مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

نتایج امیدوارکننده فراری از نگاه متیا بینوتو

تیم فرمول یک فراری ۲۰۲۰ | مدیر تیم فرمول یک فراری | نتایج اخیر فراری در فرمول یک ۲۰۲۰ | رانندگان تیم فرمول یک 

در مسابقات اخیر فصل ۲۰۲۰ فرمول یک، تیم فراری نتایج امیدوارکننده ای داشته است!

متیا بینوتو مدیر تیم فرمول یک فراری، با پیشرفت های اخیری که در فصل ۲۰۲۰ در فرمول یک از تیم فراری دیدم باید بگویم که با پیشرفت های زیادی روبه رو بوده اند و شانس رقابت آنها در فصل ۲۰۲۱ بسیار افزایش پیدا میکند.

تیم فراری تا به الان شرایط بسیار سختی داشته است و مشکلات بسیاری را تجربه کرده است که مربوط به خودروهای این تیم می باشد.

فراری برای اینکه به شرایط قبلی خود برگردد و تا زمان فصل ۲۰۲۱ باید صبر کند اگر بتواند عملکردهای دینامیکی خود را بهبود ببخشد می تواند به راحتی دوباره بر روی سکو قرار بگیرد.

در فرمول یک ترکیه ۲۰۲۰ سباستین فتل توانست جایگاه سوم را از آن خود کند و چارلز لکلرک نیز در پشت سر او قرار داشت که این نتایج باعث شد فراری در این مسابقات بیشتر از هر تیم دیگری امتیاز به دست آورد.

مدیر تیم فراری در مسابقات ترکیه ۲۰۲۰ حضور نداشت و البته از راه دور رقابت ها را کنترل می کرد که با پیشرفت هایی که از این تیم دید و ضمن اعمال قوانین شاسی در۲۰۲۱ امیدوار است که تیم سرعت بیشتری را از این مدل ماشین هایش استخراج کند.

تیم فرمول یک فراری 2020 | مدیر تیم فرمول یک فراری | نتایج اخیر فراری در فرمول یک 2020 | رانندگان تیم فرمول یک 
تیم فرمول یک فراری ۲۰۲۰ | مدیر تیم فرمول یک فراری | نتایج اخیر فراری در فرمول یک ۲۰۲۰ | رانندگان تیم فرمول یک 

او در این باره گفته است که:

برای تیم فراری بسیار مهم است که در حال حاضر عملکرد خوبی داشته باشیم ما این را می دانیم که خودروی تیم فراری پیشرفت هایی داشته است و این را می توان از روی نتایج رقابت ها مشاهده کرد.

مطالعه بیشتر  کارلوس ساینز از پیروز نشدن در مونزا ناراحت است!

من فکر میکنم در این دوره از مسابقات ماشین استوار تر شده است و سرعت بیشتری پیدا کرده است و این نکته بسیار خوبی است. با این حساب تا سال آینده می توانیم نتایج بسیار بهتری را به دست آوریم و این را باید بگویم که برای بهبود ماشین افراد زیادی به سختی تلاش می کنند که نقاط ضعف ماشین را پیدا کنند و آنها را برطرف کنند که این سخت کوشی ها باعث شد نتایج بالایی به دست آوریم.

تیم فراری در نتایج گرندپری ترکیه ۲۰۲۰ توانست با به دست آوردن نتایج خوب ثابت کند که می تواند بار دیگر سکو را به دست آورد و البته باید این مورد را نیز ذکر کرد که شرایط پیست هم خوب نبود و با هوای بارانی تمامی این نتایج حاصل شد.

سباستین فتل در مورد مسابقات ترکیه ۲۰۲۰ گفته است که: شرایط پیست بیشتر برای در نظر گرفتن مهارت رانندگان بود تا اینکه عملکرد خودروها در نظر گرفته شود.

در حقیقت من فکر میکنم در این شرایط توانایی بیشتری می توانیم از خود نشان دهیم و با وجود اینکه پیست لغزنده بود و همه اتفاقات با حساسیت زیادی رو به رو بوده است.  در چنین شرایطی عملکرد رانندگان به لاستیک و ماشین وابسته است و باعث می شود تا در این جور مواقع خودشان را بهتر نشان دهند.

با اتفاقات بسیار زیادی که در فرمول یک ۲۰۲۰ رخ داد و محدودیتی هایی که برای تمرین و رقابت ها وجود داشت اما بازهم تیم ها در تلاش بودند تا بهترین خود را به نمایش بگذارند بر همین اساس تیم مک لارن پیشرفت های زیادی داشته است که دنیل ریکاردو این موضوع را مطرح کرده چرا که قرار است به زودی بعد از پایان فصل ۲۰۲۰ به تیم مک لارن بپیوندد و شانس رسیدن به قهرمانی را در این تیم به دست آورد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

نتایج تعیین خط فرمول یک موناکو ۲۰۲۱

mortazavi

مدیر تیم ردبول قصد دارد از مرسدس ۵۰ کارمند استخدام کند!

mortazavi

مسابقه فرمول یک بحرین ۲۰۲۰ و لحظه خروج گروژان از میان آتش

mortazavi

نظر دهید.