مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

نتایج فرمول ۱ کانادا ۲۰۲۲ | آیا چالش فراری با ورشتپن به پایان رسیده است؟

نتایج فرمول 1 کانادا 2022 | راننده تیم ردبول توانست باز هم امتیازات خود را در بالا ببرد به دنبال او راننده تیم فراری در جایگاه دوم و همیلتون در جایگاه سوم

نتایج فرمول ۱ کانادا ۲۰۲۲ | آیا چالش فراری با ورشتپن به پایان رسیده است؟

رسانه های مختلف بین المللی در مورد رقابت های فرمول یک گرندپری کانادا اظهار نظر کرده اند این طور که مکس ورشتپن باز هم با تمرکز زیاد توانست پیروز این دوره از رقابت ها شود اما همچنان رقابت سرسخت بین تیم ردبول و تیم فراری وجود دارد. مکس ورشتپن ششمین برد خود در فصل ۲۰۲۲ را در گرندپری کانادا به دست آورد و چالشی را با کارلوس ساینز در مسیر متوقف کرد. این راننده تیم ردبول توانست باز هم امتیازات خود را در جداول رقابتی بالا ببرد و به دنبال او نیز راننده تیم فراری کارلوس ساینز در جایگاه دوم و لوئیس همیلتون در جایگاه سوم قرار گرفتند.

حرکت ورشتاپن به سمت پیروزی تحسین های زیادی را به خود جلب کرده است. او در این دوره از رقابت ها فشارهای زیادی را تحمل کرد و به سختی توانست فاصله خود را از ساینز حفظ کند و تمامی تلاش خود را انجام داد تا دچار خطا و اشتباه نشود. به گفته رسانه های بین المللی: راننده ردبول که مدام تحت فشار بود، کوچکترین اشتباهی مرتکب نشد و راننده تیم فراری را با تلاش زیاد پشت سر گذاشت و دوباره صدر نشینی جدول را تجربه کرد.

اما در فرمول یک گرندپری کانادا ۲۰۲۲، عملکرد دو راننده فراری؛ چارلز لکلرک و کارلوس ساینز بسیار عالی بود و اجرای بسیار زیبایی را از خود نشان دادند. این دو راننده هرکاری را که میتوانستند انجام دادند.

ساینز و لکلرک باید به خود مغرور باشند. آنها دوباره روی پای خود ایستاده‌اند و عملکرد بسیار خوب ساینز باعث شد که ورشتپن نگرانی و فشار زیادی را تحمل کند!.

مطالعه بیشتر  نتایج تعیین خط فرمول یک موناکو 2021

قرارگیری لوئیس همیلتون در رقابت های فرمول ۱ گرندپری کانادا ۲۰۲۲ نیز باعث تحسین افراد زیادی شد که نشان از تمرکز بالای راننده و بهبود بسیار خوب عملکرد ماشین تیم مرسدس بود. اما این راننده نمی داند که آیا برای رقابت های بعدی نیز می تواند بهتر از این دوره عمل کند یا خیر! چرا که موارد زیادی وابسته به خودروی مسابقه ای تیم مرسدس است و در رقابت بعدی که در بریتانیا می باشد طبیعتا پیست پیچ های طولانی و مسیر سخت تری دارد که ماشین باید تا آن زمان به حد بسیار خوبی از بهبود رسیده باشد.

جدول رده بندی فرمول یک کانادا ۲۰۲۲

 

نتایج فرمول 1 کانادا 2022 | راننده تیم ردبول توانست باز هم امتیازات خود را در بالا ببرد به دنبال او راننده تیم فراری در جایگاه دوم و همیلتون در جایگاه سوم

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

نتیجه تست های روز اول و دوم فرمول ۱ در بحرین فصل ۲۰۲۲

mortazavi

سباستین فتل شایسته حضور در استون مارتین است!

mortazavi

رالف شوماخر از عملکرد برادرزاده اش، مایک در ژاپن انتقاد کرد!

mortazavi

نظر دهید.