مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

امیدواری لوئیس همیلتون به گرندپری کانادا ۲۰۲۲

امیدواری لوئیس همیلتون به گرندپری کانادا 2022 لوئیس همیلتون راننده تیم مرسدس فرمول 1 از هیجان و امیدواری خود در مسابقات گرندپری کانادا 2022 صحبت میکند

امیدواری لوئیس همیلتون به گرندپری کانادا ۲۰۲۲

لوئیس همیلتون راننده تیم مرسدس فرمول ۱ از هیجان و امیدواری خود در مسابقات گرندپری کانادا ۲۰۲۲ صحبت میکند و بعد از چندین مسابقه که نتوانست نتیجه دلخواه خود را به دست آورد، از احساس مثبت خود در مسابقات پیش رو گفته است. بعد از شروع سختی که در ابتدای این فصل و چندین مسابقه گذشته داشت اینبار راننده مرسدس بهترین جایگاه خود را در مونترال کانادا می بیند و از نظر او دیگر وقت رسیدن به رتبه های بالاتر است! راننده تیم مرسدس، همیلتون بیشتر از هر اننده دیگری در فرمول یک توانسته به قهرمانی برسد و اعتراف کرده است که از این دوره مسابقات راضی نبوده و نمیتواند خود را در جایگاه چهارم و پایین تر ببیند.

او در مصاحبه اخیری که داشته در مورد گرندپری کانادا گفته است که:

من احساس بسیار خوبی دارم و خیلی خوشحال هستم که به گرندپری کانادا ۲۰۲۲ نزدیک می شویم، من برای اولین سال مسابقه در سال ۲۰۰۷ در کانادا رقابت خود را شروع کردم و این بسیار برای من خوشایند است که دوباره به آنجا برمیگردم تا رقابت دیگری را داشته باشم.

در آن زمان احساس فوق العاده ای داشتم، و من فکر می کنم چنین احساسی اکنون دوباره در من شکل گرفته است، به ویژه به این دلیل که سال واقعاً بسیار سختی بود، بنابراین گذراندن آنچه امروز با آن روبرو هستیم… برای همه دشوار است.

برای من حس خوبی دارد که میتوانم خودم را دوباره در آن موقعیت ببینم به این خاطر که همه اکنون به سختی در حال تلاش هستند و ما با این ماشین ها و چالش های روبرو هستیم.

مطالعه بیشتر  اخبار فرمول یک 2021 | مکس با اطمینان می گوید که از همیلتون سریع تر است!

با توجه به اینکه W13 همچنان مشکلاتی مانند پرش را را دارد، همیلتون می‌گوید که کار سخت زیادی در طول شب قبل از مقدماتی انجام شده است.

به این ترتیب، قهرمان هفت دوره جهان امیدوار است که حداقل بتواند موقعیت خود را در مسابقه یکشنبه حفظ کند.

همیلتون توضیح داد: ما یک شبه روی ماشین کارهای زیادی انجام دادیم. بنابراین امیدوارم بتوانم تلاش کنم و حداقل موقعیت خود را حفظ کنم.

“من احساس می‌کنم که این ماشین روی ریتم کاملاً متفاوتی کار می‌کند. بنابراین عادت کردن به آن دشوار است، و فکر می‌کنم واقعاً همه کار سختی از جانب همه است.

این آخر هفته تا اینجای کار سخت بوده است، بنابراین فردا هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، اما امیدوارم همه تیم احساس مثبتی داشته باشند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

تعیین خط فرمول یک مکزیک ۲۰۲۱ + جدول نتایج

mortazavi

بهترین نتیجه فراری در مسابقات فرمول یک ترکیه ۲۰۲۰

mortazavi

رقابتی عجیب، حساس و با سریعترین دور در نتایج فرمول یک عربستان ۲۰۲۱

mortazavi

نظر دهید.