مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

نتایج رقابت های فرمول یک ۲۰۲۲ + جدول رده بندی ها

نتایج رقابت های فرمول یک 2022 + جدول رده بندی هابرای اولین بار، سرجیو پرز راننده تیم فرمول یک توانست در دوران حرفه ای خود عنوان قهرمانی را از خود کند....

نتایج رقابت های فرمول یک ۲۰۲۲ + جدول رده بندی ها

برای اولین بار، سرجیو پرز راننده تیم فرمول یک توانست در دوران حرفه ای خود عنوان قهرمانی را از خود کند و هم تیمی او مکس ورشتپن نیز رده سومی این دوره از رقابت های را به دست آورد. بعد از اتمام مسابقات فرمول یک موناکو ۲۰۲۲، مکس گفته است که رقابت دو هم تیمی باعث نمی شود که آنها به روابط خود آسیب بزنند.

با توجه به اینکه پرز در گرندپری موناکو پیروز شد و با ۱۱۰ امتیاز در رده سوم مسابقات قهرمانی رانندگان قرار گرفت و با ۱۵ امتیاز از ورشتپن فاصله داشت.

مکس ورشتپن در پاسخ به خبرنگاران که از او پرسیدند که این رقابت ها می تواند بر روی روابط او با هم تیمی اش تاثیر منفی بگذارد خندید و گفت: من اینطور فکر نمی کنم، و ما همچنان می توانیم دو عضو هم تیمی با روابط بسیار خوب در کنار هم باشیم و این برای تیم نیز بهتر است.

پرز پس از چندین سال حضور در اف یک در ابتدای فصل گذشته به ردبول پیوست و نسبت به هم‌تیمی‌های قبلی هلندی، الکس آلبون و پیر گسلی، رقابت نزدیک تری را با ورشتپن داشت که ورشتاپن در مورد رابطه اش با پرز گفت: ما واقعاً به عنوان یک تیم خوب کار می کنیم.

ما همیشه سعی می‌کنیم ماشین را بهینه کنیم و برای تیم کار کنیم و می‌توانیم وقتی کسی کارش را خوب انجام می‌دهد یا کارش را بهتر انجام می‌دهد، بپذیریم، و فکر می‌کنم این خیلی مهم است، زیرا اینطوری به همدیگر احترام می‌گذارید.

مطالعه بیشتر  خبر ورزشی فرمول یک | فرمول یک در تلاش است تا یک سوخت پایدار ایجاد کند!

البته، ما همیشه سعی می کنیم بهترین عملکرد ممکن را در پیست انجام دهیم، اما همچنین به یکدیگر احترام زیادی می گذاریم و سعی می کنیم هر آخر هفته بیشترین امتیاز ممکن را برای تیم کسب کنیم.

نتایج رقابت های فرمول یک 2022 + جدول رده بندی هابرای اولین بار، سرجیو پرز راننده تیم فرمول یک توانست در دوران حرفه ای خود عنوان قهرمانی را از خود کند....
نتایج رقابت های فرمول یک ۲۰۲۲ + جدول رده بندی هابرای اولین بار، سرجیو پرز راننده تیم فرمول یک توانست در دوران حرفه ای خود عنوان قهرمانی را از خود کند….
4.2/5 - (4 امتیاز)

مطالب مرتبط

غوغای لکلرک در تعیین خط موناکو ۲۰۲۲ + جدول فرمول یک

mortazavi

تمرینات فرمول یک سنگاپور ۲۰۲۲، سرعت بالای کارلوس ساینز

mortazavi

تعداد بالای پول پوزیشن های همیلتون در فصل ۲۰۲۱ رقابت های اسپانیا

mortazavi

نظر دهید.