مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

نتایج نهایی فرمول ۱ آذربایجان | بدشانسی فراری

نتایج نهایی فرمول 1 آذربایجان 2022 | بدشانسی فراری در رقابت های اصلی فرمول یک اذربایجان 2022، مکس ورشتپن به خاطر بدشانسی چارلز لکلرک توانست صدرنشینی

نتایج نهایی فرمول ۱ آذربایجان ۲۰۲۲| بدشانسی فراری

در رقابت های اصلی فرمول یک اذربایجان ۲۰۲۲، مکس ورشتپن به خاطر بدشانسی راننده تیم فراری، چارلز لکلرک توانست صدرنشینی جدول را دوباره از آن خود کند و مکس در اینباره گفته که احساس لکلرک را کاملا درک می کند و برای او نیز توصیه ای دارد. در مسابقات اذربایجان فرمول یک فصل ۲۰۲۲، چارلز پیشتاز بود که دود از عقب ماشین او مشاهده شد و به همین دلیل مجبور شد از ادامه مسابقات کناره گیری کند. همچنین، هم تیمی مکس، سرجیو پرز نیز توانست جایگاه دوم را به دست آورد.

با این اتفاقی که برای لکلرک افتاد، باعث شد مکس ورشتپن بتواند بار دیگر امتیازات خود را در جدول رده بندی ها بالا ببرد و البته این برای سرجیو پرز راننده تیم ردبول نیز بد نشد و توانست امتیاز خوبی را ثبت کند.

اما با وجود همه این مسائل مکس ورشتپن می گوید که کاملا با چارلز احساس همدردی دارد چرا که این موقعیت های مشابه را قبلا تجربه کرده است و از نظر چنین اتفاقاتی همیشه در پیست وجود دارند. او گفت:

این مسابقه است. برای من هم اتفاق افتاده است، برای بسیاری از رانندگان فرمول یک در گذشته اتفاق افتاده است. اما متأسفانه، این اتفاق برای چارلز نیز در این دوره از رقابت ها افتاده است. اگر من در همان موقعیت باشم، ناامید خواهم شد. ولی فکر می کنم این بسیار طبیعی است.

لکلرک ممکن است در حال حاضر روزهای سختی را سپری کند، اما ورشتپن توصیه هایی در مورد اینکه چگونه بتواند به روزهای عادی خود برگردد، گفته است و از نظر او بهتر است که از این اتفاق درس بگیرد و از عصبانیت خود جلوگیری کند، چرا که ممکن است بازهم چنین چالش هایی وجود داشته باشد و نباید عصبانیت را در وجود خود نگه دارد. بهتر است روی فرصت بعدی متمرکز شود و عملکرد خود را در رقابت های فرمول یک کاناد که در ۱۷ و ۱۹ ژوئن ۲۰۲۲ برگزار می شود بهتر کند.

مطالعه بیشتر  اخبار رانندگان فرمول یک | تیم مورد علاقه همیلتون در آینده؛ خاص و پراهمیت برای این راننده!

نتایج نهایی فرمول 1 آذربایجان 2022 | بدشانسی فراری در رقابت های اصلی فرمول یک اذربایجان 2022، مکس ورشتپن به خاطر بدشانسی چارلز لکلرک توانست صدرنشینی

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

ولف: ردبول رفتار تهاجمی دارد و مرسدس نمی تواند با آن مقابله کند….

mortazavi

جدید از فرمول یک امروز | ماشین سواری همیلتون با ماشین کرایه ای!!!!

mortazavi

تیم فرمول یک ویلیامز مدیر جدید تیم را معرفی کرد!

mortazavi

نظر دهید.