مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

نتایج ایتالیا ۲۰۲۲ با ورزش فرمول ۱ دنیا

نتایج ایتالیا ۲۰۲۲ با ورزش فرمول ۱ دنیا | جدول رده بندی و نتایج اتومبیلرانی

در رقابت های فرمول ۱ ایتالیا از فصل ۲۰۲۲، تیم ردبول همچنان صدرنشینی خود را حفظ کرد و با وجود چالش هایی که در پیست داشت اما باز هم مکس ورشتپن موفق شد به پیروزی برسد. راننده فراری و رقیب همیشگی تیم ردبول همچنان با لاستیک های سافت در پیست به دنبال پیروزی بود که شانس نتوانست او را همراهی کند و این پیروزی به ورشتپن رسید. بدین ترتیب، جایگاه دوم به راننده فراری، لکلرک رسید و رده سومی نیز به جورج راسل جوان رسید که در طول این رقابت ها عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داد.

بعد از پایان مسابقه و اتفاقی که با ماشین ایمنی برای رانندگان تیم های فراری و ردبول افتاد، چارلز لکلرک مصاحبه ای را با رسانه ها انجام داد و گفت: ما چاره ای جز اینکار نداشتیم و باید اولین پیت استاپ خود را در پشت خودروی ایمنی انجام می دادیم و همین باعث شد که شانس پیروزی به راننده ردبول برسد.

لکلرک که در دورهای ابتدایی مسابقه بسیار با مکس رقابت شدیدی داشت و دور به دور این راننده را با فاصله ای نزدیک همراهی میکرد تا شاید بتواند به پیروزی برسد، اما با تغییر لاستیک هایش به لاستیک های متوسط باعث شد که کمی فاصله او با راننده ردبول زیاد شود و او را بیشتر از ۱۵ ثانیه از صدرنشینی جدول دور کرد.

لکلرک در صحبت‌های بعد از مسابقه گفت که فراری چاره‌ای جز پیت کردن زیر VSC نداشن و تاکید کرد که اگر این اتفاق نمی افتاد، ردبول به جای آن پیت می‌کرد. او در ادامه صحبت هایش گفت که اگر من اینکار را نمیکردم، مکس انجام می داد. همچنین می توانید تعیین خط فرمول یک ایتالیا و اتفاقات آن را در لینک قرار داده شده مطالعه کنید.

مطالعه بیشتر  رابطه چارلز لکلرک و مکس ورشتپن بیشتر رفاقتی است تا رقابتی!

در نهایت باید بگویم که ما و تیم همه تلاشمان را کردیم و این برای من ارزش بسیار زیادی دارد اما این را هم باید در نظر بگیریم که شاید ماشین ما برای انواع پیست ها مناسب نباشد و نباید انتظاری زیادی داشت. اما به طور کلی مسابقه بسیار خوبی بود.

جدول رقابت های فرمول یک ایتالیا ۲۰۲۲

نتایج ایتالیا 2022 با ورزش فرمول 1 دنیا در رقابت های فرمول 1 ایتالیا از فصل 2022، تیم ردبول همچنان صدرنشینی خود را حفظ کرد و با وجود چالش هایی که در پیست

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

فاش شدن برنامه های به روزرسانی ردبول توسط هورنر!

mortazavi

به روز رسانی خودروهای مرسدس خیلی وقت پیش پایان یافته است!

mortazavi

به گفته سرجیو پرز، نبود بهترین رانندگان در فرمول یک !!!

mortazavi

نظر دهید.