مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

مخالفت همیلتون با ادعای توتو در هلند ۲۰۲۲ + جدول تعیین خط

مخالفت همیلتون با ادعای توتو در هلند 2022 + جدول تعیین خط به گفته مدیر تیم مرسدس توتو ولف راننده این تیم در گرندپری اخیر تنها در یک دور سریع بوده است 

مخالفت همیلتون با ادعای توتو در هلند ۲۰۲۲ + جدول تعیین خط در سری خبرهای اف یک 

به گفته مدیر تیم مرسدس توتو ولف راننده این تیم در تعیین خط هلند ۲۰۲۲ فرمول ۱ تنها در یک دور سریع بوده است و این موضوع باعث شده که همیلتون با این ادعا مخالفت خود را اعلام کند. لوئیس همیلتون با ارزیابی توتو ولف مبنی بر اینکه راننده مرسدس تنها توانست در یک دور سرعت خوب خود را نشان دهد، مخالف است. همیلتون پس از اولین دور در پیست سوم شد اما باز هم به خاطر تصادف به رتبه چهارم سقوط کرد.

مکس ورشتپن به P1 رفت و چارلز لکلرک را با ۰٫۰۲۱ ثانیه شکست داد و کارلوس ساینز همیلتون را به رتبه چهارم هل داد، اما راننده مرسدس تنها توانست در یک دور سریع باشد.

همیلتون مجبور شد به رتبه چهارم و جورج راسل ششم بسنده کند، در حالی که این راننده مرسدس از دو تایر نرم استفاده می‌کرد، برخلاف لاستیک‌های جدید راسل که موقعیت چالش برانگیزی را برای او به وجود آورده بود. به گفته رانندگان تیم مرسدس:

ما یک دهم ثانیه از ورشتپن و لکلرک سریع‌تر بودیم، بنابراین لوئیس برای رسیدن به رتبه و جایگاه خوب بسیار حرفه ای عمل کرد و از آنها جلوتر بود. اما با تصادفی که با پرز داشت، کنترل خودرو را از دست داد و نمی توانیم او را به این خاطر سرزنش کنیم چرا که نقشی در این تصادف نداشت.

نتایج بلژیک ۲۰۲۲ فرمول یک 

همیلتون در هر فصل از دوران حرفه‌ای خود در فرمول یک حداقل یک رتبه بسیار خوب را به دست آورده و فاصله کمی مانده تا این فصل را جبران کند و حفظ رتبه خود را در فرمول یک داشته باشد امیدواریم که چنین روزی را دوباره شاهد باشیم.

مطالعه بیشتر  مسابقات فرمول یک هلند 2022 + پیروزی راننده هلندی!

قهرمان هفت دوره جهان به رسانه ها توضیح داد: “من فکر می کنم بسیار خوش بینانه است. که آنها چنین سرعتی را دارند و عملکرد خوب خود را نشان می دهند اما از نظر من سرعتم بسیار خوب بود و بسیار ممکن بود که به یک جایگاه خوب برسم.

مخالفت همیلتون با ادعای توتو در هلند 2022 + جدول تعیین خط به گفته مدیر تیم مرسدس توتو ولف راننده این تیم در گرندپری اخیر تنها در یک دور سریع بوده است 
هلند ۲۰۲۲ + جدول تعیین خط

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

جدیدترین خبرهای فرمول ۱ | آیا توتو ولف از همیلتون خسته شده است!

mortazavi

سریع بودن خودروهای فرمول یک همانند سال گذشته!

mortazavi

کنترل خودروهای ۲۰۲۱ در پیچ ها از دید چارلز لکلرک دشوارتر است!

mortazavi

نظر دهید.