مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

اخبار فرمول یک: همیلتون در ایمولا بسیار خوش شانس بود!

خوش شانسی همیلتون در ایمولا راننده تیم مرسدس در رقابت های فصل ۲۰۲۱ ایمولا  به گفته مدیر تیم ردبول باعث شد تا او به رده دوم برسد. در ادامه با خبر فرمول یک و اخبار رانندگان فرمول یک سایت خبرخودرویی ۲۲ شرقی همراه باشید تا جزئیات این خبر را بررسی کنیم. 

بعد از مسابقات فرمول یک ایمولا فصل ۲۰۲۱ لوئیس همیلتون توانست به رده دوم این مسابقات برسد و این از نظر مدیر تیم ردبول فرمول یک یعنی خوش شانسی!

اتفاقاتی زیادی در این مسابقات افتاد اما باز هم به نفع لوئیس همیلتون تمام شد چرا که او در هرپین توسا لاستیک خودروهایش قفل شد و کمی بعد در برخورد با دیواره پیست باعث توقف او بر روی شن ها شد… بعد از این اتفاق جورج راسل و والتری بوتاس نیز با یکدیگر تصادف کردند و پرچم قرمز نیز باعث شده لوئیس همیلتون به جایگاه دوم برسد و پشت سر مکس ورشتپن قرار بگیرد.

کریستین هورنر، مدیر تیم ردبول درباره این مسابقات گفته است:

من بسیار معتقدم که لوئیس همیلتون در این مسابقه شانس آورده است و احساس من به قدری قوی است که او خود نیز این را تایید خواهد کرد.

او در مسابقه با اتفاقی که برایش رخ داد توانست یک دور را جبران کند چرا که در اصل از پیست خارج شده بود و هم تیمی او پرچم قرمز گرفته بود و این کمکی شد تا بتواند به مسابقه برگردد و خود را به پشت مکس ورشتپن برساند.

رقابت سختی بین همیلتون و ورشتپن در فصل ۲۰۲۱ وجود دارد!

اما او بسیار بازگشت قوی داشت و مرسدس توانست در این دوره سرعت بسیار خوب را خود را نشان دهد و با این نتایج فاصله زیادی بین سرعت ها وجود ندارد.

مطالعه بیشتر  جدیدترین خبر فرمول یک فصل 2021 | تمرینات رانندگان اف یک در قطر

خوش شانسی همیلتون در ایمولا | لوئیس همیلتون راننده تیم مرسدس | تیم فرمول یک مرسدس| رقابت های فصل 2021 ایمولا | خبر فرمول یک | اخبار رانندگان فرمول یک 

چنانچه ۲۱ مسابقه بعدی نیز تا به این هیجانی برگزار شود در نهایت یک فصل بسیار هیجانی را خواهیم داشت. لوئیس همیلتون تا به الان توانسته است ۷ دوره قهرمان مسابقات جهانی شود اما خبرهایی رسیده که نشان می دهد این راننده در انتهای فصل از مرسدس خداحافظی می کند! جزئیات این خبر را در لینک قرار داده شده می توانید بررسی کنید.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

جدول فرمول یک با رقابت های اسپانیا ۲۰۲۲

mortazavi

بلژیک و تعیین خط فرمول ۱ در فصل ۲۰۲۲

mortazavi

اولین روز تست فرمول یک در بارسلونا ۲۰۲۲

mortazavi

نظر دهید.