مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

نگرانی مکس ورشتپن از تقویم آینده فرمول یک !

نگرانی مکس ورشتپن از تقویم آینده فرمول یک ! راننده تیم ردبول | آینده فرمول 1 | خودروهای جدید فرمول یک خبر فرمول یک جدید و نگرانی این راننده فرمول یک

نگرانی مکس ورشتپن از تقویم آینده فرمول یک ! راننده تیم ردبول از نگرانی خود در مورد آینده فرمول ۱ می گوید، تغییراتی در تقویم فرمول یک و پیست ها به وجود خواهد آمد که ممکن است هم برای رانندگان و هم برای طراحی خودروها چالش هایی داشته باشد چرا که خودروهای جدید فرمول یک برای پیست هایی که تا به اکنون در تقویم قرار داشتند و جزء مکان های همیشگی برای پیست اتومبیلرانی بودند، طراحی شده بودند، در ادامه خبر فرمول یک جدید و نگرانی این راننده فرمول یک جزئیاتی را ارائه خواهیم کرد. 

با توجه به اینکه چندین مسابقه جدید در تقویم فرمول ۱ در چند سال آینده ظاهر می شوند، به نظر می رسد که برخی از گرندپری های موجود جایگاه خود را از دست بدهند. مکس ورشتپن راننده تیم ردبول مشتاق است اطمینان حاصل کند که برخی رویدادها در برنامه باقی می مانند.

مکس ورشتپن، قهرمان جهان، در مورد اینکه آیا تلاش فعلی فرمول یک به سمت پیست های خیابانی ایده خوبی است یا خیر، تردید ایجاد کرده است. فصل ۲۰۲۲ فرمول ۱ قرار است رکوردشکنی ۲۳ مسابقه را برگزار کند و برنامه همچنین شامل افتتاحیه گرندپری میامی می باشد.

در سال ۲۰۲۳، معرفی یک رویداد در لاس وگاس و همچنین گرندپری ها در قطر و چین، نشان می دهد که همچنان مکان های جدیدی به تقویم اضافه خواهد شد.

با این حال، این همچنین به این معنی است که احتمال حذف برخی از گرندپری های تثبیت شده از ترکیب برای ایجاد فضا وجود دارد، زیرا تصور می شود مسابقات در فرانسه، بلژیک و حتی موناکو ممکن است با تغییراتی همراه باشند و چنین مسائلی باعث نگرانی مکس شده است.

مطالعه بیشتر  ریکاردو تقریبا هم سطح ساینز است!

ورشتپن گفت: «البته فرمول ۱ باید پول دربیاورد و سعی کند این ورزش را محبوب تر کند، اما همچنین مهم است که مسیرهای مناسب در تقویم باقی بمانند و ما فقط در پیست های خیابانی در شهرها مسابقه ندهیم چیزی که مشخص است، این است که در نهایت، این خودروها برای این کار ساخته نشده اند. همچنین پیشنهاد میکنیم بخوانید: بیوگرافی لوئیس همیلتون اسطوره فرمول یک دنیا

همچنین، ورشتپن نیازهای مختلف F1 را درک می کند، ورشتپن این جنبه از مسیر آینده این ورزش را با استفانو دومنیکالی، مدیر عامل F1 در میان گذاشته است و اعتراف می کند که می تواند تمایل دومنیکالی برای گسترش فرمول ۱ در مناطق مختلف را درک کند. راننده ردبول گفت: «او می‌داند که خودروها ممکن است برای این کار ساخته نشوند، اما باید سهامدارانش را در نظر بگیرد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

لوئیس همیلتون بسیار خوشحال از اقدام سیلورسیتون…

mortazavi

اولین پیست فرمول یک در ایران (زرندیه)

mortazavi

فرمول یک ویلیامز | راس می گوید: تیم ویلیامز باید از تجربیات دیگران استفاده کند!

mortazavi

نظر دهید.