مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک مطلب ویژه

همیلتون در مسابقات f1 اتریش ۲۰۲۴ عملکردش را به رخ می کشد.

همیلتون در مسابقات f1 اتریش 2024 عملکردش را به رخ می کشد. همزمان با پایان رقابت های فرمول یک اتریش در فصل جاری، لوئیس همیلتون از عملکرد خود صحبت کرد و آن هم برای زمانی بود که هم تیمی این راننده جورج راسل در مسابقه درخشش بسیار زیبایی از خود نشان داد که بسیار برای تیم مرسدس بنز F1 قابل ستایش بود. 

همیلتون در مسابقات f1 اتریش ۲۰۲۴ عملکردش را به رخ می کشد.

همزمان با پایان رقابت های فرمول یک اتریش در فصل جاری، لوئیس همیلتون از عملکرد خود صحبت کرد و آن هم برای زمانی بود که هم تیمی این راننده جورج راسل در مسابقه درخشش بسیار زیبایی از خود نشان داد که بسیار برای تیم مرسدس بنز F1 قابل ستایش بود. 

این در حالی بود که راسل شاهد تصادف آن دو راننده بود و توانست در این موقعیت استراتژی درستی را به کار بگیرد که می توانست با چالش های بسیار زیادی همراه باشد.

قهرمان هفت دوره جهان مسابقه را به خوبی آغاز کرد، در ابتدا با عبور از فراری کارلوس ساینز به P4 رفت و توانست از راسل برای P3 سبقت بگیرد. که این دو راننده برای زمان کوتاهی با یکدیگر رقابت نزدیکی داشتند اما بعد از اینکه از این راننده خواسته به P5 برگردد موقعیت خود را به کارلوس ساینز داد.

نتایج رقابت های فرمول یک اتریش این فصل را می توانید در لینک بخوانید.

اما بعد از بازگشت همه چیز برای لوئیس همیلتون در دور ۲۳ بسیار بدتر شد به طوریکه او در مسیر خود برای توقف از خط ورودی عبور کرد و در نهایت یک پنالتی ۵ ثانیه ای دریافت کرد که از طریق رادیو بابت این خطا از تیم خود عذرخواهی کرد.

لوئیس می گوید:

“لوئیس همه چیز برای بازی وجود دارد، همه چیز برای بازی!” پس از آن پنالتی، توتو وولف، مدیر تیم مرسدس بنز، در حالی که سعی داشت راننده خود را در مسابقه مدیریت کند، از طریق رادیو فریاد زد. با این حال، اما زمانیکه همیلنون مسابقه خود را در P4 به پایان رساند، از عملکرد این راننده بسیار ناامید شد.

مطالعه بیشتر  7 مدل این دو خودروساز بزرگ از بازار خداحافظی کردند!

اما در نهایت گفت این رقابت سخت بود اما برای تیم واقعا خوشحالم چرا که امسال همه تیم بسیار سخت کار کردند تا به چنین نتیجه ای در مسابقات f1 اتریش ۲۰۲۴ برسند و پیروزی جورج رقم بخورد که بابت این موفقیت به تیم و جورج راسل تبریک می گویم چرا که سزاوار آن هستند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

ردبول باید تمام تلاشش را بکند تا به سطح مرسدس برسد!

mortazavi

مدیر تیم ردبول قصد دارد از مرسدس ۵۰ کارمند استخدام کند!

mortazavi

جدیدترین قیمت خودروها امروز (پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳)

mortazavi

نظر دهید.