مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

لوئیس همیلتون خوشحال از اینکه رنگ خودرو ۲۰۲۳ مشکی است!

لوئیس همیلتون خوشحال از اینکه رنگ خودرو 2023 مشکی است! همیلتون راننده مطرح اف یک در مورد رنگ جدید خودرو برای سال 2023 ابراز خوشحالی کرد و گفت که عملکرد خودرو نیز قطعا در این فصل بسیار بهتر شده است. او از اینکه رنگ خودرو مشکی انتخاب شده بسیار خوشحال است و البته در مورد کاهش وزن خودرو نیز برای بهبود بهتر عملکرد و قدرت موتور جای خرسندی دارد.

لوئیس همیلتون خوشحال از اینکه رنگ خودرو ۲۰۲۳ مشکی است!

همیلتون راننده مطرح اف یک در مورد رنگ جدید خودرو برای سال ۲۰۲۳ ابراز خوشحالی کرد و گفت که عملکرد خودرو نیز قطعا در این فصل بسیار بهتر شده است. او از اینکه رنگ خودرو مشکی انتخاب شده بسیار خوشحال است و البته در مورد کاهش وزن خودرو نیز برای بهبود بهتر عملکرد و قدرت موتور جای خرسندی دارد.

برای مسابقات پیش رو، مرسدس در فصل ۲۰۲۳ به استفاده از طرح رنگی که در فصول ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ اجرا می کرد، بازگشته است، زمانی که W11s و W12s به دستور همیلتون سیاه رنگ شدند تا مشکلات تنوع موتوراسپورت و همچنین مشکل نابرابری نژادی جهانی را برجسته کنند.با این حال، این بار، در حالی که مرسدس خوشحال است که رنگ‌هایش می‌تواند دوباره به تبلیغ این پیام‌های مهم کمک کند، هدف اصلی این بوده است که اطمینان حاصل شود W14 در حداکثر وزن مجاز خودرو ۷۹۸ کیلوگرم یا نزدیک به آن کار می‌کند.

قرار بود این عدد برای امسال به ۷۹۶ کیلوگرم کاهش یابد، قبل از اینکه FIA تصمیم بگیرد تا حدی به محدودیت قبلی پایبند باشد زیرا ترکیب تایرهای ۲۰۲۳ سنگین‌تر است و همه خودروها باید جعبه الکترونیکی جدیدی داشته باشند.مرسدس همچنین قطعات آیرودینامیک اضافی را برای بازگرداندن نیروی رو به پایین از دست رفته در طراحی مشکل ساز W13 که با جریمه وزن اضافی همراه بود، اضافه کرد.

وقتی از همیلتون پرسیده شد که در مورد بازگشت به رنگ مشکی و تصمیمات پشت آن در راه اندازی تیم ۲۰۲۳ مرسدس در هفته گذشته چه فکر می کند، همیلتون گفت: تقریباً همه در تیم یا حداقل تیم فنی این رنگ را ترجیح می دهند و همه تیم آن را دوست دارند.

مطالعه بیشتر  مرسدس گفته است: وضعیت فراری برای فرمول یک خوب نیست!

در نهایت، وزن یک هدف کلیدی برای ما است. ما در تمام سال گذشته اضافه وزن داشتیم. بنابراین، حتی در آخرین مسابقه، یک جریمه وزنی را تحمل می کردیم. بنابراین این یک تمرکز سنگین بود، تلاش برای اطمینان از اینکه امسال اینطور نیست و خوشحالم که این موضوع جدی گرفته شده است. و این چیزی است که ما روی رنگ می بینیم. و برای من، مثبت است، زیرا این بدان معناست که همه چیز برای عملکرد آماده است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

اخبار فرمول یک ۲۰۲۳ | حضور پررنگ و تاثیرگذار ریکاردو برای ردبول

mortazavi

احتمال دارد همیلتون به تیم ردبول بپیوندد!

mortazavi

داغ ترین حواشی فرمول یک | تنش های روسیه دامن نیکیتا مازپین را هم گرفت!

mortazavi

نظر دهید.