مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

پنالتی های فصل ۲۰۲۰ لوئیس همیلتون

لوئیس همیلتون راننده مرسدس | پنالتی های لوئیس همیلتون در فصل ۲۰۲۰ | مسابقات فرمول یک | اتفاقات فصل ۲۰۲۰ فرمول یک 

تجربه همیلتون از پنالتی هایی که در فصل ۲۰۲۰ دریافت کرده بود!

راننده تیم مرسدس که مدتی قبل در مصاحبه ای اعلام کرد از خطاها و پنالتی هایی که در فصل ۲۰۲۰ گرفته است، تجربه های زیادی به دست آورده و فکر می کند که در مسابقات بعدی خطایی را به دست ناظرین نمی دهد تا او را جریمه کنند.

در فصلی که گذشت لوئیس همیلتون سه مرتبه پنالتی دریافت کرد که اولین آن در گرندپری اول اتریش بود و دلیل آن هم برخورد با الکساندر آلبون که به مدت ۵ ثانیه پنالتی دریافت کرد و به همین خاطر نیز از رده دوم به رده چهارم سقوط کرد و باعث شد پودیوم را از دست بدهد.

اما پنالتی دوم که باعث شد سختگیری های بیشتری را نیز به او وارد کند در گرندپری ایتالیا بود و در زمانی بود که همیلتون به علت ورود به پیت استاپ در زمان ورود پرچم زرد و ایمن نبودن ورودی پیت، از سمت استوارد ها به مدت ۱۰ ثانیه توقف در پیت استاپ را دریافت کرده و باعث شد که همیلتون به رده آخر برسد و با تلاش بسیار توانست خود را به جایگاه هفتم برساند و در این مسابقات پیرگسلی پیروز مسابقات شد.

از طرفی دیگر این راننده انگلیسی دو جریمه ۵ ثانیه ای دیگر هم در سوچی دریافت کرد و در دور تمرینی گرندپری روسیه دوبار از محلی که تعیین شده بود خارج شد و استارت زد که باعث شد پنالتی سوم را از آن خود کند.

مطالعه بیشتر  در اولین تمرینات فرمول یک چه اتفاقاتی افتاد؟

توضیحات لوئیس همیلتون درباره این پنالتی ها …

در مسابقات گرندپری روسیه که جریمه را دریافت کردم و در لحظه با عصبانیت گفتم که این جریمه ها به خاطر این است که استواردها در تلاشند تا مرا متوقف کنند اما من بعده ها عذرخواهی کردم و احترام زیادی برای ناظران مسابقه قائل هستم.

به همین دلیل باید بگویم اگر چیزی در لحظه گفته می شود به خاطر این است که شما در شرایط خاصی ممکن است چیزهایی را بگویید و گاهی که فرد احساس می کند خلاف جریان موج ها شنا می کند و واکنشی انسان ها در همان لحظه کاملا طبیعی است.

اما ما همیشه به گذشته نگاه می کنیم و میگوییم که بعضی کارها را در همان لحظه می توانستیم متفاوت تر انجام دهیم.

لوئیس همیلتون راننده مرسدس | پنالتی های لوئیس همیلتون در فصل 2020 | مسابقات فرمول یک | اتفاقات فصل 2020 فرمول یک 
لوئیس همیلتون راننده مرسدس | پنالتی های لوئیس همیلتون در فصل ۲۰۲۰ | مسابقات فرمول یک | اتفاقات فصل ۲۰۲۰ فرمول یک 

من فکر میکنم که رشد کرده ایم و امسال پیشرفت زیادی داشته ایم هم به عنوان یک ورزش و هم در گام هایی که خارج از آن برداشته ایم.

احتمال یکی از تجربه هایی که من در امسال به دست آوردم این است که به دفعات کمتری ناظران مسابقه را می بینم اما الان که به این موضوع فکر میکنم میبینم که احترام بسیار زیادی بین ما و ناظران مسابقه وجود دارد.

جریمه های همیلتون باعث شد تا از اشتباهاتش درس عبرت بگیرد!!!

اما در نهایت جریمه هایی که به همیلتون رسید تاثیری در این نداشت که او قهرمانی دیگری به دست نیاورد اما اگر در آن سه مسابقه نتوانست به پیروزی برسد کاملا تحت تاثیر این جریمه ها بود.

در این خصوص همیلتون گفت که پنالتی هایی که دریافت کردم فکر میکنم آنقدر هم ضروری نبود اما بازهم من در این مورد نمی توانم اظهار نظر کنم و من درس عبرتی از این موضوع گرفتم که باید بسیار هوشیارتر و با تلاش بیشتری رو به جلو حرکت کنم.

مطالعه بیشتر  پیشرفت بالای تیم مک لارن از نگاه دنیل ریکاردو!

در نهایت این راننده مرسدس گفته است که تلاش بیشتری برای بهتر شدن خواهد کرد و در فصل ۲۰۲۱ نیز کاملا با رویکردی متفاوت در مسابقات شرکت خواهد کرد که تغییرات دیگری که برای تیم های مختلف فرمول یک وجود دارد این است که تیم ردبول می خواهد تا ۴۰ درصد خودروهای خود را جدیدتر کند تا بتواند یک چالش برای مرسدس ایجاد کند.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

مکس ورشتپن توانایی شکستن رکورد شوماخر و همیلتون را دارد

mortazavi

تیم فرمول یک آلفاتائوری | پیر گسلی: ما در مکزیک بهترین خود را اجرا کردیم!

mortazavi

جورج راسل: بهبود شرایط مرسدس در آینده از نزدیک…

mortazavi

نظر دهید.