه شاسی می باشد بسیار در عملکرد نهایی ما تاثیر گذاشته و باعث این نتایج شده است که البته این موضوع باعث شد تا بتوانیم در مورد ضعف هایمان با آگاهی بیشتری برخورد کنیم تا به پیروزی بعدی برسیم.

با قوانینی که قرار است از سال ۲۰۲۲ اجرا شود راضی هستیم و به این اعتقاد داریم که رقابتی بسیار بزرگتر در مسابقات فرمول یک رخ خواهد داد. بودجه ای که در حال حاضر وجود دارد محدودیتی برای رسیدن به پیروزی ایجاد نمی کند و آن را به عنوان یک چالش در نظر میگیریم.

مهندسان، رانندگان و مکانیک های ما، از قدرت و خلاقیت های بسیار بالایی برخوردار هستند و قطعا با هدف و تلاش بیشتری دوباره فراری را به پیروزی می رسانند. در طی سالهای گذشته من چنین روحیه بالا و تیم متحدی را ندیدم.

مدیر فراری جان الکان همچنان در ادامه ذکر کرده است که داشتن صداقت و صمیمیت در هر کاری مهم است و با توجه به درک وضعیت طرفداران این تیم میگوید:

با رنجی که طرفداران ما میکشند ماهم رنج میکشیم و این را درک میکنیم که آنها به ما نزدیک هستند و همین دلیل محکمی است تا ما صادق و به طور شفاف صحبت کنیم.

مطالعه بیشتر  برای فصل 2021 از لاستیک های پیرلی استفاده می شود!

با ۲۲ شرقی همراه باشید تا در مورد آخرین خبرهای فرمول یک با خبر شوید. همچنین شما می توانید در مورد وضعیت خودروهای داخلی و خبرهایی در این حوزه نیز آگاهی پیدا کنید. در مورد با کیفیت ترین و بی کیفیت ترین خودروهای داخلی پیشنهاد می شود که بر روی مطلب مورد نظر کلیک کرده و مطالعه کنید.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

خداحافظی کارلوس ساینز از مک لارن و پیوستن به تیم فراری

mortazavi

خبر ورزشی فرمول یک | در فصل ۲۰۲۲ چه رانندگان و چه تیم هایی مسابقه می دهند!

mortazavi

لوئیس هملتون تا دو سال دیگر در تیم مرسدس

mortazavi

نظر دهید.