مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

خبر فرمول یک | نتایج مسابقات فرمول یک بلژیک ۲۰۲۱

خبر فرمول یک | نتایج مسابقات فرمول یک بلژیک ۲۰۲۱

در این دوره از مسابقات اتومبیلرانی بلژیک صدرنشین جدول نیز مکس ورشتپن از تیم ردبول است که البته این مسابقات به دلیل شرایط نامساعد آب و هوایی با دو دور پشت ماشین ایمنی خاتمه یافت. بعد از مکس ورشتپن جورج راسل از تیم ویلیامز توانست اولین سکوی خود را به دست آورد و اما قهرمان هفت دوره از مسابقات قهرمانی لوئیس همیلتون نیز از تیم مرسدس به سکوی سوم رسید. رانندگانی که در رده اول تا دهم هستند، یک مسابقه کامل را دریافت میکنند.

خبر فرمول یک | نتایج مسابقات فرمول یک بلژیک 2021

صحبت های مکس ورشتپن در مورد این دوره از مسابقات فرمول یک ۲۰۲۱ بلژیک

مکس ورستاپن بله، البته در حال حاضر بسیار مهم است که آن موقعیت قطبی را بدست آوریم، اما مطمئنا شرم آور است که دورهای مناسب را انجام ندهیم، اما شرایط بسیار دشوار بود. گفتم ساعت ۳٫۳۰ بریم. من فکر می کنم شرایط مناسب بود اما البته دید بسیار کم بود بنابراین فکر می کنم اگر ساعت ۳ شروع می کردیم شانس بیشتری داشتیم، اما با این وجود بعد از آن فقط واقعا مرطوب ماند و باران می بارید. البته این یک برد است اما آنطور که می خواهید پیروز شوید نیست. من فکر می کنم امروز می دانید که اعتبار زیادی نصیب همه طرفداران اطراف پیست می شود که تمام روز را زیر باران، در شرایط سرد و باد، اینجا بمانند، بنابراین من فکر می کنم آنها در واقع برندگان بزرگتر امروز هستند ما باید به فشار خود ادامه دهیم، به تلاش برای اتمام آن ادامه دهیم و البته جلو برویم. ما چند مسابقه دیگر برای انجام این کار داریم و من مطمئن هستم که ماشین خوبی داریم. ما فقط باید تلاش کنیم تا کمی عملکرد بیشتری از آن داشته باشیم.

مسابقات فرمول یک مجارستان ۲۰۲۱

ما دو مسابقه داشتیم که واقعاً امتیاز نداشتیم، بنابراین به نتیجه مناسب نیاز داشتیم. البته، اما با این وجود من فکر می کنم کل آخر هفته ما بسیار رقابتی بودیم و این در مسیری مانند این با مسیرهای طولانی بسیار مهم است. و اکنون ما به زندورورت می رویم، که برای همه جدید است، بنابراین کمی علامت سوال در مورد نحوه عملکرد همه و شاید برخی شگفتی ها وجود دارد ، شما هرگز نمی دانید، اما من مشتاقانه منتظر آن هستم.

مطالعه بیشتر  تغییرات بزرگ فنی و استراتژی های آلفارومئو برای فصل 2023

 

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

در مسابقات فرمول یک ۲۰۲۰: گسلی نشان داد نیازی به ردبول برای قهرمانی ندارد!

mortazavi

ردبول باید تمام تلاشش را بکند تا به سطح مرسدس برسد!

mortazavi

خبر ورزشی فرمول یک: لکلرک می‌گوید: «به سکو فکر می‌کردم» اما نشد!

mortazavi

نظر دهید.